juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik mis filet americain!!
    Hmmmm jummie!
    Vorige keer ook direct gegeten nadat ik uit ziekenhuis thuis kwam, ooooooooo wat was dat lekker!
    Kijk er nu ook weer naar uit!

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ik wil rosbief!!

@roosjuh, waarom eet je geen spiegeleitje?
    Dat kan toch prima? of bak je hem nooit helemaal gaar?

Ik ben zoooo trots op mijn zelfgemaakte boom.
    De Bijntjes -> jullie moeten even kijken! ;)

3. helma85

helma85 Niet meer actief

Ik mis: glaasje wijn, biertje, prepare, carpacio en rauwe vis heel erg!!
    Hier: ben nu aan het werk. Heb net mails gestuurd naar mn leidinggevende over mijn lichamelijke toestand nu. Heb namelijk steeds meer last van mn buik tijdens de verzorging. Ook komt het soms voor dat er spanningen zijn bij mn groep bij bepaalde clienten. Dan krijg k vaak harde buiken als dat gebeurt.
    Hopelijk kunnen ze iets voor me betekenen, zoals 50 % werken oid of tijdelijke overplaatsing naar een andere groep.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje, kga zo kijke naar je mooie boom :) zit nu op mn foon. Waarom geen spiegelei? Ja ik wil m graag wat vloeibaar hebben. Niet helemaal 100% rauw :p maar wel zodat ik m over mn brood kan uitsmeren als ik t bolletje lek prik hihi. En (half)rauwe dooier mag helaas niet als je zwanger bent :(

Ego: vakantieboek van Hogenboom binnen, zitten beetje rond te neuzen waar we heen zouden willen gaan. Eisen: ligbad, indoor zwembad, liefst zoiets als Aqua Mundo van cp. Geen saai vierkant bad dus. Iemand tips waar we heen kunnen? :D

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Oeps, heb n reep chocola op... zucht was wel lekker maar niet meer doen!

@Bijntje erg leuk die boom!

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik mis het ook verschrikkelijk.. dat is het eerste wat ik vraag om te halen aan mijn vriend.. ha ha. En zon sappige pepersteak... mmmmm :)

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    bijntje kan ook op foon niet bekijken, sorry! Fijn dat je zo tevreden bent! Ik heb een capsule gekregen voor de schimmelinfectie. Hopelijk is het gauw over!

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Bijntje: mooie boom hoor!

Missen: ehm, een broodje ossenworst en gerookte zalm (al at ik dat niet zo heel vaak)

Ego: vandaag weer gewerkt tot 20.00. Het ging best goed, ik krijg alleen wel steeds sneller een keiharde buik die dan behoorlijk in de weg zit. Net een tafelkleed voor het werk in de wasmachine gegooid. Ik hoop dat ie snel klaar is, dan kan ie opgehangen.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke boom bijntje!

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wilde deze link even met de dames delen die naar de HHB en 9mnd beurs gaan
    Kortingsbonnen voor de HHB.
    Aanklikken wat je wilt gegevens invullen dan krijg je een mailtje met de bon.
    Beursaanbiedingen=_

11. boefjesmama

Heb 50 euro kortings code bij Landal. Met de kinderkorting van 20% hadden wij 86 euro korting gaan 23 maart weg. Een weekend.
    Bij intresse pb je maar dan krijg je de code via pb. Deze kun je gebruiken t/m 21 dec 2012

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat ik mis van eten/drinken? Een lekker biertje, broodje rosbief, file americain, biefstuk, spiegeleitje...

Vanavond weer bevallingsprogramma's op TLC vanaf 21.00uur dames!

13. boefjesmama

Net mijn eerste bewiste harde buik gehad.
    bracht M. naar bed staan dan nog even te dansen op het deuntje van de babyfoon. Voelde mijn buik in een keer helemaal hard worden.
    Zo voelde een harde buik dus ook al weer.

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @boefjesmama :p en heb je het gemist die harde buiken? anders heb ik er nog wel een x aantal per dag voor je te leen :p ben ik er vanaf hahaha

15. Kylie1986

Goedemorgen!

Vond gisterenavond een giga spelfout op de verpakking van het activitycenter wat ik van mijn schoonouders had gekregen.

Bekijk bijlage 225194

Verder gisteren rustig aan gedaan, vanmiddag even werken.

Gisterenavond was er weer disco in mijn buik, ging helemaal heen en weer. En juist op het moment dat ik wilde filmen, houdt meneer zich rustig..

16. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Blij zijn dat ik gisteren gemeld heb bij leidinggevende dat het werk te zwaar begint te worden. Benieuwd wat ze gaan doen.

Slecht geslapen vanacht, ben verkouden aan het worden.

Kleine voelen, is continu in beweging lijk wel, heerlijk! SOms ook beetje pijnlijk:p maar dat heb k er wel voor over.

Spelfout, schandalig!

Vandaag, vrij en gaan kijken naar carnavalsstoet met een paar vrienden

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Pff even ego-berichtje.

Kreeg net een mailtje van mijn "beste" vriendin.
    Dat ze vond dat ik haar niet meer belangrijk vond etc.
    Ben er best van slag over, want ik doe echt mijn best haar overal bij te betrekken, maar krijg van haar gewoon geen reactie.. Gister de kamer laten zien, eerst wat ze zei was "ik krijg wel hoofdpijn van de muur" en daarna "ga je dat potlood op je boom nog uitgummen?"
    Als ik haar iets laat zien krijg ik alleen maar overschillige reacties, of "oh leuk" terwijl ik er helemaal hyper over ben.
    Zit nu echt te janken hier, ik doe toch mijn best? en ik kan er toch niks aan doen dat haar grootste probleem "die ene jongen" is?
    Daar ben ik gewoon overheen en te volwassen voor geworden.

Ze is ook "boos" dat ze op de sms-lijst staat ipv de bel-lijst, als de baby geboren is.. jaa sorry hoor, maar vriendlief moet puur alleen aan mijn en zijn gezin al meer dan 10 mensen bellen. Dan is de rest gewoon ff een sms vind ik. Dat is toch niet gek? 10x 5 minuten bellen zijn we al een uur bezig. Hoe doen jullie dat?

Pff ben echt ff van slag. Vriendlief zegt, waarom spreek je dan nog met haar af? maar ik heb helemaal niet veel vrienden en wil haar echt niet kwijt.

sorry voor ego berichtje, moest het ff kwijt.
    Fijne dag allemaal ;)

18. Kylie1986

Wij bellen alleen naaste familie denk ik. Die kunnen zelf wel de rest bellen.
    Wat naar van die 'vriendin' dat ze jou daarvan beschuldigd.

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ja ik vond het ook wel logisch.
    Maar toen ik de positieve test in mijn handen had, was ze de eerste die ik belde. Maar sindsdien is er een hoop gebeurd.
    Ik wil me er gewoon niet schuldig over voelen, maar doe dat (nu al) wel.

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @bijntje. misschien mag ik dit helemaal niet zeggen, maar dit meisje vind ik niet echt als een goede vriendin klinken...
    een goede vriendin is iemand die er altijd voor je is. die je altijd begrijpt. en nog harder lacht, huilt, of blij is om iets van jou dan jij zelf.
    en je beste vriendin accepteerd en respecteerd, jou keuzes....!

zo dat moest er ff uit.... sorry..
    wij bellen alleen op het moment zelf de opa;s en oma;s
    en als ik weer ben uitgerust ga ik zelf een aantal mensen bellen zoals me zus, en me beste vriendin.
    de rest krijgt idd een sms

Deel Deze Pagina