juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hebben jullie trouwens 3D echo's gehad? Ik had 'geluk' (bij een ongeluk), heb twee keer een GUO (medische echo) gehad door een afwijking in de placenta. Dat is goedgekomen en nu niks meer van te zien. De arts-echoscopist die we hadden was een SCHAT van een mens. Zeer meelevend, en iemand die gewoon ook graag echo's maakt... die heeft enorm haar best gedaan om het gezichtje mooi in beeld te krijgen.

:) Zo verliefd zijn we... :

2. Wauw! Prachtig en wat lacht ze lief zeg.

3. Ik krijg het ook een beetje benauwd na het lezen van de gebroken vliezen. Ik ben nog helemaal niet klaar! Stel je voor dat nu de baby komt. Oke, bedje staat klaar en kleertjes zijn gewassen, maar kamertje wil ik nog een beetje pimpen hoor.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wow evenstar dat is echt een mooie echo!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Prachtige echo evenstar! Hier geen 3D echo gehad. 2april wel geprobeerd maar madam lag er verkeerd voor. Had week erna groeiecho en toen lag ze goed dus meteen bellen (zeiden zelf dat ik meteen moest bellen als ze goed lag en dan zouden ze me wel ertussen proppen) ik dus bellen maar hadden de eerst komende 2weken geen plek.... Na 33weken is t niet meer mooi vind ik dus hebben t maar laten zitten. Baal wel maarja is niet anders

Komen jullie verder kletsen in Deel 4? Nu moet ik 2 topics bijhouden :p

6. butterflies

4 aug 2011
    61
    0
    0
    hardinxveld g'dam
    super mooie echo idd! ben ook wel benieuwd naar die kleine van ons... 2 topics bijhouden valt idd niet mee haha

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Prachtige echo!!
    Bloempje snel beginnen met alles klaarmaken! ;)
    Hier is alles klaar voor de komst van de baby. Voel me er dan ook helemaal rustig bij.
    Ik heb vanaf de 20 weken echo geen echo meer gehad dus moet het daarmee doen ;) Met 36 weken krijg ik nog een liggingsecho maar dat zal niet enorm uitgebreid kijken zijn denk ik...

8. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hey meiden, ik doe mee aan de buikfoto van de maand! Zouden jullie mij willen helpen winnen? Tenminste.. Als jullie de foto mooi vinden natuurlijk! ;)
    Thanx liefs Romy

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @romy.

Ik zou je bericht verwijderen want je mag niet oproepen tot stemmen dan wordt je foto verwijderd. al eens eerder gebeurd

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tis nog een juni mama ook zie ik

11. Romy schrijft wel eens mee op onze topics hoor, dus vind het oke dat ze het vraagt maar je foto kan idd wel verwijderd worden.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o echt? nog nooit gezien :p alleen jammer dat ze dan niet mee kletst met ons en alleen om stemmen vraagt

13. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Heb vooral op t begin veel mee geklets! Maar studeer nog naast mijn werk, dus heb vaak niet zoveel tijd om te kletsen! Lees meer mee ;) foto's plaats ik wel altijd trouw! Maar ik ben indd ook een juni mama!

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, hier weer terug van vakantie!
    Het was best gezellig, maar geen oog dicht gedaan, k.u.t. bed veel bekkenpijn..
    Ik ga nu met de voetjes omhoog.

Hoe gaat het hier verder? Kan iemand een kleine samenvatting geven?

15. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Kylie we zijn alweer aan het kletsen in deel 4!
    Had je al meegekregen dat Anna26 bevallen is van een dochter?
    Verder een aantal rommelbaby's die het spannend houden, maar volgens mij nu alweer een tijdje rustig.
    Fijn dat het gezellig was, balen van je bekken!

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ow echt!

Heb je een linkje van deel 4?

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling