@Leonie, hoop dat je kleine toch lekker blijft zitten.. Balen dat het allemaal zo moet gaan. Knuffel!
@volonta. Leuk dat je wat laat horen. Lastig zijn die mijlpalen, je denkt er toch aan. Duim voor je dat je snel weer zwanger mag zijn @leonie. Pff lastig maar beter voorbereid inderdaad dan er te laat achter komen. Heeft dat medicijn nog bijwerkingen of risico's? @kylie. O bij ons zijn meisjes op t werk in de meerderheid. 3 meiden 1 jongen is de stand en 2 willen het niet weten. @bijntje. Was ik ook met 24 weken 5 kilo erbij in 4 weken. Was ook erg gegroeid kreeg op mn kop was k van geschrokken maar lees het heel veel vd groeispurt rond die tijd! Beter dan dat het niet goed groeit toch! Ja inderdaad gezeur. Ben dr nu klaar mee hoor. Ja hopelijk is het terug te halen omdat er te veel in de automaat nog zit. Ben benieuwd. gr
@leonie ik duim voor jedat alles goed mag gaan! en de hummel lekker blijft zitten tot 39a 40 weken. @bijntje hahahah moet nog beginnen. heb ze al wel afgevijlt. dus ben al redelijk op weg, maar nog geen inspiratie, zo eerst me zoontje het bedje in doen.....
alles gelezen en natuurlijk niks onthouden... pff kvoel me zo slech he, heb de Cote D'or aangevallen en helaas moet ik melden dat hij het niet heeft overleefd Zijn lege omhulsel krijgt een gedenkwaardige rit naar de prullenbak straks. May he rest in peace sry dom grapje maar t ging erin als water jummm. Morgen boodschappendag. Manlief is thuis dus das wel leuk, helaas moet ie daarna 7dagen achter elkaar werken
@LIn, ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent dat ze zo stom doen op je werk. Wil je al zo veel als mogelijk blijven werken en dan nog zo stom doen. Hopelijk komen jullie er toch uit! @ Roozjuh, jummie cóte dor! Gelukkig niet in huis anders was ik ook lekker gaan snacken. @Longrijpers, in principe geen bijwerkingen, je weet natuurlijk nooit. Maar is voor kindje niet schadelijk als hij/zij er toch voor kiest om nog heel lang te blijven zitten maar stel komt toch snel dan is het goed geweest. Krijg dan evt nog een 2e dosis zeg maar. Wat betreft controles die blijven 2x per week in ziekenhuis. Elke controle is ctg en Bloedonderzoek. Als het bloed niet goed is of onderdruk boven de 100 komt moet ik in ziekenhuis blijven en dan waarschijnlijk tot eind zwangerschap. Maar laatste weken stabiel, wel te hoog, dus duim dat dit zo blijft
9 maandenbeurs niet zo heel bijzonder eigenlijk. Idd erg duur allemaal. 1 truitje gekocht met born in 2012, die was 8,95 dus dat vond ik nog wel leuk. Verder ben ik nu druk bezig met ideetjes aan het opdoen. Ik ga van het weekend stof kopen en canvasschilderijtjes oppimpen. Verder ga ik een vogelhuisje oppimpen, lekker zelf aan de slag. Voel de behoefte om de babykamer op die manier toch wat eigen te maken voor de baby. Nu wil ik alleen nog eventjes lakentjes oppimpen. Maar goed, heb geen naaimachine. Toch mama maar even aankijken, kunnenw e misschien samen wat moois maken voor het kleintje.
Ach Leonie, zit ik maar te leuteren over de babykamer.. Sorry. Jeetje meid, dat is wel heftig zeg... Hoe gaat het met de baarmoedermond?
@all. Mochten jullie nog meer geluiden horen van mensen waar geld is afgeschreven op de 9mnd beurs.. laat ze ajb een mail sturen naar de huishoudbeurs@rai.nl Ben namelijk de enige die gemaild heeft krijg wel als pleister op de wond gratis kaartjes voor volgend jaar maar ze kunnen verder niks doen, hopelijk helpt het om de klachten door te zetten! Wil mn 100 euro terug..
@leonie jeetje wat vervelend Hoop dat je uk nog even min. 10 weken blijft zitten!! Superego!! Manleif heeft gisteravond voor t eerst de baby gevoeld woehoe. Ook een paar keer gewoon vind ik erg leuk zo heeft hij er ook wat meer aan/mee. Als vader hang je er in het begin toch ook maar n beetje bij. Dus t stond vanmorgen vol trots op zn facebook haha
@Dippertje: Leuk is dat hé.. De kleine eigenwijs bewoog gisteren telkens als ik niet keek. Ik ga nu m'n moeder en stiefvader van de trein halen, zijn terug uit Canada!
Leonie; hou je rustig meid, veel geluk  Dippertje, leuk voor paps dat ie mee kan voelen  Kylie, eigenwijs zijn ze al hè
Oeps dubbel. Wij gaan 2 uurtjes naar de sauna relaxen. Eerst stofzuigen en dweilen  Dan lekker badderen 
@ego Weer terug uit Praag! Het was heerlijk! weer een paar kilo erbij door lekker eten. @Leonie - blijven zitten kleine uk!! Totdat je groot genoeg bent om tevoorschijn te komen! Laat mama nog maar lekker van je genieten in de buik! Ik heb dat ook.. dat ik kijk en dat de kleine dan stil is.. kijk ik weg en tikkie! Hetzelfde met mijn hand.. Soms raak ik mijn buik express niet aan om lekker te genieten van het gewoel.. Bij mij zit het aan de voorkant dus voel volgens mij minder dan anderen..
Hoi meiden, Ben druk aan het klussen geweest afgelopen dagen, dus geprobeerd alles bij te lezen. @ Leonie: Wat spannend allemaal, hoop dat je kleine nog lekker lang blijft zitten! @Lin: wat een raar gedoe bij de 9mndbeurs! Hoop dat ze toch nog een oplossing kunnen vinden! @CN: ga je ook nog ff jaloers maken, heb tot nu toe ook elke keer een echo gehad! (tja dan loop je in het zkh, mag er ook wel iets leuks van gemaakt worden hè, haha) Volgende week zelfs een echo op woensdag én donderdag! Hier dus aan het klussen geweest in babykamer. Alles is nu geverfd en behangschilderijtjes hangen, ben er superblij mee! Zal later nog ff een foto maken. Nu wachten tot we de meubeltjes op kunnen halen en dan kan het echte inrichten beginnen! Ook gister naar zkh geweest voor de glucosetolerantie test, was vooral saai, maar niet zo vervelend als ik had gedacht. Moest dus nuchter komen, prikken, vies suikerdrankje drinken, en niet zo weinig ook! Daarna 2 uur wachten in zkh, mocht helemaal niks doen behalve zitten, zelfs niet naar de wc... gelukkig volgehouden ondanks een flinke trap tegen mijn blaas hihi. Wordt zo tussen 12 en 13 gebeld over de uitslag, nu maar hopen dat alles in orde is... Verwacht van wel, maar vind het toch wel spannend!
goede morgen dames !!! even een keer een ego bericht... Ik voelde me tot nu toe heerlijk en super wat betreft het zwanger zijn, ik kon alleen maar genieten want ik had niet heel veel klachten. Maar ik denk dat ik het misschien toch nog best zwaar ga krijgen Ik voel me de laatste week doodmoe en ik heb eigenlijk best veel last van mijn schaambeen. Ik ben bang dat het steeds erger word want ik krijg er steeds meer last van ondanks dat ik al 3 dagen achter elkaar vrij ben geweest . Ik hoop niet dat dit doorzet. Verder geniet ik nog steeds erg hoor want ik geniet erzo van als ik ons prinsesje voel !!! Gisteren heeft mijn zusje voor het eerst de kleine zien schoppen want ik zei dat ze moest blijven kijken en toen kreeg ik een rake trap ahahhah. Ze vond dat erg speciaal !!! Vanmiddag komen 2 vriendinnen langs en 1 van hen neemt haar dochtertje mee (ik denk dat ze een een maand of 3 zal zijn ofzo) Nou fijne dag dames, Kuss
@hommel goed te horen dat je minivakantie leuk was. @Mirri O lekker sauna. Goed je overtollige vocht eruitzweten @Kylie zo dat is een eind weg! @Dippertje. Leuk is dat he ook dat ie zo trots is. Ik hoor mn vriend dat ook weleens over de telefoon zeggen tegen anderen sta ik stiekem mee te luisteren hoe die zit te vertellen. Zo leuk. @roozjuh. Nou ze moeten een schade bedrag indienen en dan schijnt er geld over te moeten zijn in de automaat maar las online al dat ik niet de enige ben geweest en ook op de beurs zelf is het pinnen niet goed gegaan wel een correctie opgeweest.. Gedoe en 100 euro lichter dus. Vriendin ook 70 euro.. we hebben wel van elkaar gezien dat we niks hebben gehad.. maar ja. 7 dagen werken! wow dat is ook niks. @Les. Wat is t geworden met je nagels? @Leonie. Duim dat de beeb blijft zitten hoor! @Daniele. Leuke ideetjes ben benieuwd! Werk. Slecht van geslapen. Gisteren vd bond gehoord dat ik in mn gelijk sta dus vanmorgen maar contact opgenomen met personeelszaken. Ze gaan bemiddelen tussen mij en mn chef en beaamden het ook dat ik gelijk had. Ze weigert me voor meer ziek te melden dan 8 uur per week. Moet 10 uur zijn, nou geeft dit best veel stres ook dat aangegeven dat snapten ze gelukkig ook. Nou ja ben benieuwd vanmiddag. Moet ik langs ze om alles uit te leggen. Net al jankend over de telefoon gedaan. Bleh wat een gezeik zeg. Dit is ook t laatste wat ik ervoor doe hoor. groetjes
@cecilia. O ben benieuwd naar de uitslag! @CN. leuk he dat zien schoppen. fijne dag en rustig aan. misschien heb je last van bekken klachten, volgens mij hoort daar t schaambeen ook onder?