o nee jij heb ookal zo'n schenen-botser 3jaar geleden liep ik ook op de beurs en kwam thuis met blauwe benen
@Beurs: Ben vorig jaar met mijn zusje naar de HHB geweest, zij zat toen in het gips en we hadden daar ook een rolstoel gescoord. Ik kan het fysiek niet op het moment, en kan het ook niet tegenover mijn werk maken vind ik. Bovendien absuluut geen geld voor.. @Werk: vanmiddag uurtje gewerkt en daarna vergadering tot half 17. Heb een laptop mee naar huis gekregen om een deel van het laatste werk thuis te doen.Wel lekker.
Hier goede vk controle gehad gelukkig. Lange smalle baarmoeder, 21 cm, 135/65 bloeddruk en 3 kg aangekomen. Verder alle keukenkastjes en kasten uitgezocht opgeruimd en schoongemaakt.. "Het" is dus begonnen hi hi.
Bijntje, het lijkt of ze jaloers is over haar verschoven plek nu..? Heb je al eens openlijk met haar gesproken over hoe jij het voelt? Ik bel zelf mijn vriendinnen, ouders en zus. Mijn vriend zijn ouders broer en zus. Rest krijgt sms, en werk bel ik dag erna denk ik. Ik denk dat je een open gesprek mrt je vriendin moet hebben. Het is duidelijk dat haar iets niet lekker zit. En ik denk dat ze het moeilijk bind nu op een andere plek te staan... Succes meid!
Hier kruidvat kaartjes inderdaad @bellen naar mensen, euhm ik denk alleen mn ouders ofzo, mmm hoor net van manlief dat die vrienden etc. ook wil bellen, ik heb het liever niet maar goed zijn zijn vrienden, alleen neimand is zonder afspraak welkom. In het ziekenhuis sowieso niet. En ook thuis vragen mensen eerst maar wanneer ze langs mogen komen. *kan me serieus nu al helemaal opfokken over zoiets haha
Bellen/smsen: hier krjjgen de opa's en oma's belletje als het begonnen is(vliezen breken of weeen) en als kind geboren is dan zullen ze er vast allemaal wel zijn was toen met D wel zo, alle opa's en oma's waren aanwezig. Ene sliep in hotel, andere bij mn broer en weer andere zaten bij mn pa thuis te wachten. D liet erg op zich wachten en naar huis gaan zagen ze niet zitten, is 1.5uur rijden. Mijn pa vangt D op. Dus als t begint dan hem meteen bellen en die neemt dan per direct vrij. Rest van de familie hoort t wel via via heb wel andere dingen aan mn hoofd denk ik haha
Mn ouders rijden me naar het ziekenhuis, manlief heeft geen rijbewijs en zelf rijden is wellicht niet zo een suc6 hahahah Ga ik of heullll hard tijdens n wee of ik sta vol op mn rem haha :') En verder wil ik niet dat die wie dan ook van te voren belt. Gaat ze geen fuck aan wanneer ik aan het bevallen ben :') als er een kind is horne ze t vanzelf wel. Dat is vroeg genoeg ook :')
Ik heb vrij opdringerige schoonouders, die zichzelf nofal op de voorgrond plaatsen. Wij willen sat eerst onze zoon zijn brusje ziet. Vandaar dat we de resf pas bellen als hij is geweest bij mij. Ben bang dat ze ondanks ons verzoek toch al zullen komen. Zelfs mijn vriend zei dat we het zo moeten doen. Verder is mijn ervaring dat nensen heel goed hun plek weten dan en crij bedeesd zijn.. probeer je er nu nog niet te druk om te maken. Komt vast goed..
Mjah die mensen zijn meer mn man zn vrienden dan mijn vrienden, en ik vind dat ze mn man al niet behandelen zoals vrienden horen te doen. Helaas ziet manlief dit anders. Maar ik heb dan een vermoeiendere dag erop zitten dan mn man ik moet ten slotte kindlief eruit zien te krijgen. Dus ik wil helemaal niemand om me heen hebben, ben al niet een mensenmens, en dan al helemaal niet met mensen waarmee ik persoonlijk waarschijnlijk niet bevriend zou zijn als mn man mn man niet was als je begrijpt wat ik bedoel. En verder ga ik er maar niet meer over na denken.
Annoying, al de hele dag last van droge ogen (en dan ineens weer traanogen) en een trilspiertje bij m'n neusvleugel.. Loop de hele dag al overdreven te knipperen en gekke bekken te trekken
Ja, heb zn schenen bots ding maar trek t niet om met tassen te slepen. Net wezen eten met n vriendin. Wel moe nu inbed opsporingverzocht aan het kijken. mn vriend is nog met vrienden de hort op dus ga zo lekker vast slapen. Vandaag weer gezeur op mn werk over mn uren maar wat precies weet ik niet want dat zou ik donderdag wel horen.. nou ze kijken maar even de dokter heeft dr wat van gevonden. eigenwijze mensen! heb zin in morgen de beurs. Hopelijk heeft mn vriendin ook goed nieuws (met geluk kan ze morgen testen) zou erg leuk zijn. Dus ben aan t duimen voor dr. Ik hoop dat ik een buik foto kan laten maken en misschien wel een echo en ga ook voor geboorte kaartjes kijken wat ze hebben. weltrusten
hoi dames sorry niet bijgelezen even ego , maak me wat zorgen heb al sinds vanochtend continu nat ondergoed en weet niet goed wat ik er mee moet doen
@MvA: Heb ik ook last van,.. Als ik een inlegkruisje vergeet is om 12.00uur m'n onderbroek en broek nat..
Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet.. Dacht eerst dat het vruchtwater was, maar het ruikt niet zoet. Ik denk dat het bij mij ook wel enigzins met de blaasontsteking samenhangt. Ik weet verder ook niet zo goed wat ik er mee moet. Is het geen urine?
neen , het ruikt niet naar urine maar is ook niet geheel geurloos , droogt ook volledig onzichtbaar op dus niet wittig