Ja zal zo ff knutselen op de laptop, zit weer op mn foon mn pa is hier om de gangkast verder af te maken. Kzal de kaart vanmiddag showen! Kaart is alleen wel erg ehh roze geworden en dat voor iemand die niet van roze houdt hehe
Boefjesmama: Dat is echt balen hè om in te vallen in zo'n klas! Kan de dag niet snel genoeg gaan! Nog veel succes de rest van de middag! (zie nu dat je dan al bijna klaar bent, das lekker) Roozjuh: Ben ook heel benieuwd naar je kaartje!
goede middag dames, Zo ik zit nu even op de bank maar ga zo alweer boodschapjes doen En ook even langs de action... @ geboortekaartje, ik vind het nog erg lastig hoor want ik vind ze best prijzig en er zijn zoveel mooie @ werken, Werk ze voor de dames die nog aan het werk zijn. Ik heb vanmorgen ook gewerkt en moet het hele weekend ook werken... @ na het werk heb ik thuis gegeten en zijn mijn vriend en ik naar mijn vader thuis gereden en we hebben daar de wond gespoeld, gaasje uit de wond gehaald en een nieuw vochtig gaasje erin gedaan. Ow wat vond ik dit lastig. Ik vind de handeling niet lastig maar dat ik mijn vriend pijn deed wel Maar ja het hoord erbij he... Vanavond ga k lekker met viendinnen uit eten bij bommelbeer en daarna een filmpje pakken bij de bioscoop. We nemen zo een berenbiosmenu. Heb ik al wel zin in !!! @ 20 weken echo, Fijn zeg dat er weer een paar goede 20 weken echo's zijn geweest... En nu op naar de volgende goede berichten van de dames die nog moeten de komende week of volgende week. Echt spannend hoor dames, ik vond dat ook zeg. En ben nu na die 20 eken echo nog harder aan het genieten dan dat ik al deed omdat ik weet dat ons meisje voor zover ze kunnen zien gezond was Nou fijne dag dames, Kuss
Ik heb net ook even zitten kijken voor kaartjes en er zijn er zoveel die ik erg mooi vind!! Vriendlief maar laten kiezen uit een grote selectie die ik heb gemaakt Maar eerst vanavond eten bij mijn schoonouders en even langs babyhuys voor een pakje mt 92 voor een verjaardag en een positiebroek voor mezelf. Kan ik gelijk nog even rondneuzen daar
Ik heb dat precies zo! Voor mij is de zwangerschap nu pas echt aan het worden nu ik het duidelijk voel en een mooi buikje zie en de foto's van de 20 weken echo heb gezien waar alles helemaal goed bij was! 1 3D echo foto staat op mijn hoofdpagina dus zie hem steeds weer! Echt genieten!!
@ Helma haha ik zie het al helemaal voor me! Zou mij ook kunnen overkomen nu...die vrouw zal wel gelachen hebben @ Boefjesmama he bah! niet leuk om voor een klas te staan die niet leuk is...ik vind sowieso knap hoor dat je invalt..ik vond dat toen verschrikkelijk..maar dat kwam ook vooral door eigen onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent.. de ene keer is het heel leuk en goed geregeld en de andere keer moet je het maar uitzoeken en sleep je jezelf de dag door.. Nou als goed is zit het er bijna op? Hopelijk viel de middag mee.. @ Roozjuh ik ben ook benieuwd naar de kaartjes, kom maar op!! @ Chanelle dat lijkt me inderdaad moeilijk als je je vriend pijn doet..hopelijk snel geen pijn meer! Veel plezier vanavond leuk joh!! Geniet ervan! Welke film ga je? @ Joekie ja zoveel keus he qua geboortekaartjes, ik kom er ook niet echt uit. Heb nu ook grote selectie gemaakt, waar vriend nog naar moet kijken...maar komt vast goed! Fijn dat je nu zo kunt genieten! Heerlijk is dat he! Ik ken het vooral van mijn eerste zwangerschap..bij mij loopt het nu even moeilijk door BI en elke keer ziek en moe..maar probeer op goede momenten ook te genieten.. @ hier ik had vaak een harde buik en bandenpijn...draag nu weer zo'n buikband..niet voor de sier, maar zo'n oncharmante voor onder je kleding..meer een BH voor je buik..moet zeggen dat helpt echt!! Had hem nog op zolder liggen...helemaal vergeten dat ik die had haha. Wellicht tip voor andere dames...ik heb hem van 'Anita' Vanavond lekker gebakken aardappeltjes, met sla en boontjes en varkenshaasje met champignonsaus eten mmmmm.. nou ja de varkenshaas dan wel doorbakken helaas maar toch lekker!!
Juffie, herken het wel. Heb hier ook last van mijn buik. Hij zit nu ook vol. ff wennen weer. Ook een wat zeurderig gevoel. Volgens mij is beeb goed aan het groeien. Bukken gaat ook niet zo soepel meer. Tevens kroketje op de vrijdagmiddag op het werk maar overgeslagen. Heb daar zo lang last van dat het plezier wel vergaat nu om het te eten. Even geen vet eten meer voor mij, kan het niet zo goed verdragen. Bij onze zoon geen last van gehad?
@ danielle ja heel leuk kaartje! Kan voor jongen en meisje..dat merk heeft wel meer leuke kaartjes! Das ook mijn probleem..ik vindt teveel leuk! Ja buik is gewoon aan het groeien, maar hij voelde nu paar dagen echt hard anders dan harde buik...drink nu ook meer water helpt ook samen met die band.. Vet eten en erg gekruid eten kan ik nu ook niet tegen..heb ook minder zin in warm eten..jammer dat je je kroketje moest overslaan.. Vorige keer had ik hier ook geen last van..gek he dat een zw zo anders kan zijn dan de zw ervoor...mijn eerste zw was echt een makkie..voelde me beter dan ooit..deze keer veel meer kwaaltjes en voel me niet stralend is wel jammer, maar goed is voor een goed doel!
hoi dames, Zo de boodschapjes zijn weer gedaan en ik heb net een lekker fruit shake in de blender gemaakt voor vriendlief en mij. Heerlijk En goed voor ons beebje he hiihih. @Juffie, ik weet nog niet naar welke film we gaan maar het zal waarschijnlijk een romantisce vrouwenfilm worden ahahah want 1 vriendin die mee gaat houd niet van enge films Vrouwenfilms vind ik ook super gaag, als ik maar geen traantje laat rollen nu met al die hormonen Oei varkenshaasje met champignon roomsaus vind ik altijd zo lekker !!!! Alleen jammer ja dat alles nu zo goed doorbakken moet zijn, ik vind biefstuk normaal super lekker medium gebakken en nu eet ik het maar niet mee want zo doorbakken vind ik er niks aan hahah. Over een aantal maanden eet ik het weer lekker medium @danielle, erg leuk kaartje !!! Wij zullen een heel ander soort kaartje krijgen ahahah omdat die van ons over de top een meidenkaart zal worden Kuss
Ja wel leuk hé! Ik ga verder niet meer zoeken. Dit wordt hem gewoon als vriend hem ook leuk vind... Vorige keer was het hier idd ook zo'n gedoel met die kaartjes. Voelt je buik "vol"? want dat herken ik wel. Is nu natuurlijk ook wel zwaarder omdat je er al 1 hebt rondlopen. Je kunt niet meer zo goed aan alles toegeven. Ik merk wel dat mijn lijf al eens hiervoor gebruikt is om het zo maar te zeggen.. Maar verder voelt het goed. Jammer dat je nu niet zo stralend voelt! Maar idd... het is maar voor 1 doel; nog zo'n prachtig kindje mogen krijgen!
Ik mis wel echt de filet american! Ongelooflijk. Was daar ook echt verslaafd aan voor de zwangerschap. Dat wil ik dus heul graag op mijn kraambed. En een heerlijke sappige biefstuk... mmmmmmmmmmmmmmmmm
Ben net terug uit Leiden, spullen bij schoonzusje opgehaald.. Foto's zijn aan het uploaden... Vanmorgen is er bloed geprikt om te kijken of ik toch geen zwangerschapsvergiftiging heb. Hoor zo de uitslag..Spannend...
En de laatste 2 Bij deze zie je heel duidelijk een boven en onderlipje en een neusje, lijkt bijna 3d Bekijk bijlage 222496 En het bewijs dat het een kerel is Bekijk bijlage 222497
aaaah wat een mooie echofoto's Kylie! Ik hoof voor je dat het geen zw.vergiftiging is.... wat is je bloeddruk dan?
Weet ik nu niet.. heb het afgelopen zondag gedaan en toen was ie 130/85,..vond ik toen aan de hoge kant, maar de huisartsenpost vond t niet alarmend. Maar de huisarts vond mijn baarmoeder te gevoelig en vertrouwde het niet.. Heb net gebeld, uitslag is binnen en de huisarts moet het nog beoordelen, wordt zo terug gebeld.. Wel even spannend hoor..