Gefeliciteerd Kylie! Fijn dat alles goed was..ben benieuwd naar de foto's! Altijd leuk baby's kijken!
Doen wij ook. Als hij er echt niet uitkomt uit het huilen, ff naar beneden even wat drinken. Desnoods nog weer een verhaaltje. Heeft idd toch geen nut anders... Hier gaat onze jongen zaterdag over naar zijn nieuwe kamer. Laten hem meehelpen met oververhuizen, en zetten we het babyledikantje gelijk weer hoog. Hij zei gelijk ook al; ja, dan kan de baby daar slapen. Hij vond de kamer ook supermooi, maar toen ik vroeg; heb je zin om daar te slapen? Zei hij; Nee... Dus ik ben wel een beetje bang hoe het gaat zaterdag.. Vind het heel erg spannend. Het is een jochie wie veel tijd nodig heeft voor veranderingen en duidelijkheid nodig heeft. Hij is ook behoorlijk pienter vind ik. We wachten af, maar vind het wel heel, heel erg spannend. Maar zet het hoe dan ook wel door. Ledikantje wordt hoog gezet en blijft hoog.... Denk dat dat de beste aanpak is.? Tenminste dat past bij onze zoon.
Danielle spannend hoor zaterdag gaat echt wel goed komen. D is ook een knulletje die eerst even kat uit de boom wilt kijken en lang nodig heeft om te wennen aan dingen. maar 1ste x slapen in nieuw bed ging super
Danielle: suc6 morgen! Kylie: super dat alles goed was! Hier: een echte zwangerschapsdementie actie gehad net. Kreeg gisteren via de mail door dat ik om de zwangerschapsbox kon van Etos. Printe ik dat uit op mn werk en vandaag zou k er om gaan. Stapte ik toch wel binnen bij Xenos!!! En vroeg daar of ik dat moest halen bij de kassa aan een winkelbediende. Zij moest hard lachen, k vroeg wat er was, ze zei dat ik in de verkeerde winkel stond. K schaamde me kapot! Daarna wel naar de goede winkel gegaan
zo stelletje kletskousen ! kylie gefeliciteerd met de goede echo !! en wat fijn nog steeds een jochie ! danniele succes morgen !!! helma haha typisch die zwangerschapsdementie ook last van hoor haha nog iemand vergeten ? gaat hier hard .. @ hier alles gaatn redelijk beetje ziek en baaldag maar ach ja komt wel goed ! hou maar weer eens een pyamadagje en blijf lekker binnen ! kleine uk beweegt megaveel en stampt constant maar vind het raar dat ik hem op zoveel verschillende plaatsten voel haha
Als vriend deze leuk vind, wordt het dit kaartje denk ik. Vind hem superleuk. Ook voor beide geslachten. Wat vinden jullie? Buromac - Geboortekaartje - Pirouette Geboortekaarten
Krijg je altijd vanaf 24 weken een glucosetest eigenlijk? Ik ben daar echt bang voor dat ik van mijn stokje ga dan... hihi
Ik heb de glucosetest al met 10 weken ofzo gehad.. Tenminste als je de bloedafname bedoeld.. Stelt niets voor hoor meid! Ik ben ook zoow enorm vaag in mijn hoofd de laatste tijd! Vergeet van alles en doe gewoon rare dingen waarvan ik blij ben als niemand anders ze gezien heeft... Mijn vriend schud echt af en toe meewarig zijn hoofd over mijn vreemde acties.. Gister zat ik met twee messen mijn broodje gebakken ei te eten.. Pas na een paar seconden drong het tot me door dat het niet zo gemakkelijk ging. Mijn vriend keek echt toe met een blik van: "waar zit die met haar hoofd..."
Nee dat is niet de glucosetest. Dat is bloedafname waar ze gaan kijken naar rhesus en dan onderzoeken ze je bloed op bloedgroep e.d. Dit is wat anders, hier meot je ook eerst een suikerdrankje nemen. Bij bloedafnemen val ik bijna flauw elke keer, dus vandaar dat ik er tegenop zie om met een nuchtere maag dit te moeten doen...
Danielle ik ga over twee weken naar het zkh voor de glucosetest, ivm te hoog BMI. Alleen dan moet je dit doen, of als je het al eerder hebt gehad (dan al met 16 wk) Ik ben dan bijna 23 weken. Ik zie er ook wel tegen op, nuchter naar ziekenhuis, dan prikken, drankje drinken en twee uur wachten en weer prikken. Mijn moeder gaat mee, ben ook bang dat ik duizelig ga worden als ik zo lang niks mag (maar misschien geeft dat vieze drankje wel een boost )
helma, leuke actie naar de xenos gaan warrig hoofd: gister onze weekboodschappen lijst gemaakt voor vanavond als we boodschappen gaan doen. En manlief heeft er doodleuk 'lijm' op gezet... zodat ik mn hoofd goed kan vast plakken want die ga ik nog een keer vergeten zegt ie. Ben echt een zeef, vergeet alles, haal alles door elkaar. Heb net naar geboortekaartjes zitten snuffelen. heb hele leuke gezien en ook zelf 1 ff in elkaar geknutseld. Wil m graag laten zien maar haar naam staat overal erin haha.
Wil M. zijn nieuwe kamer ook graag afmaken maar schoonvader heeft niet echt haast met het verven van het bedje. Heb mijn vriend al opdracht gegeven om subtiel door te geven dat ik M. begin maart toch echt op zijn nieuwe kamer wil hebben. En dan hij het anders zelf kan gaan verven. Ben benieuwd of het gaat lukken. Wil dan de kast ook leeghalen en de babyspullen erin doen. Wassen kan dan later wel maar dan kan het ledikantje idd ook weer omhoog en alles fris maken. Moest vanmorgen 45 min. rijden naar een school. Als het dan een leuke school/ groep is vind ik dat niet zo erg maar dit is echt een *** klas. Voel me net zo'n politieagent. ZO geen zin meer. Straks nog schooltv en knutseluur. Dus dat scheelt nog wel. Daarna snel naar huis.....
Nou idd.. het lijkt me geen pretje. Verstandig dat je je moeder meeneemt! Hangt dus af van je BMI lijkt het dus? Ik weet dat een vriendin van mij het moet omdat ze een groot kind al heeft gehad. Wij hadden aan onze zoon een kleintje, dus dat kan niet de reden zijn..
Lekker idd zelf verven.. verschrikkelijk als je afhankelijk moet zijn van anderen. Zou het idd ook subtiel aangeven.