juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Gut lees ik zw dagboek van onze zoon, maar was precies hetzelfde met 24 weken! In mijn gedachten was dat pas veel later.. kun je zien dat je sommige dingen heel anders onthoudt! :)

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kleine man is goed aant stampen heeft zen schade nu wel ingehaald haha heb zelfs een blauw plek ! en manlief , en de meter van ons kleine uk voelen hem ook enorm goed stampen en bewegen ! heb ook enorm veel last van maagzuur bah bah bah !

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier elke avond maagzuur. Halve rennie, beker melk(op kamer temp.) En dan is het te doen. Belangrijk dat melk niet te koud is, dan moet je maag te hard werken en zo veroorzaak je het dan juist

4. peekaboo

ik neem gaviscon unidose en ook en beker kamertempratuur melk maar helaas geen effect :(

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jammer :( misschien vk vragen of ze nog trucjes weet?

6. peekaboo

ga het volgende afspraak bij de gyn 9maart even navragen

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Pff,..Heb sinds ruim een uurtje stekende pijn aan de linkerkant van mn buik..Hebben jullie dit ook wel eens?

8. peekaboo

kylie ja hoor heb ik ook gehad

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Daar lopen volgens mij darmen, dus best kans dat je straks even op het toilet zit.. :p

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik had speciale AB kuur gehad. Nu jeuk euhm daaronder.. vast schimmeltje nav ab kuur. Ook al is het iets normaals vind het toch spannend om te bellen. :) Moet de HA het dan zien of krijg je zo telefonisch gehoor?

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Tekefonisch dus.. :) Kan vanmiddag wat afhalen. :) Heel fijn dat ik nu nog niet met de benen wijd moet. ;)

12. Kylie1986

Het waren geen darmen, het is gelukkig wel afgezakt gisteren.
    Ik lag gisteren in bed, en toe kon ik de kleine man ook goed voelen aan de buitenkant, voorheen lukte dat niet zo goed, omdat de boel dan in elkaar zakt.
    Ik zei tegen Danny: volgens mij moet je het ook kunnen zien, en ja hoor. Hij heeft het geprobeerd te filmen, maar toen dacht de eigenwijs daar anders over :)

13. Kylie1986

@Danielle: wat fijn dat het telefonisch kon..

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen dames.

Gisterenavond heeft man Kruimel voor het eerst gevoeld. Ze schopt ook best hard :)

Gisteren babykamer afgeschilderd en commode in elkaar gezet.
    Vandaag weer werken (bleegh) van 11.30 tot 20.00'

15. Kylie1986

@Lionne: lange dag, werk ze!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen mammie's !!!

Zo ik was vanmorgen al weer vroeg uit bed en dat terwijl ik vrij ben vandaag... Vanmorgen al vroeg de wond gespoeld bij vriendlief snel onderweg een boterham op en toen met vriendlief naar het ziekenhuis toe voor controle. Nou gelukkig vonden ze het er allemaal goed uit zien en ik deed de wondzorg rg goed zeiden ze want het herstel zag er goed uit. :D Al duurd het nog wel zeker 2 tot 3 weken tot het dicht zal zijn. Dus dat was wel een tegenvaller maar ja we moeten het er maar mee doen ;)

Ow en ik heb zo een zin in de afspraak van vanavond bij de vk. Ik ben zo blij als ik ons schatje weer hoor en ik hoop dat ik geluk heb en dat ik haar even te zien krijg ;) Ook ben ik benieuwd wat ik weeg op de weegschaal van de vk :p

@gewicht, ik ben dze week niks aangekomen dus de week ervoor was ik een paar kilo aangekomen maar ik denk dat de kleine een groeispurt heeft gemaakt want mijn buik was ook ineens erg dik. Gelukkig maar ik dacht dat het kwam omdat ik te veel gesnoept had :) hihihi

@ en wa staat er bij jullie op de planning? Ik moet vanmiddag eigenlijk alleen poetsen bij oma en verder niks, heerlijk zeg ahahha!!!

Fijne dag dames,
    Kuss

17. Kylie1986

@CN: wat fijn dat de wond goed gaat, bij mij heeft het ruim 2 maanden geduurd voor het echt helemaal dicht was.. Succes bij de vlos vanavond

@Planning:Ook niet zoveel, wasje draaien, stofzuigen, kadotje terugbrengen.. Had een Activity center van Fisher Price van schoonouders gekregen, maar had de 'oude' van mijn schoonzusje al gehad, dus heb er 2.. En misschien dat ik nog ga witten in de babykamer :)
    Gisteren trouwens ook nog een Nijntje rammelaar en labeldoekje gehad, en een kinderkopje aan een ketting.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Moguh!

Planning: luieren, niksen enuhh verder niks doen haha. D is bij opa en oma, man werkt. Dus heb hele dag voor mezelf. Lig nog heerlijk in mn bedje, straks hond uitlaten en dan maar is gaan lunchen :p oja moet nog wel was draaien en vaatwasser doen, vooruit dan maar :p

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!

Hier niet veel in de planning, de boom in babykamer blaadjes geven, dus knippen en plakken ;) verder nog wat kleine dingentjes bij verfen en van vanmiddag visite. "moet" ook nog even shoppen, want heb een kortingsbon voor de H & M.nl dus zal maar eens even gaan surfen ;)

Oh ja, wassen is ook wel een goed idee..

Donderdag weer naar de VK, wel zin in! daarna om de 3 wk heen.
    CN, veel plezier vanaaf, en fijn dat het zo goed gaat met je vriend.

20. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hee! Wat is er al weer veel gepost! Bedankt voor jullie welkom. Ik heb idd een goeie 20 weken echo gehad. We willen niet weten wat het word! Dus blijft nog even spannend! Leuk dat jullie ook druk zijn met de baby kamer. Wij zijn er ook druk mee bezig. krijg ineens toch wel kriebels dat ik het af wil hebben! 3 Muren zijn al wit en 1 muur word paars. Die moet nu nog even bij gewerkt. Dan nog wat hoekjes wit bij werken en dan kunnen de plintjes geschilderd en de vloer er in.
    Ben zo benieuwd naar hoe het af is! Worden jullie ook steeds nieuwschieriger naar jullie baby? Ik ga nu maar eens aan het schilderen! Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina