Bandietje: veel gepost? Dit vond ik nog rustig afgelope dagen normaal kan je na 3dagen 10pagina's bijlezen haha.
hallo Zo ik wilde eigenlijk niks doen maar ik heb toch de wasmachine maar aangezet, de vaatwasser ingeruimd en aangezet en even geveegd beneden. Dan is het allemaal weer een beetje netjes Nu ga ik even lammen en rond 13:00 poetsen bij oma ahahha eigenlijk geen zin in maar ja zijn weer extra centjes he... @kamertje, ik ziedat veel vrouwen hier het kamertje zelf mee schilderen. Ik mag dit niet van mijn vriend Ik vind dat echt klote want anders waren we al een heel stuk verder geweest want hij kan nog steeds niet verder werken. Hebben jullie allemaal verf op waterbasis of hebben jullie een mondkapje ofzo op? Alleen het plafond staat bij ons nog maar in de grondverf I hoop dat mijn vriend volgende week of die week erop voorzichtig weer wat kan gaan doen... Haah ik word een beetje ongeduldig Kuss
@CN: de meeste muurverven zijn op waterbasis, en dat mag gewoon.. Zeker als je extra ventileert. Ik doe zelf de muren en ik laat Danny de kozijnen doen omdat dat met lak is. Je hebt lak ook op waterbasis, maar dat wordt gewoon niet mooi vind ik (lees:het fiasco van de secretaire)..
Hier ook gewoon verf op waterbasis. Zet zowiezo wel een raam open, tegen de stank, dus dat moet wel goed komen CN hoe is het verder met je badkamer? schiet het beetje op?
Ow dan ga ik deze week ook aan de slag in de babykamer alleen mijn vrien zit hier links van me al nee te knikken Ga ik wel doen dus he ahahah. @kylie, ow oke fijn zeg dat bijna alle muurverven op waterbasis zijn. want dan kan ik ook aan de slag. Ik ga vanmiddag even op de verpakking kijken en ik hoop dat ook onze muurverf op waterbasisis !! @bijntje, ja de badkamer daar zit alweer een klein beetje vooruit gang in. gisteren is het inbouwreservoir van de toilet en het bad aangemetseld. Erg fijn !!! weer iets dat gedaan is Kuss
Hier de 23 weken wave! Zonet even de site bekeken van de kinderopvang en de eerste 6 uurtjes (2x 3 bso) voor maart staan al gepland!! Zo blij dat het nu een beetje gaat komen. Kamertje verven: heeft vriendlief beide keren gedaan. Vind schilderen ook niks aan dus hij mocht het lekker doen. Inrichten is dan weer mijn ding hij mag sjouwen en ik delilgeer. Helaas moet het hoofdeinde van het bedje opnieuw geverfd dus zaterdag nog niks kunnen doen!!! Vanmiddag weer naar fysio, M. gaat naar een vriendin kan hij daar lekker spelen met haar zoontje. CN. wat voor wond heeft jouw vriend dan heb ik niet helemaal meegekregen.
Nou, de eerste aambei is een feit.. Gek genoeg doet het geen zeer, alleen bloed bij het afvegen. Heb soepele ontlasting, hoef niet hard te persen..
Hey meiden, druk weekend gehad. Nu lekker een weekje vrij!!! We vierden zaterdag verjaardag van mijn zusje, maar leek wel of ik ook jarig was, we kregen zoveel kadootjes voor onze kleine meid, echt leuk! Hele lieve pop van mijn ouders gekregen: Twinkel van Rubens Barn Woodiewood houten speelgoed, Rubens Barn Cosmos Twinkle Ook nog leuke kleertjes en spullen van Lief. Vandaag lekker vrij en doe alles lekker rustig. Gister in babykamer alles afgeplakt en vandaag begonnen met de plinten, eindelijk!!! Manlief lakt ze vanavond af en woensdag ga ik met mijn moeder de kamer verder afschilderen! Half maart kunnen we de meubeltjes halen, kan niet wachten tot het eindelijk klaar is! Zag ook al hele leuke kamertjes voorbij komen! Donderdag naar zkh voor Glucosetolerantietest, bleh geen zin in! @Juffie: Hoe gaat het nu met je? @Kylie: Ow irri, ben er ook steeds zo bang voor dat ik die krijg, tot nu toe de dans ontsprongen... Hoop dat het voor jou ook verder mee zal vallen! Ga nu lekker even douchen en nog wat boodschapjes doen, fijne dag!
goede middag, Zo ik heb alweer gepoetst bij oma, daar ben ik weer vanaf, joepie !!! ahhaha @boefjesmama, 23 weken WAVE voor jou !!! Ja ik vind schilderen ook saai maar de babykamer wil ik dan weer wel dolgraag doen ahahhah. Mijn vriend had 2 bultjes bij zijn bilnaad en die hadden een doorgang naar elkaar gemaakt onderhuids (fistel). En dat hebben ze er helemaal uit moeten snijden. Het was echt een mega groot gat We zullen blij zijn als hij daar weer vanaf is want ik moet nu 2x per dag de wondzorg doen bij hem en aangezien onze badkamer nog niet klaar is moeten we 2x per dag naar mijn vader toe voor de wondzorg. Maar ja wij slaan ons er weer doorheen. Zolang ons kleintje gezond is overleven wij alles hier @kylie, ik dacht het laatst ook te hebben alleen ik heb wel erge last gehad met poepen Dus ja... Maar ja we zulle zien hiihi want nu komt er geen bloed meer bij de laatste weken Kuss
Zo ben weer bijgelezen. Niet veel onthouden maar vooral dat veel aan het klussen zijn. Hier moeten er ook nog wel wat dingen maar dat kan ik allemaal niet zelf. Volgend weekend gaan we opzoek naar een speelkist voor in de woonkamer en in de babykamer en we willen nog een kleed. Vandaag gedaan, vriendin op de koffie geweest, daarna boodschappen paar leggings bij tersal gehaald en nog een tshirt bh schrok van mn maat van 80b naar 85d maar heb dus even een goedkope oplossing bedacht voor mn strakke shirtjes lekprobleem. Die pads jeuken namelijk onwijs. Heb nog geen andere uitgeprobeerd dan kruidvat hoor. Bij kruidvat heb ik 2 jurkjes voor 4,80 totaal gekocht! is 70% korting en heb een rode en een zandkleurig jurkje zonder mouwen en tot mn knie erg leuk goedkoop en handig! Ga nu aan een berg strijk beginnen, ben dr eigenlijk te moe voor maar zijn ook veel babykleertjes lakens, dus doe eerst even onze strijk en als ik puf heb het babyspul. Menu, biefstuk met salade groetjes!
lin, klinkt lekker biefstuk! zorg je dat ie niet rood is Menu: Hutspot met een flinke braadworst (zo'n opgerolde)
@Aambeien: Het voelde net met afvegen een beetje als een klein scheurtje of zo.. @Menu: Macaroni van gisteren (had 2 schalen) met sla, tomaat en komkommer
dames ik ga ff heel hard gillen (......) zo, moest er ff uit. Heb een heerlijk rustige dag zonder man en kind, dvd van Adele snoei hard aangezet en na 40min gaat ie raar storen zat net lekker mee te gillen, heerlijk in mn ritme aant schoonmaken. En nu heb ik er geen muziek meer bij Bluh, dat maakt het schoonmaken meteen niet meer zo aantrekkelijk haha. Tijd voor nieuwe dvdspeler met flinke boxen !
Zo, de boom heeft blaadjes hoor! Vanavond maar weer eens blog over schrijven haha. Nu net een vriendin over de vloer, even een fotoshoot gedaan op onze nieuwe babykamer-muur. hier het resultaat (met de muur dus http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/425622_3037984021966_1033977856_32953954_1688650996_n.jpg Komt wel een plank ofzo op de muur, want word er nu beetje dizzy van als je er naar kijkt. De grijze muur komt witte commode tegen aan. Mtv, jaa heb ze laatst allemaal terug gekeken. Vind het wel leuk om te zien hoe sommige stellen het niet volhouden en andere het juist heel goed doen!
Zo even 2 uur staan en zitten strijken maar t is klaar! Wat een werk, wel ook de babyspullen gelijk gedaan dus alles wat er inhuis is hangt gewassen en gestreken in de kast.
goede middag dames, Zo we kregen onverwachts visite, ze kwamen op ziekenbezoek dus was wel erg leuk !!! @ eten, Wij eten gebakken aardappeltjes (bah) met erwtjes en worteltjes en een snitzel. Niet zo lekker maar ik had geen zin meer om iets in huis te halen ahahhah. @roozjuh, ja ik keek eerst kei vaan 16 and pragnant en ik vond dat altijd echt leuk om te zien. Soms had ik ook wel medelijden en sommige vond ik erg dom. Ze heete Amber en was erg gezet, haar vried was ook erg gezet. Na dat eerste kind moets ze met haar vriend naar de doktr omdat ze dacht weer zwanger te zijn want ze waren het condoom een keer vergeten. En ze vrtelde dat ze echt nog geen 2de wilde. Ik vond dat er stom van haar. Ze had dus niks geleerd van haar fout. Maar ja ahahahah Wel echt een gaaf programma. En toch nog gepoetst nu het niet meer zo aantrekkelijk was? @lin, biefstuk klinkt goed !!! Ik eet het alleen niet meer want ik vind de biefstuk helemaal doorbakken niet lekker dus ik eet gewoon wee een lekkere medium biefstuk na de bevalling Pfff... lang gestreken zeg maar ja dan is het wel allemaal mooi weggwerkt @mocht het geen ambeien zijn is dat alleen maar fijn. Ik hoop voor je dat het geen aambeien zijn !!! @bijntje, wel een leuke foto zeg !!! Echt lek zeg dat het kamertje nu zo begint op te schieten. Was dat hier ook maar maar ja komt helemaal goed hahah. @vraag aan alle mammie's, Wat missen jullie het meest aan eten. Ik mis het meeste een lekkere cracker met filet american en schijfjes ei erop, jammie En ik mis een lekkere rode biefstuk ook wel erg hoor ahhaha. Smakelijk eten allemaal, Joepie over 2 uur en 10 min zitten we in de wachtkamer van de vk !!! Ik heber weer in in ahhahah Kuss
CN: ja nog gepoetst keuken ziet er weer menselijk uit haha. was echt wat achtergebleven met schoonmaken, geen puf gewoon, dus heb vandaag maar ff ingehaald. Wat ik mis: spiegel eitje op brood! Oh damn wat mis ik dat, eet dat normaal best vaak want tis o zo lekker. Filet American hoor ik vaak, lust dat niet dus dat scheelt weer. ego: keuken ziet er weer menselijk uit, nu staat het eten op. *snif snif* ruikt heerlijk! over half uurtje eten, daarna komt D weer thuis
Wat ik mis een paar dingen! Carpacio, broodje gerookte zalm bij de italiaan vandaan, rode biefstuk. Oja en een rose wijntje die mis ik ook! Vind m doorbakken ook niet lekker maar mn vriend wilde t pese eten dus dan maar doorbakken he. Ei vind ik rauw niet lekker en filetamerican lust ik normaal ook niet.