juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom Bandietje!! 1e kindje? Hoe was de 20weken echo, alles goed hoop ik? Jongen of meisje? :D

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@bandietje, welkom mama !! :D
    Het gaat vlug he, al 25 weken zwanger. en er word hier inderdaad erg veel gekletst dus ik kan het ook niet altijd bijhouden hahaha.
    Ik ben net als roozjuh erg benieuwd naar de 20 weken echo en geslacht !!! vooral omdat er meisjes in de meerderheid zijn ahaahha

@ roozjuh, auww... kramp is echt een vervelende rotpijn ja !!! maar verplicht vandaag dvd'tjeafkijken is helemaal niet erg toch ahhaah ik zou ervan profiteren en lekker op de bank gaan liggen en dvd kijken hihihi

Zo nu ga ik me maar eens aankleden.
    Kuss

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Zo,boodschappen zijn binnen. Volgende keer maar niet weer met een rugzak, vond mijn rug niet heel leuk ;)

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Mva: Voel je de beeb al? Ik kreeg vd week van de vk een beweegingskaart. 10 bewegingen per dag dus 2 keer draaien schoppen zijn 3 bewegingen. En ze zei:"Niet ongerust gaan slapen gewoon dan even bellen". Dus mocht je nog niks gevoeld hebben zou ik ze gewoon even bellen, vinden ze helemaal niet erg hoor.

Kamertje, ik hoop dat mn vriend ook de plekken bijgewit heeft als ik zo thuis kom uit mn werk.

Slapen. Heerlijk geslapen! Zo daar knap je van op! Ook van 10 tot 7 doorgeslapen (ja om 4 uur even plaspauze)

@Bandietje. Welkom en natuurlijk nog gefeliciteerd. Gaat alles goed?
    Ja bijhouden is soms lastig zeker als je een dag of 2 niet hebt kunnen lezen. Maar je haakt zo weer in hoor!

@Roozjuh. gefeliciteerd met je vriendin leuke naar Evi en hopelijk mag je andere vriendin snel bevallen. Meestal als het niet vlot doen ze een ks.. Ze zal wel uitgeput zijn.

@hier, niet veel nieuws, werkweekend. Vandaag is het rustig dus kan even lekker dingen bijwerken en relaxen:) 15:00 uur lekker naar huis.

Groetjes

5. helma85

helma85 Niet meer actief

CN: ik en stil zitten, is best een moeilijke combi. Toch moet k dat echt proberen.
    Werken: mijn collega is zo lief geweest om de clienten die in een rolstoel zitten de gehele dag, voor mij te wassen en douchen! Vond k super van hem!
    Bandietje: welkom!

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    hey allemaal!

Wil even zeggen..ik ben er nog..maar niet echt in staat om te reageren.
    Heb nu al paar dagen last van middenoorontsteking...wist niet dat dat zoveel pijn kon doen.. druk is er nu beetjes vanaf, want er komt nu bloed uit mijn oor..dus denk een gaatje in het trommelvlies...
    pfff zit even dus niet zo mee... ik kom weer kletsen als het beter gaat.
    Fijn weekend allemaal!

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedemiddag dames.

hier ook even korte melding, druk druk hahahah

Juffie wat vervelend meis...! bha bha beterschap.

@nieuwe mama, gefeliciteerd en welkom....

@de rest fijn weekend en doe het rustig aan he!
    xxx

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wilde vanmiddag met het kamertje van M. aan de gang.
    Blijkt het bedje niet helemaal mooi te zijn geverfd moet vriendlief het hoofdeinde nogmaals doen.
    Kan ik nog niet aan de gang.

Bah regen hier, wilde vanmiddag even eendjes voeren met M. hebben zo veel brood over.
    Hopen dan het zo weer stopt. M. ligt al een half uur in bed en doet niks anders dan jengelen. Ben bang dat het weer geen slaapje gaat worden. gister bij mijn ouders had hij ook al niet geslapen.

9. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Iemand nog belang bij een positiespijkerbroek maat 38 van Miss etam?
    Zit mij niet lekker meer op de buik. Zit nl eingelijk in maat 40. Maar deze had ik nog van M.

Foto volgt nog hij zit nu in de was.
    Maar is blauw met uitlopende pijpen een beetje.

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @bandietje, Welkom!
    @MvA, kindje al gevoeld? anders gewoon even vk bellen idd,
    Denk aan je!
    @roosjuh, Gefeliciteerd met Evi (leuke naam!) en hoop voor je andere vriendin van het snel doorzet!
    @Juffie, beterschap! <3
    @boefjesmama, balen van je bedje.

Wij gaan hier morgen weer bezig met het kamertje. Net flink wezen shoppen, Behang gekocht, gaat er morgen op =) zie hier De Bijntjes
    Nu best wel moe en uitgeput, dus ff een bank uurtje!

Werkse voor de werkers, en fijn weekend iedereen!

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bijntje:Mooi behang, die hebben wij ook!

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Haha leuk! Ben er zo blij mee :)

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Mooi behang Bijntje en Kylie :D

Manlief heeft het kamertje voor de eerste keer geschilderd. Ik vind de kleur echt heel erg mooi :D

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik ben zelf ook lekker bezig geweest ;)

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @juffie. beterschap! lijkt me echt geen pretje.

@lione mooi hoor!

@positiespijkerbroek.. uh pas zelf ook niet meer in mn 2 positiespijkerbroeken en mn nette broek. dus hier ook 3 broeken maatje 38 over.(vallen klein) 1 van mamadilicios en 2 van C&A...

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    even n nieuwe buik foto. Ter vergelijking voor die 5 kilo extra in 4 weken doe ik dr 1 van de 20 weken en 1 van vandaag..
    (ik was herkenbaar op de foto even aangepast)

Bovenste vandaag onderste 20.4 weken

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Lionne: Mooie kleur en wat een leuke schilderijtjes,..maak je die zelf?
    @Lin: Mooi buikje!

@Hier: Vanmorgen gewerkt, van half tien tot half een of zo.
    Net gestart met verven, heb ik gewoon te weinig verf! Wat irritant..
    Op zich een leuke kleur, t lijkt een beetje taupe maar ook weer niet

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Kent iemand hier misschien iemand die supermooi en goed iets na kan tekenen/schilderen?? We willen graag een schilderij/tekening van mijn tattoo van Isabella en we zijn zelf niet echt crea beestjes. We willen er best een vergoeding voor betalen (binnen de perken zolang je niet van gogh heet etc. )

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh meiden,
    Vanavond 21:00 One born every minute op TLC.
    Zal wel een herhaling van maandag zijn, maar dacht meld het even voor degene die het vorig week gemist hadden ;)

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik ben geloof ik de enige hier die geen geboorte programma's kijkt :p alleen 16 en pregnant en teen mom, als ik zin heb,daar krijg je van de bevalling op zich niet zo veel mee :)
    Vind het interessanter hoe sommige kids zich er wel of juist niet doorheen slaan.

Deel Deze Pagina