Yeey 23wk wave voor Kylie Jullie nog wat op de planning? Ik ga hier vanmiddag wat leuks doen met mijn paps, waarschijnlijk gewoon ergens wat drinken ofzo, maar werd wel eens tijd dat ik iets met hem deed. Verder morgen ook visite, en dan maandag het huishouden maar eens opkrikken, dinsdag heb ik kraamzorg intake. Iemand die al gehad? vraag me af wat ze gaan vragen/doen/checken.
De planning? In ieder geval even stofzuigen En ik ga bij Harderwijk babykleding ophalen.. Een paar zakken met jongenskleding
@Bijntje: ik heb vorige week de kraamzorg al gehad. Ze vragen een heleboel en geven een hoop informatie. Ze vragen bijvoorbeeld of je er bezwaar tegen hebt dat er een stagaire bij is. En of je fles of borst gaat geven. Ze hebben bij mij niets gecheckt en dat doen ze ook nooit vertelde ze. Ongeveer 3 weken voor de uitgerekende datum is er telefonisch contact.
Klopt ze kijken nergens naar. Idd vragen over wat je wensen zijn. Ben benieuwd of ik een lieve kraamverzorgster krijg deze keer. Vorige vond ik een luie donder zonder enige vrolijke inhoud. Ze leek het werk met tegenzin te doen. Had aangegeven dat ik 2 grote honden had en kreeg kraamverzorgster die bang was voor honden... Heel handig dus! Kmoest ze steeds in de bench stoppen als zij binnen kwam waar ze vervolgens uren in moesten zitten tot ze weg was. Op 1e dag dat ze bij je komt na bevalling dan gaan ze t huis ff snel checken waar alles staat en maken ze het ledikantje/wiegje opnieuw op. Ik had gevraagd of ze dat niet wilde doen want wilde dat D in bedje zou slapen die ik zelf had opgemaakt. Had ze alle respect voor en toen ik ff beneden was ging ze m toch opnieuw opmaken...
Hi meiden.. Alweer even geleden.. Druk druk druk.. Lees dat er een aantal naar de 9 maanden beurs zijn geweest? Veel gekocht? Ik helaas te druk met werk dus geen tijd.. Heb de aanbieding van de wehkamp ook voorbij zien komen, ook van elke maat 2 pakken besteld. Is dit eerst genoeg? Sinds vorige week de badkamer klaar, op een paar puntjes na. Kan nu eindelijk in bad, heerlijk! Meubeltjes in huis, word nu ineens wel echt! Intake kraamzorg heb ik pas in april, is het de bedoeling dat je partner hier ook bij aanwezig is? Ga nu even terug lezen! Fijne dag!
Woezelenpip: je partner moet er niet bij zijn maar is voor voor jou misschien wel fijn. Kraamzorg is tenslotte voor jou en de baby Hier nog niks gehoord over intake, ben benieuwd
Of je partner aanwezig is moet je zelf weten woezelenpip. Het is in elk geval niet verplicht HHB wat een drama gisteravond zo ongelooflijk druk dat we na 1,5 weg zijn gegaan, niks gekocht en dus ook bijna niks gezien door de drukte. Flinke domper dus. 9mb vond ik helemaal geen drol aan trouwens.. beetje jammer allemaal had er meer van verwacht.
@Woezelenpip: Hier was Danny er niet bij.. Over de luiers, ze adviseerde mij om 3 pakken newborn op voorraad te hebben
Kraamzorg: nog geen afspraak gemaakt, wel uitgebreide vragenlijst ingevuld. Planning: ziek thuis met rugpijn, dus weinig doen. Misschien een stukje lopen buiten.
@intake, thnx meiden. Was hier al klaar voor een mega schoonmaak Ik heb trouwens 4 pakken mt1 gekocht, vaak kan je ze nog wel ruilen in de winkel. Toen ik bij kruidvat werkte, ruilde ik ze ook altijd wel in voor een grotere maat als mensen hier naar vragen. Is toch stukje klantenservice, en mensen komen dan sneller terug.
@Bijntje: Ik had hier de boel toen ook helemaal gepoetst, pff.. voor niets, maar wel lekker Nu even gauw wassen en aankleden, er komt zo een man kijken naar een paar lelijke coniveren,..haalt ie er gratis uit
goede morgen allemaal, zo ik heb weer heerlijk geslapen vannacht. Daar knap je zo van op he @ intake kraamzorg, Ik heb hier alleen nog maar een bevestigingsbrief van hen aangekregen maar verder heb ik niks gehoord of gezien. Maar dat zal binnenkort wel komen dan? Ik wil wel dat vriendlief erbij is maar dat is meer omdat het dan voor hem ook allemaal echter is. Hij vind het ook allemaal wel spannend en is graag met ons kindje bezig dus hier zal hij ook vast bij wilen zijn. @ kylie, fijn dat je die taken op het werk mag afronden nadat er niks meer heerst zeg !!! Sterkte met je schoonvader 23 weken wave voor jou !!! @lionne, Misschien dat je via internet aleen beetje op zoek kunt gaan naar lampen. Al is het alleen maar om al ideeen op te doen ? @ Luiers bestellen. Ik doe dat ook nog niet want het is wel een goede actie maar ik vind het voor mijn gevoel eigenlijk ook nog te vroeg om al te bestellen. @bloempje, Dat zul je altijd zien he dat als je iets wat je wil hebben het niet besteld daarna uitverkocht is. Misschien dat je het via een andere website kunt bestellen? of dat die site ook een winkel heeft? @ roozjuh, dat is lekker zeg zo een kraamzorg. ik hoop inderdaad dat ik ook een leuke zal hebben. @ woezel en pip, Ow fijn zeg dat de badkamer bij jullie klaar is nu. Wat snak ik ook naar dat moment !!! Volgende week komt bij ons de tegelzetter dus daar ben ik dan ook weer blij mee want dan is dat ook weer gebeurd !!! Ik ga zo kleding klaar leggen voor mrgen en alvast mijn haar stijlen en nagels lakken. Want morgen hebben we feest omdat mijn oma 85 is geworden en ze heeft een zaal afgehuurd. Dit begint om 14:00 al terwijl ik tot 13:00 moet werken dus ik zorg wel dat alles al klaar ligt. En vanaaf moet ik ook werken om 18:00 dus vanaaf heb ik ook geen tijd. Kuss
Die man is alweer weg, zat te zeinig hout voor hem op.. Enigzins goed nieuws over mijn schoonvader..Hij heeft vannacht in het ziekenhuis ook een aanval gehad.
Balen zeg dat er volgens hem te weinig hout op zat. Anders was je er mooi vanaf geweest En inderdaad wel prettig dat hij in het zikenhuis ook een aanval heeft gehad want dan nemen ze hem misschien wat serieuzer. Succes met hem !!! Kuss
kijk net op site van kraamzorg en staat dat ik bij ongeveer 5maanden zwangerschap gebeld word voor de intake afspraak. dat zou dus ergens deze dagen moeten zijn. Twijfel of ik ze maandag ff ga bellen of dat ik t gewoon afwacht... Wat staat er op t menu bij jullie vanavond? Hier preischotel (Maggi ovenschotel) Heb er nu al trek in! jummm. Ego: Plassen en poepen gaat steeds beter bij D. Poepen geeft ie netjes aan, en het plassen gaat nu ook stukke beter. Na paar druppeltjes verliezen stopt ie en rent ie hard naar het potje om daar verder te plassen scheelt veel dweilen haha. 'fijne' timing heeft ie wel want hebben net zooitje luiers ingeslagen, hele commode la vol tot aan de nok toe gevuld Hij mag elke keer mooie sticker uitzoeken als ie heeft gepoept en dan plakken we die op zn potje. Die begint al aardig vol te raken en voor plassen krijgt ie een snoepje of koekje. Lees trouwens veel dat peuters moeite hebben met het poepen op de wc/potje? hebben jullie mama's dat ook gehad met je kids? D heeft daar dus echt totaal geen moeite mee, wel moeite met het aanvoelen van plassen sry echt mega ego bericht
Grr!!! ik ben sinds woensdag ziek thuis. Heb ik NU al een brief van het UWV. Ik moet me melden. En binnenblijven Terwijl ik met de teamleider had afgesproken dat ik wel naar buiten mocht (juist goed een stukje lopen) Dus maandag bellen en dan daar langs en ik moet ook nog naar de bedrijfsarts (waar ik nog niks van gehoord heb). Wat een gedoe zeg. Het is dat mijn rug veel zeer doet, anders zou ik morgen gewoon weer gaan werken. Maar dat is niet slim
het is wat met die werkgevers he! Toevallig allemaal mannen? Lijkt wel of ze er totaal geen begrip voor hebben als het zwangerschaps klachten zijn... Ego: weinig te melden, D is chagrijnig aant worden grrr. Hij heeft net 2 dvd's gezien van Winnie de Pooh en ik vind die tv voor vandaag wel ff meer dan genoeg. meneertje denkt er natuurlijk weer anders over en zijn humeur is niet te genieten. Had ik maar naar manlief geluisterd om vanavond wat makkelijks te eten Sta nu al eten te maken want moet ook nog uur in de oven straks
@lionne, je teamleider beslist ook niet meer hoe jouw ziekte nu verder verloopt aangezien je nu uitbetaald krijgt via het UWV, (zodra je je ziek meld ivm zwangerschapsklachten krijgt je werkgever die uren via uwv vergoed), en het UWV gaat straks eerst beslissen of jij terecht zwangerschapsgerelateerd ziek bent. daarom moet je naar een arts van hun. dna weet je het alvast..