juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje, zo was mijn 'beste' vriendin toen ook. Hele vage korte reacties als je uberhaupt een reactie krijgt. En dan zeurt ze dat jij te weinig contact houdt en dingen wil doen. En dat 'heel toevallg' sinds je zwanger bent. Nou dat was hier precies zo. Heb nu bijna helemaal geen contact meer met haar, gewoonweg omdat ik andere prioriteiten stel dan dat zij (nog)doet. Bij haar was het idd ook 'die ene gozer' waar ze zoveel over sprak, en dat ze niet weet of hij haar wel leuk vind bla bla bla. tja kheb gewoon andere dingen aan mn hoofd. ik maakte me druk om geld, inrichting babykamer en dat soort dingen. In mijn ogen belangrijkere dingen en dat begreep zij niet.

Meid doe wat je gevoel je zegt, praat met haar, leg haar uit wat jij van de situatie vind en anders is het toedeloe en gaan jullie beide jullie eigen wegen. Vooral níet schuldig voelen hoor! dit gaat nou eenmaal zo, heb dit al zo vaak gehoord zodra 1 van de 2 zwanger is, dat de beste vriendin opeens niet meer zo heel best is en jaloerse trekjes vertoont of totaal geen intresse

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Dankje Les,
    Vriendlief zegt precies hetzelfde. Maar voordat ik zwanger werd was het allemaal super gezellig en alles. Nu is gewoon zo anders.

Wij bellen alleen vader +vriendin, SM, en broers en zussen. Maar dat zijn er dus al een hele hoop ;) rest krijgt een sms. Dat komt later dan wel.

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Roosjuh, Voelt goed om te weten dat ik in iedergeval niet de enige ben. En dat het ook niet aan mij ligt. Dankje

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen dames.

Lekker dagje vrij vandaag.

@vriendinnen: ik had er al niet veel, dus ik kan ze ook niet kwijtraken ;)
    Maar denk vooral aan je zelf en je kindje.

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    @Bijntje: Wat is jullie kamertje mooi geworden zeg! Echt leuk dat je die boom zo zelf hebt gedaan, mag je trots op zijn toch! Balen van die vriendin, heb ooit ook zo'n 'vriendin' gehad. Ging altijd om haar problemen, en dat waren er nogal wat en als ik dan eens iets had dan trok ik teveel de aandacht.... Nu al heel lang geen contact meer mee, en wat ben ik daar achteraf blij om. Ik hoop voor je dat ze nog bijtrekt...

Hier zijn de plinten geverfd haha. Maar wat een verschil al van donkerbruin naar wit, vind het kamertje er nu al veel mooier uit zien. Morgen komt mijn mams hier gezellig schilderen en logeren, zin in!

Wat ik mis.... ik mis echt heeeeeeeel erg SUSHI!!! Kan niet wachten tot ik dat weer voor mijn neus heb. ( ik weet dat ze soms zeggen dat rauwe vis wel mag als het echt vers is en niet vacuum verpakt is geweest, maar ja vind het lastig om dat dan echt te geloven en heb geen zin de risico's te nemen)

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wat is mis aan eten: tartaartje.
    Vriendinnen: heb twee goede vriendinnen. Eentje nu zwanger van nr 3 maar verschillen in opvoeding heel erg van elkaar. Kan daar soms niet goed tegen. Zei ik al 4jaar mama en denkt dat ze alles beter weet.
    Andere vriendin ken ik van zwgym van onze zoontjes klikt echt super goed.

Zijn er nog meer meiden die vrijdag naar de beurs gaan??
    Misschien kunnen we ergens afspreken oid.
    Wij zijn om 11:40 op station.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ga morgen naar de beurs :D

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wij gaan donderdagavond.

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Goede middag dames,
    Een beetje een laat bericht van mij over hoe de afspraa bij de vk was ;) maar kon niet eerder achter de laptop duiken...
    Maar alles was weer perfect. Bloeddruk was 1115/64 en mijn baarmoeder lag 2 tot 3 vingers boven mijn avel dus dat was ook erg goed. Wel groeid er een eigenwijs meisje in mijn buik :D Toen ik op de stoel lag met mijn shirt omhoog zagen mijn vriend en de vk dat ons meisje een flinke trap gaf want ze zagen een flinke trap door mijn buik hahaha. Ze voelde dat ons meisje links lag en ging daar het hartje zoeken, niks te vinden dus... Lag ons meisje snel helemaal rechts en daar vond ze zo het hartje. Wij lachen !!! :p
    Ik was toruwens heel blij want ik vertrouwde onze weegschaal helemaal niet en op onze weegschaal was ik al 5,5 kilo aangekomen maar ik ben gisteren bij de vk weer gewogen en ben maar 4 kilo in ttaal aangekomen. Dat scheeld weer ;)

@eten, ja wij mammie's missen veel lekkere dingen... Maar we krijgen er zo iets moois voor terug en als we ons beebje hebben kunnen we aanvalluh !!! hiihih.

@ Bijntje, wooww.. die boom is erg mooi geworden. !!! goed en creatief gewerkt zeg !!! Balen dat je vriendin zo reageerd. Ik hoop dat ze nog bijtrekt voor je !

@ helma, en heb je al een gesprek gehad met je leidinggevende? Ik hoop dat ze een beetje met je meedenkt en een fijne oplossing kan vinden voor jou !!!

@ roozjuh, lekkr he nog een weekend weg. Wij hebben ook al geboekt en we gaan ik geloof 23 maart. Ik heb er al super veel zin in !!!

@ kylie, weer disco in je buik gisteren ahahah. ik merk nu ook duidelijk da de trapjes steeds harder gaan. Ik voel vandaag al bijna heel de ochtend on beebje en ik vind het heerlijk hahaha.

@ hhb ik zou eerstgaan maar ik heb er helemaal geen behoefte meer aan. Veelste vermoeiend en ik heb er gewoon geen zin in dus ik ga gewoon niet ahhah.

Fijne dag dames,
    Kuss

10. boefjesmama

Roozjuh/ Lionne: laten jullie even weten hoe het was.
    En wat jullie gekocht hebben??
    Niet teveel he wij willen vrijdag ook nog wat kopen.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha, ja kzal verslag uitbrengen ;) Denk dat ik weinig koop, misschien hier en daar ene proefpakketje op HHB maar op 9maandenB vond ik alles te duur 3jaar terug. heb toen wel een, ja hoe noem je dat, soort vlag voor aan de muur met ene mooie tekst erop gekocht. domme aanschaf want hij heeft nooit aan de muur gehangen :p maar kga m binnekort boven de commode eindelijk hangen!

12. boefjesmama

Op de 9mnd beurs gaan wij ook niet veel kopen denk ik.
    Weten beide niet wat het geslacht is hebben nog veel jongens spullen. Misschien voeding oid voor onze jongens als ze goede aanbieding hebben. Toetjes ofzo.
    HHb. al bonnen uitgeprint voor autodrop en zeeman 2+3 gratis.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja die bonnen moet ik ook nog uitprinten :D autodrop idd en zeeman gaan we ook wel ff langs. zag ook nog iets van Maggi, 3 voor 3,-

14. boefjesmama

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    hier niet naar de beurs :(
    Financieel kunnen we de treinreis etc gewoon niet betalen momenteel.
    Ik las wel ergens dat je ook een gratis nijntjeboekje kon ophalen! moet je niet vergeten dan ;)
    Heel veel plezier meiden!

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Bijntje. Ja heel herkenbaar ik heb dit vorige week maandag gepost. Afspraken met smoesjes afzeggen. Geen intresse tonen en niet reageren of terug bellen. Erg druk met dr laatste verovering.
    Je bent niet de enige en ook zij was bij mij de 2e vriendin die ik belde na de test op dezelfde dag. Helaas:( ik heb nu besloten niet meer te bellen en het van haar af te laten hangen en heb dus sinds maandag vorige week niks meer gehoord... Zegt voldoende. Zal nog even mn huissleutel terug vragen aangezien ze die zelfs heeft.
    Lastig en verdrietig om tot de conclusie te komen dat de vriendschap over blijkt te zijn. Zou dr geen ruzie van maken hoor. Maar jammer is het wel!

Beurs. Ja morgen ga ik met een vriendin!

Werk. Vanmorgen hoorde ik dat mn chef me wilde spreken over die mindere uren. Nou hele dag niets gehoord. Ze was ook druk. dus om 15 uur toen ik wegging even langs gelopen:"ik hoorde dat je me nog wilde spreken?" Ze zei dat t donderdag wel kwam want ze was te druk... Dus

Kom ik thuis brief uwv met belafspraak erin. Maar kan op mn werk niet bellen en die dag werk ik. Ik uwv maar gebeld van ja lekker als ik aan het werk ben gaan jullie bellen dan kan ik niet opnemen. Vonden ze daar ook wel lastig dus ze zouden me terug bellen...

Eten ja sushi kan ik ook zo missen!

groetjes!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin leuk! ik ga ook morge :D met manlief (die wilde zelf mee!) en mn moeder met haar man. als je een zeekoe in een rolstoel tegen komt ben ik dat :p

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier vrijdagavond naar hhb stuk goedkoper :p naja gratis :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ook gratis :p had 2 kaartjes gewonnen. jij kaartjes van kruidvat? :)

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hahaha

Ik loop met met een rode rolkoffer!
    Ga met n vriendin
    gr

Deel Deze Pagina