juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Supergaaf!!

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh ik zou het bijna vergeten!
    23wk vandaag!!:D:D

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @danielle. ja ik sport normaal ook veel meer, spinnen en pumpen maar dat word nu niks met die buik. denk dat daar ook de kilo's van komen en natuurlijk zittend werk wat ik normaal ook niet doe. ah ja gaan van 19-20 even zwemmen.

@bijntje. leuke dingen inderdaad. We zijn al zo goed als klaar alleen nog wat plekjes bijwerken en een kleed. hopelijk wilt mn vriend die plekken t weekend doen.jee wave!

Morgen shoppen met smoeder voor de beeb. ben benieuwd

Ik mag ook wave! 24!!!! jee

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin: telefoon ligt idd niet ver uit de buurt hihi :D
    heb nog niks gehoord dus denk dat t niet op wil schieten

avondeten: Ik bietjes, mannen witte bonen in tomaten saus. gekookte aardappels en stuk kip dat ik lekker ga kruiden jummm

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    :) ok roozjuh!

eten: zalm met boontjes en wortels

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier simpele macaroni gegeten.

Beebje houd een pyama dagje geloof ik, gister was die heel druk nu af n toe een klein plofje.

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden,. even een melding dat ik er nog ben en alles gaat goed! maar nu we het geslacht weten zijn we druk druk druk.
    aangezien de babykamer de kamer is waar we nooit wat mee hebben gedaan toen we hier kwamen wonen (lees geen vloerbedekking,gordijnen, en er zit nog steeds bouwvak behang op de muren) dus druk druk druk......

sorry ga morgen weer wat actiever zijn met mee lezen
    s
    *schaam schaam*

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Ik ga zo alweer naar het werk toe :) Maar ik hoef maar tot 11 alweer dus dat ik eigenlijk zo voorbij...

@ maagzuur, ja daar heb ik sinds deze week ook meer last van, balen zeg ahahah.

@aangekomen, Ja ik heb het idee dat het nu bij mij ook ineens hard gaat ookal ben ik in totaal (ik dacht zo uit mijn hoofd) 5,5 kilo aangekomen maar ik snoep mega veel. Voorla melk paaseieren vliegen er veel in op een dag :p Maar ik ga meer eten om te proberen dat te voorkomen. Ik eet nu voor het werk bv 3 boterhammen i.p.v 2 jaja die heb ik net alweer op ahahah.

Werk ze voor de dames die ook moeten werken en voor de andere dames geniet van je vrije dag !!!

Kuss

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Oo CN maagzuur wordt ook getriggert door chocolade 
    Jammer hè.
    Kleine maaltijden, niet sterk gekruid geen koolzuur, chocolade koffie
    Hapjes vla kunnen helpen. Succes.

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden....

allemaal goed geslapen? ik redelijk. die omrustige benen blijven me lastig vallen.

@CN oh vervelend meis dat je last hebt van maagzuur.! werkse vandaag

hier zo'n 3.5 kilo aangekomen. dus vind dat nog wel mee vallen.
    voel de kleine nu steeds vaker. oh zo heerlijk.....!
    kan niet wachten tot ze er is.! hahahah
    alleen een naam verzinnen is nog niet makkelijk pffffff

werkse vandaag! me 2
    vrije dames. geniet ervan

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh.. zag dat je mijn voorspelling en geslacht nog niethad ingevuld op de site/..! een MEISJE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les ik ga t proberen te onthouden! Zal t vanmiddag op de site zetten :)

Aankomen: hier nog steeds niks, maybe 0,5 erbij hooguit. Had ik bij D ook.

Maagzuur: rennies zijn mn beste vrienden elke avond :p heb ook elke avond beker melk mee naar bed. Ff steeds paar kleine slokjes voor ik ga slapen.

Ego: weinig te melden. D gaat zo naar psz en komt een fotograaf. Ben heel benieuwd of ze hem normaal op de foto krijgen :p

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen allen.

Fijne dag :)

Straks werken tot 18.00. Ik hoop dat het snel 18.00 uur is, ik heb nauwelijks geslapen :(

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen, hier goed maar onrustig geslapen. Had gedroomd dat manlief en ik allebei Pfeiffer en een andere ziekte hadden :)

Om 13.00uur komt de kraam al, weet niet echt wat ik kan verwachten, maar wil de boel hier even netjes en schoon hebben, dat is nog een flinke klus.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

Hier ben ik ook weer!

@ Maagzuur, helaas ook al veel last van.

Verder werkze vandaag allemaal die moeten werken en voor diegene die vrij zijn lekker genieten van vrije dag!

Ik ga even atwt kijken :) Nu kan het nog

16. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

@ Danielle - Ik voel de beeb de laatste tijd wat minder en kan niet wachten tot ik hem weer ergens tegenaan voel beuken

@Lin - weet precies hoe je je voelt. Ik had rond de kerst een groeispurt (was ook vrij) en toen ook 5 kilo aangekomen! Ik dacht HELP! Als het op deze manier doorgaat kom ik meer dan 20 kilo aan (en ik ben maar 1,57). Maar de laatste controle was ik gelukkig 'maar' 2 kilo aangekomen. Kom dus ongeveer 2 kilo per maand aan.. Tja hoort erbij he.. maar leuk is het niet

@les - onrustige benen zijn zooooo vervelend! Grrr

@ hier - nou ik ga vandaag dus om 3 uur naar huis, wel wennen hoor.. Maar moet wel want we gaan een weekend naar Praag! Onze laatste korte vakantie met zn tweetjes voor een lange tijd. Heb er wel zin in maar zie wel op tegen de reis. We vliegen super vroeg.. Daarom maar een tukkie doen vanmiddag!

Fijne dag vandaag!! Enne ik hou het ook niet meer bij, wat een kletskousen zijn wij! Gezellig!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net alles gelezen en serieus niks onthouden... tis wel heel erg hoor.

Les ik heb je dochter op de site staan ;)

Ego: D is naar psz. Fotograaf is er nu dus ben héél benieuwd.
    Zwangere vriendin is nog steeds zwanger :p Om 11uur 2de poging voor strippen. Ze hebben t idee dat vandaag de grote dag is :D

Oja op www.z8.nl hebben ze nu sale! Zitten hele leuke dingen tussen :D Ik wacht even wat geslacht van baby van vriendin is, als dat jongen is dan heb ik 2 koffers met meisjes kleding erbij :p En anders ga ik bij www.z8.nl shoppen als ze meisje krijgen :D

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hommel, wat leuk een weekendje naar Praag! Super!

Aankomen, helaas kom ik weer veel aan, ik denk (hoop absoluut niet) dat ik weer tussen de 20-30 kilo aan zal komen.
    Vorige zwangerschap 30+, wel heel veel vocht aan het eind.
    Dit keer moet ik ook zo weer zo veel rusten en normaal ben ik wel actief dus denk dat daardoor aankomen meer/veel is.
    Heb het er met vk ook over gehad en mijn eetpatroon opgeschreven maar eet niks te veel of gek dus daar ligt het helaas niet aan. Gewoon dikke pech!

Daar nog bij bedenkend dat ik nog steeds 5-10 x per dag overgeef, dus vette pech van toch veel aankomen :(

19. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Aangekomen: begin zwangerschap woog k 65 kg, daarna viel ik 3 kg af, 62 kg. Nu weeg k 70kg! T gaat hard! is ook aan mn buik te zien.
    Werken: k kan nog werken zoals k eerst werkte, enkel de verzorging vraag k soms aan de buren om te helpen. Dat soms word wel steeds vaker, maar is nog te doen.
    Verlof: nog 11 weken werken en dan verlof! Heb eerst 1 week vakantie en dan gaat het echt in! Wat gaat de tijd toch snel. Heb zo veel zin om onze zoon uit te persen en in mn armen te sluiten:p

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe 23weken wave voor mij!

Deel Deze Pagina