juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @Mirri: Ziet er leuk uit. Geen twijfel mogelijk dat het een dametje wordt ;)

Manlief heeft vandaag een grote plastic zak met babykleertjes gehaald. Ik heb ze vandaag gewassen en ze liggen nu in de kast :)
    Ik zal manlief vragen zo een foto te maken.

Ik hoorde van een collega dat ze mijn diensten niet hadden opgevuld dit weekend en dat mijn collega's dus alleen hebben gestaan. Ik ga me weer helemaal schuldig voelen. Maar ik ga niet werken voordat ik de bedrijfsarts heb gesproken.

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Niet schuldig voelen Lionne dat is een fout van de organisatie. Jij kan daar nix aan doen 
    Ben benieuwd naar jouw babykledingfoto 

Kylie, je zal t makkelijk winnen hier lagen ook lakens deken, romPers ed bij 
    We hebben kliekjes en noedelsoep gegeten,lekker makkelijk

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb trouwens een leuke beloning voor mezelf gevonden om me nog meer te motiveren om het dit keer vol te houden, het stoppen met roken (naast een gezonder kind, betere gezondheid en geld besparing)
    De Beautybox! Heb er over gelezen in het Lounge-gedeelte hier, lijkt me zo leuk!

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede avond dames,

@ Het feest van oma was erg gezellig maar het duurde wel een beetje lang, want ik begon pijn in mijn rug te krijgen van het zitten ;) Maar het was allemaal super geregeld. Ze had een zaaltje afgehuurd en heel veel lekker eten zat erbij. Ik zit nu dus echt bom maar dan ook bom vol :p

Ook vond ik het erg voor mijn zus want iedereen zei dat ik een hele mooie dikke buik had maar over mijn zus har buik werd bijna niks gezegd. Dus ik heb geprobeerd haar er de hele tijd bij te betrekken. Zij is nu 35 weekjes zwanger ondertussen.

@ kledingkasten. Woow... :$ Ik heb een paar leuke gevulde kledingkasten voorbij zien komen zeg !!! Bij mij ligt alles nog op zolder gesorteerd op maat hahahaah

@ heerlijk al die lekkere luie zondagen ahahah

Nou fijne avond nog dames,
    Ik ga lekker liggen op de bank want heb last van mijn rug en darmen.

Kuss

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

HELP... zo naar de tandarts om een gaatje te boren :$

Kuss

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Goedemorgen!

Succes bij de tandarts. Je mag verdoving, he.

Ik hbe net het UWV gebeld. Is degene die erover gaat er niet. Dus ik word teruggegeld. Ik zei: ik blijf toch thuis vandaag. Zegt die telefoniste aan het eind: ik wens u een mooie dag.
    Bedankt, maar ik zit alweer binnen :)

En oh ja: 23 weken wave :)

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedemorgen dames.

ik meld me even snel, ben er nog hoor! en alles gaat goed,
    morgen ben ik weer van de partij!

xxxx

9. Kylie1986

Goedemorgen dames! Vandaag dag1 van hopelijk de laatste poging!!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moguh dames. jeetje wat rustig hier zeg, ben ik niet gewend.
    Succes bij tandarts straks cn!
    Kylie, kom op! u can do it. gewoon weggooien die bende en niet meer kopen. rookt danny?

Ego: niks te melden

11. Kylie1986

Danny rookt ook, maar we stoppen samen :D

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooi :D anders is t voor jou natuurlijk alleen maar moeilijker

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Kom op Kylie zet m op het is makkelijker om te laten dan te doen;)
    Je wint er zoveel mee.
    Kom hier maar melden hoeveel uur je al rookvrij bent.
    De eerste 2 dgn zijn Ff doorbijten daarna gaat t beter.
    Je mag van mij ongelimiteerd snoepen ;) dat ontwen je makkelijker 
    Succes
    En jij bij de tandarts CN

14. Kylie1986

Ik heb ben nu bijna 10 uur rookvrij, maar heb natuurlijk geslapen :)

15. Kylie1986

Heb zuigtabletjes, voor als het echt niet meer gaat (als ik vannacht niet kan slapen of zo),..maar verder gaat het goed..

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goedemorgen!

26 weken wave vandaag! Oh ben echt zo blij mee!
    Zeker na de longrijpers van afgelopen week super om te halen!

Kylie, super 10 uur al. En dan niet denken want heb natuurlijk ook geslapen, nee je hebt 10 uur niet geslapen. Wat je in de tussentijd hebt gedaan is niet interessant ;)

Vannacht toch veel aan het dromen geweest. Droomde dat het handje echt bijna helemaal uit buik kwam en op een gegeven moment kon ik het hele kindje zien liggen.
    Maar kindje was echt al heel groot en ik was dus pas 26 weken dus was helemaal in paniek dat het echt een reus zou worden haha.

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Kylie (en Danny) jullie kunnen het! Soms helpt afleiding nemen. Mijn vader is ooit gestopt na het lezen van een boek, weet alleen de titel niet meer.

Net UWV gesproeken. Ze belt binnenkort terug, als ik naar de bedrijfsarts ben geweest. De vrouw zei ook of ik niet halve dagen kan gaan werken. Dat lijkt me wel wat.
    Ook teamleider gebeld. Ze gaat achter de bedrijfsarts aan. (heb nog geen uitnodiging)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leonie, haha heerlijk he die dromen :p ik droomde vannacht dat we op vakantie gingen (met mn vader en zijn vrouw) en er was ook een andere meid mee. moesten we op letten ofzo?? en bij aankomst op vliegveld kwamen we erachter dat we D waren vergeten thuis (wtf? :p) dus wachten op vliegtuig terug naar NL. toen opeens die meid huilend wegliep en mijn man erachter aan ging. vervolgens barst hij in tranen uit en ik vraag hem of ie nog van me hield en hij zei nee en ging achter die meid aan.... duss... :p heel vaag! enige wat mijn reactie was, was 'heb ik straks 2 kids zonder papa' Domme dromen! kan er soms wel om lachen maar heb wel verrot en onrustig geslapen

19. Kylie1986

@Lionne: Dat boek heb ik hier liggen, van Alan Carr..Helpt niet bij mij..dan maar op eigen kracht :)
    Wat vervelend dat het zo lang duurt met regelen. Duurde bij mij ook even, maar toen het eenmaal liep, was het snel geregeld.

Deel Deze Pagina