juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen,

Zo ik heb vanmorgen al bloed laten prikken. Bij mijn volgende vk afspraak krijg ik te horen of alles goed was.

@MvA, krijg jij je venje elke keer te zien :$ ik ben jaloers op je ahahhah.

@Dippertje, Hahahh dan ben je inderdaad erg ruim 27 weken zwanger ahahh. En als je 2 afspraken kunt combineren zijn wel prettig zijn zeg. Hoef jij nog maar 10 weekjes te werken, wooww... dat vliegd echt voorbij. Ik moet nog 12 weken werken. Gaat wel erg snel allemaal ja !!!

@danielle, ja we willen supergraag ons meisje zien maar voor dat geld kunnen we zoveel andere mooie dingen kopen voor ons meisje dus we doen het gewoon niet... Wij gaan ook een zwangerschapspshoot doen, iemand die we kennen heb ik een ericht gestuurd en die geeft ons 50%
    korting omdat we een kenis van haar zijn :D Dat klonk erg leuk ahahha

@danielle, jammer he dat je je kleintje na de geboorte pas za zien. Nu maar hopen dat je nog veel over je kleintje droomd, dan zie je je beebje toch al eerder ahhha

@ Bijntje, heb jij elke keer nog een echo gehad? Ik ben dus ook jaloers op jouw ahahah... 24 weken wave voor jou !!!

@ roozjuh, wel jammer dat je het je moeder hebt vertled en dat je uiteindelijk niks heb gekocht. Heb je het eigenlijk voor niks verteld ;)

@Lin, Ik zoiu eigemlijk echt niet weten hoe dat allemaal zit met de uvw. ? :)

@lionne, ow wat leuk zeg dat ze naar het kamertje kwamen kijken. En lief dat ze een cadeau gaven !!

@Kylie, ahahh en nu maar hopen dat je oma het inderdaad niet doorheeft gehad ahahah.

@Ies, druk, druk, druk... succes met werke. Als ik me verslaap dan is inderdaad ook heel mijn dag in de soep gelopen want dan loop ik de hele dag achter de feite aan hahah.

Kuss

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh. ja dat hadden wij in het begin ook.
    idd telkens gewoon zeggen dat hij moet gaan plassen.
    tip, hoe lastig ook. maar ook als je even naar de supermarkt gaat geen luier om doen,
    wij deden dat in het begin ook, maar dat was erg verwarrend voor hem. dus gewoon extra kleding meenemen als je weg gaat!

ff volhouden.... voor je het weet rent hij zelf naar het potje...!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    les: naar supermarkt zonder luier? o dat gaat dweilen worden en doorweekt kind :p ookal is het 3straten hier vandaan. Hij zit 9 van de 10x nog in kinderwagen(geen zin in rennend kind in de winkel die KAAAAASSS!!!! blijft roepen tot hij stukje kaas krijgt :p) en dan is kinderwagen dus ook doorweekt als ie plast. en dies neit makkelijk schoon te krijgen ben ik bang... misschien maar keertje proberen en mn hart vasthouden haha

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hoppa heb mn tekst nauwelijks afgeschreven en meneer staat al in de kamer de plassen... dweilen!

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hahahah roozjuh, jeps heb ik ook gehad, maar ze leren er wel van.
    laatst moest ie zo nodig dat ie midden op het winkelplein zijn broek naar beneden trok en daar ging staan plassen! wel in een gootje(netjes toch?) hahahahahahah

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahahha wel heel netjes idd!! maar wat zou ik een rooie kop krijgen zeg :p maar liever dat dan in zn broek

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames!

Hier ook weer even een teken van leven van mijn kant. Afgelopen dagen erg druk gehad (man ik ziek 5 dagen goed ziek geweest).
    Met mij gaat alles goed, in zoverre dat ik net te horen heb gekregen dan de vader van een vriedin is overleden..... 4 jaar geleden is haar moeder overleden (ze hadden toen net de 1e) nu is ze 12 weken zwager van de 3e en nu is haar vader overleden.... ben er ff af....
    dinsdag begravenis.... bah..... :(

sorry van mijn ego berichtje maar moest het even van me afschrijven......

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@einneh: Sterkte...

Hier, nu naar de therapeut, hopen dat ze me nu eindelijk gaat behandelen.. En dan even met schoonzussie het centrum in.

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Logisch Einneh, veel sterkte voor je vriendin

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Einneh: sterkte.

Hier geen laptop meer thuis dus nu op het werk even bijlezen.

Potje: M. gaat er na iedere verschoning op maar na 2 tellen zitten vind hij het alweer best. Heeft ook nog geen last van een vieze luier kan rutig een uur met een poepbroek rondlopen. Maar we blijven trainen.
    Vriendlief gaat vanavond hoofdeinde verven dan kan ik het zaterdag afmaken.

Morgen naar de Rai heb er nu al zin aan.
    Vandaag rusig aan doen dan hoop ik morgen wat meer te kunnen bewegen. Al voel ik mijn linker heup nu toch wel....
    Hoop mijn laptop di. terug te hebben dan kan ik weer mee kletsen.

Goed weekend alvast. En dames die na de beurs gaan veel plezier.

11. Kylie1986

Verdorie,..kom ik daar, gaat ze net ziek naar huis. Helemaal niet erg, want het gaat op zich wel goed nu in bijna niet meer werk.
    Maar, kreeg gisteren een rekening dat ik een keer niet was op komen dagen (half uur vergist), dus ik zeg tegen die receptioniste: Ik vind dat het beide kanten op werkt, ik kom nu ook voor niets, terwijl iemand mij even had kunnen bellen..

Maargoed, nu even wachten op schoonzussie en dan het centrum in.

12. helma85

helma85 Niet meer actief

Einnuh: sterkte!
    HHB en 9MB: wij gaan zaterdag met 2 vrienden. Maken we er gelijk een dag van, aangezien het 2 uur rijden is voor ons.
    Hier: volgende week ga k een afspraak maken met mn baas over hoe nu verder met het werk. Lichamelijk word het te zwaar. Ik wil best op een andere groep werken waar het lichamelijk minder zwaar is, zodat ze mij niet kwijt raken en ik gewoon kan werken tot mn verlof in gaat.

Hebben jullie ook soms ene soort drukkend beetje pijnlijk gevoel bij je schaambot/vagina? Wat zou dat zijn? Bandenpijn, voorwerk?
    Ook slaap k slecht, maar dat komt door de irritante droge hoest die vaak 's nachts parten speelt.

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Einneh sterkte. ook voor je vriendin,

@kylie. pffff ja geef je helemaal gelijk....! succes met shoppen.
    nog 1 uur en 15 min, dan zit mijn werkdag er gelukkig weer op.

vanaaf ff lekker mezelf verwennen, en even weer een mooie set nagels zette.. wat zal ik is maken???? iemand een leuk idee??

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede middag dames,

Ik heb vanmiddag lekker geshoptmet mijn zwangere zus... Dit was erg leuk !!! en aangezien zei ook een meisje krijgt doken we samen alle meidenhoeken in ahahha.

@roozjuh, succes met het zindelijk maken ;)

@ einneh, heel veel sterkte. Sterfgevallen blijven erg lastig vind ik !!!

@ kylie, inderdaad het valt te proberen dat je dan die rekening niet hoeft te betalen. Dat zou mooi zijn !!!

@Helma, ja ik heb dat gevoel de laatste weken ook en ik ervaar het een beetje als een erg spierpijn gevoel heb achter mijn schaambeen/bot. Ik heb dit teegn de vk gezegd en ze zij dat dit mijn bekken waren en ze liet ook het woord bekkeninstabiliteit vallen. Maar ze zei dat het zo kon blijven, maar het kon ook erger worden. Ik hoop va niet want ik vind dit ook erg vervelend...

Kuss

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Even heel ego maar wat een dag! eerst dat gedoe met het advies bedrijfsarts id wind slaan. Daarna erachter gekomen dat er geld van de rekening was afgeschreven bij de pinautomaat 9mnd beurs waar niks uit was gekomen. Zowel bij mij als bij mn vriendin! Nou lekker ben al 2 uur aan het bellen en doen.
    Van de bond van mn werk te horen gekregen dat het niet kan wat mn chef wilt. Advies is hierin op te volgen en dus moet ik me gewoon aan de 7 uur houden en hun ook. anders meld ik me helemaal ziek. Wat een gezeik he. Nou en dat geld hoop ik nog terug te krijgen toch 100 euro! Dus niet pinnen op de beurs!!

@CN. Heerlijk shoppen he! Zeker dat roze! Leuk:)

@Les, dat niet maar wel steken bij ver lopen in m nbanden dan.

@kylie. O lekker verhaal dan!

Groetjes~!

16. Kylie1986

Zo ik ben weer terug, we hebben heel langzaam gestrompeld maar waren beiden helemaal op. Ik door de buik en BI, zij door de curretage en een blaasontsteking..
    Maargoed, leuk broekje en tshirtje voor de beeb bij de Zeeman gescoord en een mand voor in de commode voor de luiers en zo.

17. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve juni mama's

Kan het niet laten om af en toe te kijken hoe het met jullie gaat! Fijn om de goede bercihten te lezen en wat een mooie echo's!

Ik zou vandaag 25 weken zwanger zijn. (was voor 10 weekjes een juni mama) Het blijft verdrietig.

Een knuffel voor jullie!

18. Kylie1986

Hoi Volonta, wat leuk dat je weer even komt buurten. Hoe gaat het nu? Ik heb ook nog altijd contact met de november mama's (was ik eigenlijk)..

Hier: Maar even mn pyama aan, wasje aanzetten en dan een happie eten.
    Hoorde net dat een collega van mij ook een jongen krijgt! Er zijn nu 4 zwangeren, waarvan er 3 een jongen verwachten

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

even ego, want heb wel bijgelezen maar het is niet echt blijven hangen.

Vandaag longrijpers gekregen voor ons kleintje. Moest me vanmorgen om 9 uur melden, daarna naar een kamertje en rond 10 uur aan CTG gelegd en bloedonderzoek. Daarna infuus erin en dus longrijpers.
    Vond het vanmorgen wel even spannend maar nu goed gevoel erbij.

Doordat mijn bloeddruk (onderdruk) te hoog blijft (gem 96, waar 90 max mag) en ik afwijkende te hoge bloedwaardes heb is gyn toch bang dat het zou kunnen dat de kleine te vroeg komt.
    Gelukkig is er ook een kans dat het niet hoeft maar op voorbereid te zijn op evt vroeggeboorte (die dus echt dreigend aawezig is) vandaag longrijpers gekregen.

Ik ga weer proberen in te haken om mee te schrijven

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hey meiden!
    Net terug van de VK ging allemaal super.
    Was wel 4,5 kilo aan gekomen, maar baby en BM waren ook flink gegroeid. We hadden weer vreselijk geluk, want we kregen weer een snelle echo. Duurde geen 5 min, maar toch fijn ons ventje weer eventjes te zien.

@einneh, sterkte <3
    @kylie, balen zeg! Hoop inderdaad dat ze er wat mee gaan doen.
    @roosjuh, Hopelijk is D snel zindelijk, scheelt weer dweilen ;)
    @volonta, knuffel terug, hoop dat alles goed is met je.
    @lin, wat een gezeur op je werk! kan daar niks aan gedaan worden. En wat gek dat het toch is afgeschreven van de beurs!! moet toch terug te halen zijn?
    @CN, heerlijk he, shoppen? Hier vandaag ook het eerste pakje uitgezocht <3
    @les, nog gelukt met je nagels?

Fijne avond mensen!

Deel Deze Pagina