Cecilia, mooie muur met canvasjes erop zeg! Leuk gemaakt! Bijntje, knuffel voor jou. Verdriet zal zo nog even wat dichterbij komen. Friso, echt schrikken wel. Ik dacht even tijdens de personferentie dat hij al overleden was. 50 minuten reanimeren is ook wel erg lang zeg! Roozjuh, leuk dat het mooie foto's zijn! Jullie hebben ze ook al snel zeg!
Hallo dames, zo vriendinnen zijn net weer weg gegaan want haar dochtertje moest weer eten ahahah en dat liet ze goed merken ook Is altijd gezellig he als de meiden even langs komen @ cecilia, woow... dat ziet er echt al leuk uit zeg dat kamertje !!! Zelfs zonder meubeltjes vind ik het er al leuk uit zien En fijn dat de uitslagen van de test goed waren !!! dat horen we het liefst. @Ies, alvast heel veel plezier met de kledingkasten uitpakken, en verplaatsen naar jullie kamer. En natuurlijn ook met verven/ behangen en de vloer leggen. @bijntje, ja als je dan dat nieuws hoord zullen de emoties van je moeder enzo weer omhoog komen. Veel sterkte !!! @Roozjuh, fijn dat de schoolfoto's erg leuk zijn geworden Want ik kan me nog een gevangenis foto herinneren van D (hiihihi ) @Kylie, heel veel succes met de zuigtabletjes. Ik hoop dat ze een beetje werken en dat je niet al te veel behoefte hebt om te roken. Nou ik weet eignlijk nog niet wat ik ga koken vandaag. Ik denk weer een beetje lekker makkelijk want heb weer eens geen zin ahhahah Kuss
Zat net 'thuis te werken'..Zie ik in de mail dat in het huis een buikgriepvirus heerst.. TL gebeld, want ik moet voor de afrondende zaken op de kamers zijn bij de cliënten. Hoef ik dus niet te doen, maar thuis wachten tot het voorbij is..
Moeilijk, moeilijk, wat voor lampjes doen we in de babykamer. Aangezien ik ziek thuis ben, kan ik niet gaan shoppen
Verdorie, hoor net dat mijn schoonvader weer in het ziekenhuis ligt. Hij heeft een soort aandoening waardoor hij minder zuurstof naar z'n hersenen krijgt (niet continu) maar dan valt ie weg en is ie even buiten bewustzijn. Hij heeft al meerdere onderzoeken gehad, en een behandeling was er ook. Alleen heeft hij niet genoeg adempauzes in zijn slaap dus wordt de operatie niet vergoed. Nu heeft ie 5 aanvallen gehad de afgelopen dagen, waar hij heel moeilijk uit kwam. Nu dus weer in het ziekenhuis en ze gaan hem weer helemaal nakijken..
Eigenlijk zijn ze verplicht in Nederland te reanimeren tot er een arts bij komt. Iemand van de ambulance dienst mag niemand ter dood verklaren. Duurde bij mij moeder ook 20 min, maar soms kan dit wel langer duren. Volgens mij is er een max van een uur, maar dat weet ik niet zeker. Sterkte met je schoonvader!
Ik las net ergens anders op het forum deze tip. Pampers mt 0-3 helft van de prijs, zonder verzendkosten! Pampers New Baby - Mooi & gezond - wehkamp.nl
Ik heb mt 1 besteld. Micro (mt 0) is voor prematuur geloof ik. Vind het ook een super actie! Hier 4x mt 1 besteld, en 2x mt2
IK zou gewoon New baby nemen. Micro is maar tot 2,5kg Zoonlief was bij geboorte al 4kg dus paste meteen in maat 3 hahaha maar wel gewoon ook met maat 1 begonnen hoor.
Ik heb al 2 x new born liggen, van Huggies. En ik bestel dan maar 1 x newborn en 2 of 3 keer mt 2.. scheelt een hoop!
Ik heb al een grote pak van AH merk hier liggen, maatje 1 (heb voor D ook AH altijd) maar deze actie vind ik wel heel nice!! Tot wanneer is die actie??? Salaris komt maandag pas namelijk
Ik vind pampers toch het fijnst voor die hele kleintjes. Die zijn tenminste niet zo stug. Ik heb 7 pakken besteld.
IK had vanmiddag online een leuk pakje gezien in de sale, wil ik het net alsnog gaan bestellen is het al uitverkocht!! Grr balen.
Wat balen! Heb trouwens vandaag 2 pakjes voor de beeb gekregen. 1 Canada pakje (romper, slab en mutje), heel leuk.. En iets wat ik eigenlijk niet zo heel leuk vind. Een pakje van Guess (blouse/shirtje wit, ribcord broekje blauw en een giletje). Maar alles was wel uitgezocht door mijn stiefvader en dat vind ik wel heel leuk! Hij was eerst heel voorzichtig, maar gaat er nu helemaal voor.
Pampers: nog niet in huis, vind k vroeg. 9MB en HHB: daar gaan we morgen heen! Ben benieuwd! 1ste keer namelijk.