juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha moet ie maar is mee gaan naar zwangerschapscursus als ze een bevallings film laten zien :p 3jaar geleden zat ik ook op cursus en bijna alle kerels daar werden kotsmisselijk hoe zo'n bevalling eraan toe kon gaan whahaha. heb me rot gelache, sommige waren zo naief. 'WOW word je doos echt zó ver uitgerekt?!?!' ja duhhhh ;) anders kan dat kind er toch niet door heen hahaha.

Wat leuk dat jullie uit de naam zijn! weer een stapje dichterbij ;) Ik ken iemand, zijn vrouw wilde hun dochter Bente noeme, was helemaal verliefd op die naam. Alleen toen kwamen ze na tijde denken erachter dat t helemaal niet kon want manlief heette Koop van zijn achternaam.... Bente Koop. nee dat is een dikke no no haha.

Hier worden voorletters van kids straks D C (Damian en C........) Zei mn man gister 'heb je toch nog wat met amerika he' ;) volgens hem ben ik half amerikaans, i love usa! hahaMaar TK kan toch best? niks mis mee hoor

Verdere ego: Vandaag lekker zwemmen!! Mn man zegt gister: schat we gaan morge zwemmen. Stond stom verbaasd te kijken :p hij wilt int weekend nooit wat doen want dan kan ie lekker uitslapen en niksen.

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Goedemorgen! Hier gister feestje gehad. Kleine man uit logeren. Vind ik niets medr aan feestjes. :) Laat mij maar lekker thuis nj hi hi. Kleintje is elke dag flink aanwezig..schatje! Voel hem heel goed en kan al onderscheid maken tussen wat ik voel nu. (knietjes oid). Ik ben verliefd!! :)

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    leuk lekker zwemmen, gezellig toch! veel plezier! @namen: hier al definitief en ook niet af te korten. :) Nu hopen dat we ze kunnen gebruiken ivm veel zwangeren om ons heen. Waaronder schoonzusjes.

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    TK achternaam vind ik echt niet gek? Fijn dat jullie eruit zijn! Volgende wk weer afspraak vk. Wordt nu spanend met bloeddruk telkens. Ben erg benieuwd. Bij onze zoon opgenomen geweest jvm bloeddruk hopelijk blijft dat nu rustig. Vocht in handen begint trouwens te komen. Bij jullie ook?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    les happy birthday!!!

vocht: geen last van nog, komt bij mij als t warm weer gaat worden. Kan nog steeds mn trouwring af doen en weer om.

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh gefeliciteerd Les! :D

Vocht, hier nog niet echt last van. Vandaag mijn meegroei-bh's in de was, dus moest ff een "oude" aan.. pff dat ging eigenlijk niet niet meer. Mijn boobs zijn echt mega gegroeit! Zo meteen mijn meegroei-bh maar weer aan doen ;)

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    misschien in een kussensloop in de droger doen....

gisteren te veel gedaan, dus rugpijn :(
    manlief is kamertje voor de tweede keer aan het schilderen. Het wordt zo mooi. (en ik houd normaal helemaal niet van paars ;))

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@MvA: Wat fijn dat je je mannetje gevoeld heb!
    @Les: Gefeliciteerd!!
    @Vocht: Hier al een paar weken, draag m'm trouwring al niet meer..
    @Initialen: T.K. Achternaam vind ik niet storend..Wij hebben J.W. Haha, het eerste waar ik aan denk ik Jan Willem, maar dat is hem niet hoor.

Gisterenavond heeft de kleine een disco gehouden daarbinnen. Ik voelde constant schoppen en vooral draaien. Dat laatste vond ik een naar gevoel, maar dat is misschien wennen. Manlief en m'n zusje hebben de baby voor het eerst gevoeld!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    baby voelen: ik wel elke dag natuurlijk. Tis echt een adhd'tje. Manlief heeft haar nog steeds niet gevoeld maar hij mag van mij ook niet meer proberen het te voelen. Hij geeft na 30sec al op en dan vind ie t wel weer prima. 2weken terug wilde hij zo graag de baby voelen, dus ik haar wakker zitten porren en manlief voelde 1x ff 10sec en hij gaf t alweer op. daarna heb ik nog een dikke uur wakker gelegen met een adhd kind in mn buik. kon niet slapen ervan. pff dat was de druppel. zit ik haar wakker te maken voor hem en dan wilt ie t niet meer proberen. dus heb een verbod op mn buik nu voor hem :p heeft ie pech!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Ik voel meneer ook elke dag vanaf een week of 17, maar ik merk dat hij groter en sterker wordt.

11. helma85

helma85 Niet meer actief

vandaag 24 weken wafe!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Les, gefeliciteerd! Ook al vier je klein toch veel plezier vandaag!

@ Naam afkorten, onze dochter heeft een naam van 3 letters en afkorten kan eigenlijk niet en toch doen we het zelf ook. En de naam die er dan uitkomt klinkt eigenlijk helaaml niet dus tja haha!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Baby voelen, ik ook elke dag heel actief en echt duidelijk.
    Je ziet mijn buik vooral 's avonds ook al helemaal bewegen. Zal binnenkort eens proberen filmpje ervan te maken.

Vocht, check! Trouwringen ook niet meer aan, knelde mijn vingers helemaal af.

Danielle, lekker feestje gehad maar stiekem toch ook bij zoontje geweest hihi.
    Hoe doet je zoontje het eigenlijk in zijn grote bed? Nog steeds zo goed?

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    24 weken wave ook hier, had het er net met manlief over, dit is voor ons een vreemde grens, Isabella is met 19 weken en 6 dagen geboren en dan heb je zo goed als geen enkele regel, je mag met het overleden kindje doen wat je wil, dan veranderd bij 24 weken, omdat officieel zou het kindje levensvatbaar kunnen zijn bij geboorte met 24 weken (al overleeft maar een paar % dat)

Toch wel ff raar dan :)

@voelen: ik voel hem zo goed als elke dag, alleen vrijdag de hele ochtend niet, toen is VK langsgekomen om hartje te luisteren en die zei ook waarschijnlijk ligt hij nu met zn voetjes en armpjes naar je rug en dan beweegt hij wel maar voel je het niet en dat je vanaf 25 weken je kindje elke dag even moet voelen. Heb hem vrijdag de hele dag niet gevoeld en gister ochtend bijna niet, tot we gingen opruimen en vanalles toen werd hij blijkbaar wakker en draaide weer. (het draaien op zich heb ik niet door, soms voelt een beweging heel vol aan en niet fijn maar weet niet zeker of dat draaien is) andere dagen beweegt hij de hele dag door wel af en toe en heeft tie pieken waarin die druk aan het rommelen is.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dippertje, mag ik vragen wat jullie met het lichaampje van Isabella hebben gedaan? Als je niet wilt antwoord uiteraard ook prima.

Fijn dat vk even langs is gekomen en je toen hartje hebt kunnen luisteren.
    Tuurlijk staat elke zwangerschap los van elkaar maar kan me voorstellen dat jij helemaal extra alert bent als je de kleine een tijdje niet voelt.

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @leonie, we hebben haar smiddags om 16:00 meegenomen vanuit het ziekenhuis naar huis, ze is de hele nacht bij ons gebleven en de volgende dag rond 12 uur hebben we haar naar crematorium Westerveld gebracht, daar is ze gecremeerd, de dag erop mochten we haar as ophalen en dit is later in een rozen keramieken hartvormig urntje gedaan en in 3 kettinghangers, 2 zilveren sterretjes voor mij en mn man en een gouden hartje voor mn moeder gedaan, deze hebben we ook van mijn ouders gekregen. Ook alleen wij (man en ik) en mn ouders hebben afscheid genomen.

We hebben alles gedaan hoe wij het wilden in deze situatie want ik had echt nooit spijt er van willen krijgen. Je kan het immers niet meer over doen.

Mn man is toen ze thuis was bezig geweest met ijszakjes verwisselen om te koelen, en ik met het verschonen van de roze doeken waar ze in lag, in dat termijn is het huidje nog niet zoals dat van ons. Dus we hebben toch op de een of andere manier kunnen zorgen. Dat is denk ik ook wel heel goed geweest.

En de VK zei ook bij ieder ander had ik gezegd kijk het ff een paar dagen aan, maar jij schiet meteen helemaal de stress in en dat is ook geen gezonde situatie. met Isabella en de miskraam erna liep ik ook bij deze praktijk. Ik mocht na Isabella al bij de gynaecoloog in het ziekenhuis blijven, dat vroeg hij ook. maar ik wil dit zelf niet. Je bent voor mijn gevoel daar toch wat meer een nummer, en bij een goeie vk praktijk ben je gewoon jij (klinkt stom :p )

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wauw dippertje, wat een mooi afscheid hebben jullie je meisje gegeven.
    Inderdaad zo heb je toch nog even voor haar kunnen zorgen, in hoeverre ik me het voor kan stellen lijkt me dat inderdaad fijn. Echt nog even iets doen voor je meisje.

Dank je wel voor vertellen, kan me ook voorstellen dat je daar geen zin in hebt.

18. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

les gefeliciteerd !!!

19. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @leonie ik zelf heb er vaak geen moeite mee, was jij nou degene die het ook mee gemaakt had? of ben ik in de war met namen?

Iemand hier in het topic had het met 24 weken geloof ik meegemaakt

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Les gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina