Zo kom ook weer even langs Heb de ene keer meer tijd rust om te schrijven dan de andere keer. lionne Goed om nu aan jezelf te denken en het dan maar op deze manier te doen.Ik zou lekker naar de hhb gaan het is sowieso iets wat je buiten werktijd zou doen dus gaan. Ladybabs Ik weet ook af en toe niet wat ik lees hier zo moeilijk kunnen werkgevers doen,ik heb een hele makkelijke dus het contrast is groot. Roozjuh veel plezier op de negen maanden en HHB. Kylie hoop dat je man word aangenomen en op die manier weinig te verliezen. Wat zijn jullie al lekker bezig met kamertjes en kleertjes zeg. Hier leeft dat nog niet zo maar begint nu wel te kriebelen. Ik hoop dat ik ook nog in die flow terecht kan komen met leuk en alles enthousiast. Hebben jullie ook al dat je buik helemaal scheef trekt? Hier word ik al zo nu en dan onder me ribben getrapt en ligt hij voornamelijk helemaal rechts.
@lionne ik zou niet naar de hhb gaan, als je ziek bent ben je ziek en dan ben je 24 uur per dag ziek, niet wanneer het je uitkomt. Bedoel het niet zo hard als het ongetwijfeld over zal komen , maar ik zou me als collega flink in mn bek gescheten voelen als je je ziek meld maar wel daar rondloopt. Of heb gewoon contact met je wekr en overleg. Dit is mijn persoonlijke mening Ego: zo voor een echo, heb m al paar dagen niet goed meer gevoeld en maak me toch zorgen. Dus hoop dat alles goed is..
@Dippertje: Ik ben het met je eens.. Fijn dat je voor een echo mag, hoop dat alles ok is. Ik voelde de kleine man ook minder, maar dat heeft ie vandaag alweer goed gemaakt.. Heb het zelfs kunnen filmen!
hallo dames, Zo ik heb alsnog vanalles gedaan vandaag ahhah en manlief voelde zich zo goed ondanks zijn wond dat hij nu het plafond van de babykamer nog een keer in de grondverf zet. Joepie en vrijdag komt de stuccadoor weer voor nog een gedeelt vn de badkamer te stuccen en ee paar muren van de babykamer want dee muur ziet er echt niet uit nu. ahahh Ik vind het zo leuk dat de babykamer nu toch weer stukje bij beetje mooi gaat worden,ookal gaat het niet heel vlug hiihih Morgen ga ik naar de stad toe met mijn zus en daar heb ik al super veel zin in !! Zij is ook zwanger dus we zullen in dezelfde winkels naar binen willen . @ ik zou eigenlijk eerlijk gezegd ook niet naar de HHB gaan als ik ziek gemeld ben maar ik ben daar echt een schijterd in ahahah. Ik weet nie wat in jouw situatie het beste is. Ik hoop dat je voor jezelf de goede keuze kan maken. @ eten, en wat eten jullie ? Wij eten lekker bami van gisteren lekker makkelijk dan hoef ik niet te koken hahaha Kuss
Apart lionne. die rechtsondeirn vind ik erg leuk @echo, was goed, kereltje is netjes gemiddeld qua groei. Dus ben weer even gerustgesteld.
@Lionne. Fijn dat je mail wel serieus genomen is. Wel jammer dat je zo voor jezelf moet opkomen maar je doet het ook voor die kleine en alles is er verder al over gezegd. Maar herken het wel hoor moeilijk doen op het werk. Naar de beurs, ja lastig ik zou de hh beurs overslaan de 9mnd is veel leuker rustiger en zijn maar 2 halen in ruim 2 uur ben je echt overal geweest. En als je niet sleept met spullen/tassen en die rolstoel vind ik wel een slimme tip.. kan je toch gaan zonder zorgen.. @mva. O dat is schrikken geweest fijn dat alles wel ok was. Ik had het gisteren ochtend toen ik uit bed kwam liep er afscheiding mn been op voor ik de douche in wilde. Was melkachtig dus wist dat het afscheiding was. Vreemd dat het nu ineens zoveel kan zijn maar schijnt erbij te horen. Begreep dat als je op je handblaast en er loopt meer uit dat je dan moest bellen omdat het vruchtwater kon zijn dan ofzo.. @hier Zo terug vd beurs was heel leuk alleen de terugreis echt alle aansluitingen gemist heb dr 2,5 uur over gedaan om weer thuis te komen! Niet heel veel gekocht, pampers id aanbieding, woezel en pip voedingskussen, lief truitje. Wel een mooie foto op de wijstand laten maken maar hij staat nog niet op de site. En ben zo blij! Was met n vriendin en die deed vandaag zo raar. Ik kreeg zo sterk het gevoel.. ik zeg ben je zwanger? Nee etc etc Zij toch na de beurs op t station een kruidvat test gehaald. Thuis gedaan enne zwanger nog wel heel pril ik stond helemaal te springen in dr woonkamer. Zij stond te janken. Echt zo leuk. Kan het niemand verder vertellen dus deel het maar even met jullie Kon t merken, ze ging ineens raar eten, begon bijna te spugen op t station van iets vies wat op de grond lag, vanmorgen ging ze ineens staan roken wat ze normaal alleen op feestjes doet en ze was heel moe en zag er ook zo uit. Nu wilde ze nog een keer naar de beurs die slimmerd had vanmorgen moeten testen! ze rookt niet als ze weet dat ze zwanger is hoor dat doet ze nooit dit is haar 3e kindje en die komt dan eind okt begin nov. Dus schelen niet veel heel leuk! Was een flink stuk lopen kreeg echt banden pijn moest een soort naar buiten wijdbeens lopen om het tegen te gaan. @de rest zag nog een goede controle voorbij komen en kamertjes waaraan geklust is. Leuk hoor. Hier gaan we zaterdag verder met de laatste dingen voor het kamertje.
Leuk hé, dank jullie.. Heb al een paar keer een poging gedaan om het op film te krijgen eindelijk gelukt
bij men meid heb ik een foto kunnen trekken met echt een teutje op van haar voetje ofzo zit ergens in een album
Lionne , duidelijke taal in de mail. Beterschap en toch niet naar de beurs zou ik doen Kylie gaaf filmpje  Lin, gefeliciteerd met je zwangere vriendin. Ik zal t niet verder vertellen  Pffft lui dagje vandaag maar kwam goed uit, mag 3 dgn werken. Wel korte diensten gelukkig  en zondag shoppen is ook zwaar werk. Heb wel vanmiddag 3 kledingkasten uitgemest  2 v d jongens, in maart is een leuke kinderkledingbeurs nu kan ik wat wegbrengen en weet ik wat ze nodig hebben. En mijn kast, doet wel zeer, al die kleding die ik nu niet pas in n plastic box gedaan. Nu maar hopen dat ik ze na de zomer weer aankan Ik weet niet meer hoe dat was met bv geven of ik nog een tijd zo groot blijf 
hele stomme vraag maar euhm , hebben meerdere hier last van?? Ik lijk verdorrie wel ene oude boerenknol :') zit me partij zwaar te ademen de laatste paar dagen haha mn neus is klein beetje verstopt kan er nog wel door ademen maar dan heel zwaar. Had gister mn moeder aan de telefoon en die vroeg of ik zat te roken LOL ik zeg nou nee wat dan? Nou zegt ze het klinkt telkens alsof je rook uitblaast hahaha
hallo allemaal, Zo mijn vriend heeft weer hard gewerkt. De 2de grondlaag verf zit erop. Morgen wil mijn vriend het plafond aflakken als het goed droog is. @ filmpje, dat is echt gaaf !!! k kan wel aan mijn buik zien als ons meisje me schopt maar mijn buik golven heb ik nog niet gezien ahhah maar dat zal vast en zeker nog wel komen @Vinden jullie het ook zo fijn dat we nu om de 3 weken naar de vk mogen i.p.v. om de 4 weken. Ik wel hahaha want ik kan haar maar niet genoeg horen of zien ahahah. Nou we rijden zo maar aan naar mijn vader. Vind ik wel gezellig Nou dames, Fijne avond nog. Kuss
Mijn volgende afspraak met VK staat pas voor week 28, dus zit alsnog 4 weken tussen, ze zie dat er 3 weken tussen zou zitten blijkbaar is ze beetje in de war