Ik zou wel minder/korter willen werken, maar mijn werk doet daar nogal moeilijk over . Ik ben aan het eind van een dienst kapot. Ik kan dan alleen nog maar skapen. En ik heb rugpijn en steeds vaker een keiharde buik Nog 12 weken, dan mag ik met verlof.
Lionne, brief van vk of HA doet wonderen. En je baas moet gehoord geven aan de klachten die een zwangerschap meebrengt. Moet echt niet tenkoste van jezelf en de baby gaan hoor, dan ben je straks nog verder van huis
Eet ze Danielle  Lionne, ziek is ziek, als t niet meer gaat thuis blijven. Ze kunnen beter meewerken om te voorkomen dat je helemaal uitvalt. Succes ermee 
Onderweg om laminaat voor de zolderkamer te halen.  Als zoonlief daarnaartoe verhuist is kunnen we aan de babykamer beginnen 
Lionne; hou je zelf en beeb goed in de peiling hoor... KUnt deze zwangerschap ook nooit meer overnieuw doen. Mirri; aaah leuk joh! Wanneer verwacht je dat het klaar is? Hier in mijn hoofd gehaald dat ik de babykamer grijs wil verven nu weer. Heb nog gordijnstof over van onze zoon zijn kamer, en wil de witte lakentjes daarmee opleuken, en dan grijze dekentjes kopen. Maar volgens mij hebben we voor de babykamer nu grijs/paars. Maar zit nu op het werk, dus kan kleur niet goed vergelijken in mijn hoofd ...hahahah Thuis gelijk dus maar naar boven rennen of ik de grijs/witte geblokte stof die ik nog heb hiervoor kan gebruiken. Iemand nog leuke ideetjes hoe ik zelf canvasdoeken kan opleuken, en hoe ik de lakens kan opleuken met de gordijnstof (grijs/wit geruit), zonder naaimachine? Verder vind ik het zo typisch. Dacht steeds dat we een meid krijgen, maar nu gaandeweg mijn zwangerschap denk ik steeds vaker dat we miss wel weer een jongen mogen krijgen?... Miss ook wel gewoon omdat ik dat al ken ofzo dat ik dat nu denk? Dat ik een meid nog ff in het "systeem" moet inschakelen? Ach, we zullen het wel zien, maar nieuwsgierigheid krijgt nu wel de overhand. Zal hij/zij hetzelfde eruit zien als onze jongen, en zal hij/zij wel helemaal gezond zijn? Hoe zal de bevalling gaan? Ik kijk ernaar uit... Ben echt nieuwsgierig al! Maar; ff wachten nog!
wat het was geen idee waarschijnlijk afscheiding katoenen ondergoed idd en regelamatig verschonen is het enige wat ik nu kan doen
Danielle, hier ook al die vragen hoor hoe zal ze eruit zien, wat voor karakter. Ben zelfs al zenuwachtig over de bevalling! dit meer omdat ik heel graag ks wil en bang ben dat ik weeen niet aan kan. maarja we zien het wel Ik ga nu naar HHb en 9maandenbeurs heb er zin in!! lekker in rolstoel zitten hihi
goede middag mamma's, @ iedereen bellen, Misschien bel ik mijn ouders en zussen en mijn vriend zijn ouders en broers wel op als de bevalling is begonnen. Waarschijnlijk wachten ze dan allemaal ons op in het ziekenhuis. Maar dit weten we niet helemaal zeker want we hebben er nog niet zo veel over nagedacht. ahahh Het is in ieder geval zeker dat we er niemand bij willen hebbn tijdens de bevalling @hhb. Er gaan dus best veel dames. Ik was het eerst ook van plan maar ik ben blij dat ik niet ga want ik heb er helemaal geen behoefte maar aan. Veelste vermoeiend voor mij. iedereen veel plezier op de HHB. @ MvA, heel veel succes bij ht ziekenhuis. Ik hoop dat eht gewoon afscheiding blijkt te zijn !!! Ow gelukkig zeg dat alles goed was !!!! @Ik merk dat ik steeds meer lastkrijg van een soort spierpijn gevoel achter mijn schaambot Ik zei dit tegen de vk en die gaf aan dat dat mijn beken zijn. en ze had het ook over bekkeninstabiliteit. Ze vertelde me dat dt zo kon blijven mar het kon ook erger worden. Ik hoop het niet want ik vind het best een rotgevoel. @ ik denk ookal heel veel aan alles. Vooral aan ons meisje. Gistreren droomde ik dat ik ond meisje vast had en ik voelde me zo gelukkig dus nu snak ik nog meer als ik al deed naar ons kleine meisje... Zo ik ga zo de wond van vriendlief weer verzorgen. En ik moet nog een wasje draaien en ook nog de vaatwasser aanzetten en uitruimen daarna. verder niet veel alweer hiihih Kuss en een fijne dag dames,
@Planning: Verven dus Hoef maar een klein stukje.. Dan misschien even richting het huis van m'n moeder en stiefvader..Die zijn op vakantie (komen vrijdag terug) en m'n opa en oma passen op m'n 2 zusjes (bijna 11 jaar) en 2 honden..Maar de honden hebben in iets lopen rollen, dus meuren vreselijk..even kijken of ik ze onder de douche kan krijgen.. Verder niet zo veel. Manlief heeft zo een sollicitatiegesprek, telefonisch
Telefonisch gesprek? Apart bij welk bedrijf? Spannend hoor om nu van baan te veranderen, Dennis durft dat niet aan
ik heb me vanochtend telefonisch ziek gemeld. Voor vandaag en vrijdag. Vrijdag om 18.00 uur moet ik naar de fysio. En vrijdag om 11.00 uur moet ik het werk weer bellen om te zeggen of ik het weekend (za,zo,ma 11.30-20.00) weer kom. Ik heb ook een mailtje naar mijn teamleider gestuurd. (ze is nogal direct en dan kan ik het beter op papier zetten...) Dit heb ik gemaild: Hoi teamleider, Ik zou graag een gesprek met de bedrijfsarts willen. Ik zal uitleggen waarom. De laatste weken heb ik steeds meer last van pijn onderin mijn rug. Voor de rugpijn ben ik onder behandeling bij de fysiotherapeut, die mij ook behandelt voor mijn hypermobiliteit. De fysiotherapeut heeft vastgesteld dat ik een beginnend bekkenprobleem heb. Ik baal ervan dat ik me ziek moet melden vanwege de rugpijn. Ik zou het vervelend vinden als ik hierdoor nu al volledig thuis zou komen te zitten. De bedrijfsarts kan beoordelen wat er in mijn situatie medisch verantwoord is op het gebied van werk, zodat ik binnen de grenzen die hij stelt toch kan blijven werken tot aan mijn verlof. Groeten, Lionne Ik kreeg al snel reactie van haar. Ze heeft mijn vraag doorgestuurd naar personeelszaken en ik krijg zo spoedig mogelijk een uitnodiging voor de bedrijfsarts. Manlief en ik zouden morgenavond naar de negenmaandenbeurs gaan. Is dat nog wel verstandig? Aangezien ik ziek thuis ben. Ik dacht wel, bewegen is goed voor me en daar til/buk ik niet. Morgen overdag kan ik vast vooruit slapen/rusten. Er is (mede door de HHB) een kleine kans dat ik een collega tegenkom.
canvasdoeken kun je opleuken met mod podge en papier. (zie hier en mijn creaties zijn dan deze ) Hoe je lakens kunt pimpen weet ik niet, maar misschien met van die strijk-plak. (weet niet hoe dat heet)
@Lionne: Goed dat je de mail gestuurd hebt.. Meestal neemt een bedrijfsarts het advies van een therapeut over. Over de HHB en 9mndB,..Tja, ik vind het persoonlijk niet kunnen.. Maar dat is persoonlijk. Bovendien is lang slenteren absoluut niet goed voor je bekken. Kleine stukjes (zoals je thuis doet bijvoorbeeld) kan wel, maar daar loop je toch lang. En je kan daar ook niet zomaar even gaan zitten.
Lionne, je zit toch nog niet in de ziektewet ik zou gewoon gaan. Heb ok aan mijn fysio gevraagd of het slim was om te gaan ivm de Zw ichias. Als ik niet teveel tilde en regelmatig mijn rust pakte was het oke. Bewegen is het enige wat goed is voor bekken klachten. Zou zeggen geniet van je dagje weg. Rust komt erna wel weer.
Lionne, mooi dat je nu eindelijk gesprek krijgt! HHB: je kan mailen voor rolstoel, heb ik ook gedaan nu onderweg naar hhb en staat al een rolstoel voor me klaar
@Roozjuh: Het bedrijf heet BAS, is een moederbedrijf van Dexcom en Dixons. Danny werkt nu bij de Aktiesport, en daar krijgt ie echt zo bar slecht voor betaald, daar kwam ik m'n nest niet voor uit. Nu krijgt hij ook elke keer een jaar of half jaar contract, dus echt meer risico is het niet.
hoi hoi .. kan ik me zo kwaad om maken he .. dat een bedrijf niet wil mee werken. omdat mijn werk bij mijn 2e zwangerschap ook totaal niet wilde mee werken en ik fulltime tot de 30 weken heb door gewerkt. waardoor ik blijvend bekken klachten heb over gehouden nu bij de 3e zwangerschap al vanaf de 15 weken iedere week fysio en vanaf de 20 weken voor de helft in de ZW ... luister echt goed naar je eigen lichaam en schijt aan je werk meiden !!!! en je baas krijgt het tocg vergoed...