@Roozjuh: Yeah, 23 weken!! Ik heb bijna de hele ochtend al wat buikpijn, zal wel van groei komen? Ga sowieso morgen even m'n urine weer nakijken op het werk, kijken hoe het staat met die blaasontsteking. Heb verleden week o.a. deze van mijn schoonzusje gekregen, zgan.. Lijkt me zo'n lekker ding! Trendy wrapping Snoozebaby Dolphin Blue - www.schatteboutjes.nl
kylie die heb ik ook gekocht! lijkt me ideaal ding in maxi cosi. je heb bij prenatal ook slaapzakken met een aparte rits. snapte eerst niet waarom die rits zo schuin zat boven aan en dan onderaan ook. maar die kan je dus losmaken zodat je met slaapzak en al in maxi cosi kan doen. hadden ze 2jaar geleden nog niet
Verdorie, bel net de assistente of ik alsnog een nieuwe kuur mocht hebben. Had namelijk met de huisarts afgesproken dat ik het aan zou kijken en ik denk dat de buikpijn nu van de blaasontsteking is.. Moet ik wéér een plasje inleveren,..pfff. Nou, dan maar even aankleden en dan weer erheen.
Als ik bij bekende ben, krab ik gewoon even lekker.. Ik moet nu echt wat gaan doen, kraamzorg is er over een uurtje..Ga niet meer overdreven poetsen met die harde buiken, ze kijkt er maar even doorheen
goede middag dames, Zo ik heb al weer goed gewerkt vandaag hahha. Ik heb gewerkt tot 11:00 daarna de wond van vriendlief verzorgd, daarna de was opgevouwen, het wasmachine aangezet en de strijk gedaan. En ow ja ik heb ook nog iets gegeten Ik ga even kijken of ik iemand bij mij in de omgeving aan het leren is als fotograaf en die misschien wel wil oefenenen voor een zwangerschapsshoot te doen ahahhah. @mirri, ow vandaar... ik heb inderdaad helemaal geen last gehad van maagzuur maar sinds ik veel snoep wel. En bijna alles wat ik in mijn mondje werk is chocolade Mmmm... misschiet dat het dan iets makkelijker word voor mij om de chocolade in de kast te laten liggen. @Ies, 3,5 kilo aangekomen valt inderdaad mee Dat is alleen maar fijn zeg. Ja wij hebben nu een naam die het bijna zeker gaat worden, eesrt even kijken of we het over een paar weken nog zo mooi vinden Bij ons zou het eerst Lizz worde maar daar is vriendlief op uitgekeken dus die naam word het niet meer, erg jammer hahahah @Roozjuh, ow dat is nog niet veel nee wat jij bent aangekomen... En heeft D een leuke dag gehad op de psz? Spannend zeg dat ze nog steeds niet is bevallen 23 weken wave voor jou !!! @lionne, werk ze !!! @kylie, en nog gepoetst vandag ahahhah. Succes met het gesprek met de kraamzorg. Volgens mij duurd het bij mij nog wel een aantal weken voordat ze langs komen. @leonie, jij ook al last van maagzuur. ja erg vervelend.. En als ik jou bericht zo lees vraag ik me af hoeveel je eigenlijk nu al aan bent gekomen, of wil je dat liever niet zeggen. Dat maakt dan ook niks uit hoor @hommel, heerlijk om 3 uur al naar huis. Nog maar 1,5 uur voor jou en dan lekker op vakantie naar Praag. Heerlijk !!! @helma, ik kan ook nog echt bijna alles op het werk alleen bepaalde clienten daar krijg ik hulp bij. Vooral sommige transfers zijn zwaar, ondank we veel hulpmiddelen gebruiken zoals tilliften enzo. @borsten, ja jeuk aan tepels herken ik en gekke donkere vlekjes ook Eergisteren zat ik babykleren uit te zoeken bij mij op zolder en kreeg ik een pijnlijke steek in mijn tepel. Ik denk omdat mijn borsten ookal goed aan het werk zijn voor ons komende beebje. Kss
Trouwens nooit gedacht dat ik het heerlijk zou vinden om in elkaar geschopt/ geslagen te worden. Ons prinsesje geeft mijn buikje een pak rammel en ik zit hier met een big smile op mijn gezicht hiihihi
@ slapen , heeb slecht slapen , onrustige benen heb ik ook ! @ maagzuur ook hier heel bekend gaviscon is mijn dikke vriend @ borsten ja jeuk brrr niet leuk ! echt irrtant heb het ook onder men borsten @ werkende dames ! werk ze ! @ ego , heel veel pijn aan men rechterzij denk verkeerd gelegen weet het niet doet zoveel pijn dat ik amper kan bewegen . en 23 weken wave !!!
@channele. jeps valt idd wel heel erg mee.! met aankomen, terwijl ik best veel snoep....! @jeukende borsten jeps hier ook! komt door het uitrekken van de huid.! @shoot. oh leuk idde channelle. hoop voor je dat je iemand vind.! @inelkaar schoppen ja heerlijk he! straks word het wel minder prettig maar ach.... alles voor de beeb...! nog 1,5 uur werken, dan naar huis eten, boodschappen doen voor me verjaardag. morgen op visite bij me schoonzus, taarten maken, en zondag! it's my B-day. halve sara alweer! hahahahahah
Les dan ga ik je nu alvast feliciteren en veel plezier wensen! Ga het anders vergeten, want ben het hele weekend de hort op. Halve Sara, mooie mijlpaal! Voel de baby sinds deze week elke dag bewegen (hèhè, eindelijk ) Echt een fijn gevoel, en idd mooie momentjes om bij weg te dromen, ook tijdens vergaderingen haha. Heb nu lekker voorjaarsvakantie en ga woensdag met mijn moeder eindelijk het kamertje schilderen, kan niet wachten om het eindresultaat te zien! Ik wave nog even voor een aantal dames, zag er veel voorbij komen. Ik mag morgen weer, 22 weken! Geen last trouwens van jeukende borsten, wel zit er al een tijdje op één borst een lichtrode vlek. Tis verder niet gevoelig, hard of warm, komt waarschijnlijk door de hormonen...tja er gebeurt wat hè in ons lijf.
CN: mijn broer wilt oefenen voor zwangerschap shoots, maar weenie wat hij van brabant vind. -psz vond ie geweldig. fotograaf was er en hij staat er goed op zei de leidster. -vriendin, ja dies volgens mij nogsteeds niet bevallen. heb al tijdje niks meer gehoord dus kga zo ff berichtje sturen hoe t met haar is. hoor net dat Prins Johan Friso onder een lawine is gekomen met skieen. Schijnt in ziekenhuis te liggen in kritieke toestand op IC. Stabiel maar niet buiten levens gevaar. jeetje t zal je maar gebeuren. Ego: weinig te melden. heupen zijn zwaar verrot. D ligt gelukkig te slapen dus heb ff rust, heerlijk. Avond eten: Spaghetti
@Roozjuh: rustig aan dan maar.. Ik weet niet waar je broer woont, maar hij mag op mij oefenen (klinkt heel fout!)
hahaha kylie hij woont ook in lelystad. gok dat ie zoiezo nog 'model' zoekt voor babyshoot. onze meid is proefkonijntje, en kindje van vriendin van me ook als die nou eindelijk eens geboren gaat worden, begin zenuwachtig te worden!! Je kan m ook op facebook en twitter toevoegen, hij verloot regelmatig gratis shoots om de 100 volgers. twitter: Twitter Hoe ging t met kraamzorg trouwens?
hallow... @MvA, balen zeg dat je zoveel last hebt van je zij Ik hoop dat het snel weer wgtrekt. En 23 weken WAVE voor jou !!! @Ies, ja ik snoep ook best veel hiihih het is ook allemaal zo lekker Maar ik gawel proberen minder snoepjes te eten hoor... En inderdaad alvast een fijne verjaardag toegewenst !!! @cecilia, ow wat leuk zeg dat jullie aan het kamertje gaan beginnen Alvast heel veel plezier toegewenst. oeh morgen al 22 weken, het gaat snel he @roozjuh, mocht hij babant niet erg vinden dan hoor ik het graag van je !! Want vriendlief wil wel graag een zwangerschapsfotoshoot maar vind het zonde om er veel geld aan uit te geven @avond eten, vandaag een wereldgerecht.Teryaki, Mmmm... heerlijk. Schaam, schaam, we zitten nu samen een stuk boterkoek naar binnen te werken die we net samen hebben gemaakt Kuss
CN: Voeg m anders ff toe op twitter en facebook Twitter en kzal ff vragen of ik zn facebook mag geven. denk t wel hoor maar die gebruikt ie ook voor prive gewoon dus wel zo netjes om t eerst te vragen. link zal ik hier neer zetten als ie t wil
Kraamzorg ging goed, was binnen 30min. gepiept.. Veel vragen en zo..maar verder niet naar het kamertje gekeken of zo.