juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dames fijne avond.

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

dames, snel een vraag aan jullie he? wanneer kan ik het beste ee zwangerschapspshoot inplannen? wanneer heb je de mooiste buik hahahah :D

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: vanaf 34weken denk ik. Misschien zelfs rond 37weken. Dan heb je je buik op t grootste zeg maar.

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Oke dank je wel !!!
    Ik heb gezegd dat ik dan rond de 34 weken wil want we willen waarschijnlijk een foto hiervan gebruiken voor het geboorte kaartje ahahah :D en dan hebben we een beetje speling he :p

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen dames.

zo ga ff bijlezen (tussen me werk door) dus zullen er wat meer reactie berichtjes te zien zijn! hahahah.

hier verder alles goed.
    morgen eerste fysio behandeling voor me rug en bekken.
    ben erg benieuwd. heb namelijk niet continue last,. alleen als ik druk ben geweest. dus vraag me af of het wel bekkeninstabiliteit is. we horen het wel....

verder weinig nieuws.... druk met de baby kamer. (eindelijk)
    gister mooi orchidee fotobehang besteld... en van het weekend aan de verf ;)

zo nu ga ik bij lezen

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    deel 1 bijgelezen...

@kraamzorg, hier ook nog niks overgehoort. komt nog wel.
    roozjuh belachelijk dat ze dan toch nog het bedje stiekem opnieuw ging opmaken.

@woezel... jeeeej eindelijk lekker lang uit in bad. geniet er van.

@ poepen op potje/wc. mijn zoontje staat al als een echte vent voor de wc te plassen maar poepen ohhh maar, dan vraagt ie om een luier. probeer het elke keer wel. maar dan vertikt ie het gewoon.

@shoppen. heb zondag ff lekker geshopt. nieuwe zwangerschaps spijkerbroek gekocht (bellyb) en een topje...

zo nu eerst ff wat werk verrichten.
    tot strakkies

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Werkze Ies!

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

Zo raar, ik val als ik op de bank lig als een blok in slaap maar zo snel ik in bed lig ben ik klaar wakker. Lasg ik eindelijk bijna te slapen en toen begon ons meisje weer te trappen dus toen wilde ik niet slapen want hier wil ik altijd van genieten ahahha :D

Nou er is niet veel gebuurt hier hahahh.

@ planning voor vandaag, Wat gaan jullie doen vandaag?
    Wij gaan waarschijnlijk een boxspring kopen en ik ga eigenlijk de hele dag door van alles doen :) Jaja eigenijk iets te veel misschien. En vanmiddag weer oppassen van 15:45 tot 17:30. Nou ja dat zijn weer centjes ;)

Kuss en een fijne dag allemaal !!!

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo weer bij gelezen :p

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gedverdemme, wat ben ik emo! Zie het niet zitten, maar ik wil zo graag..
    Net verzekering gebeld en krijg gewoon niets vergoed...BAH!

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @kylie. wat krijg je niet vergoed meis?

@channelle. veel plezier vandaag met van alles en nog wat ;)

@lionne. thanx, ben wel lekker opdreef vandaag! gelukkig maar want me collega is ziek, dus extra veel werk liggen pfffff...!

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    planning van vandaag:
    Zometeen kraamzorg, bleh ben best wel zenuwachtig!
    Gek eigenlijk he, aan de telefoon klonk ze heel aardig.
    Vriendlief heeft toch maar een paar uurtjes vrij genomen.
    Hij wilde eerst gewoon gaan werken, vanochtend wilde hij er opeens heel graag bij zijn. Dus die komt zo naar huis ;)

Verzekering, ik heb voor Januari mijn verzekering aangepast en krijg nu bijna alles vergoed. Kraamzorg en bevalling int ziekenhuis zowieso, cursus moet ik nog even uit zoeken. Gaan jullie trouwens aan de cursus? Wij moeten volgende week donderdag voor het eerst!

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hulp bij stoppen met roken, de kraamhulp raadde lasertherapie aan en dat mag ook tijdens zwangerschap, maar ik krijg gewoon niets vergoed, terwijl ik gewoon heel goed verzekert ben.. Had het vorig jaar moeten doen...

@Cursus: Wij ook volgende week

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cursus: nee heb ik bij D al gedaan, was leuk hoor maar ik leer er niks meer aangezien ik de oefeningen ook voor mn rug en bekken klachten al jaren gebruik. Heel grappig want zijn zelfde oefeningen :p

Planning: zo min mogelijk! Heb een rot nacht gehad, vanaf 4uur wakker gelegen met vreselijke pijn in mn bekken en kramp in mn benen. Helaas moet manlief van 9 tot 9 werken (vergadering vanavond) dus gaat lange dag worden

Potje: toch gek dat de meeste kids het poepen eng vinden. Hier juist 'problemen' met het plassen. Denk dat t door manlief komt want die pakt t heel verkeerd aan helaas

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    #1015 Lionne, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    Ik heb vannacht best goed geslapen. Mijn rug doet nog steeds zeer, vooral rechts en het straalt uit naar mijn bil. Donderdag weer naar de fysio.

Manlief is volgende week jarig. Ik heb geen idee wat ik hem moet geven. Hij zei dat zijn scheerapparaat bijna op is, maar dat vind ik zo'n stom cadeau. Hmm, lastig.

Oh nog even een vraagje: stel dat ons wat overkomt, willen we de peetoom en peetttante vragen voor Kruimel te zorgen. Maar hoe heet dat precies? Is dat een Voogd? (we hebben een soort vacature gemaakt met peetoom/peettante gevraagd en daar wil ik het inzetten)

16. helma85

helma85 Niet meer actief

Goede morgen dames!
    Kylie: jammer dat er niks vergoed word.
    Kraamzorg: bij ons zouden ze in de 7 maand langs komen. Dus we wachten de maand maart nog even af. Als ze dan nog niet langs geweest zijn, nemen we contact met ze op.
    Vandaag: beetje nixen denk k. Heb namelijk nog steeds wat last van mn rug en benen van de 9 mb en hhb.

Vraagje: is jullie haar ook zo dik en groeit dat ook harder dan normaal?
    Normaal komt de kapster om de 7 weken bij me langs en gisteren heb k haar gebeld of ze 1 week eerder kan komen. Vind het niet meer mooi namelijk:p.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Peet familie: weet niet hoe dat in zn werk gaat. Ik wil het ook nog regelen maar komen er niet samen uit wie dan de peetoom/tante gaat worden. Ik wil mn broer (goed inkomen, huwelijk en relatie van 13jaar) en manlief wil zn broertje, veel problemen in zn hoofd, heeft 2x zelfmoordpoging gedaan, steeds andere baan Wel altijd werk maar niks vast. Geen relatie, hier en daar wat scharrels. Tja lijkt me duidelijk wie dan het beste voor de kids kan zorgen maargoed manlief ziet dat niet...

Haren: heel normaal dat je haar nu anders is ;) ene is voller en groeit harder. En bij een ander juist futloos en onhandelbaar. Hier ook een giga bos haar, en dat had ik al :p ben niet tevreden over mn oude kapster dus nu opzoek naar nieuwe... Ben ERG kieskeurig, tja niemand is zo goed als ik natuurlijk :p whahahaaha

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @kylie oh wat vervelend dat ze dat nu niet meer vergoeden.. bha bha...

@lionne, dit moet je bij een penningmeester/jurist vastleggen...

@helma. mijn hoofdhaar groeit idd hard. maar het valt me juist op dat ik me minder vaak hoef te scheren! ideaal...! normaal echt om de dag nu om de 2 a 3 dagen pas weer! fijn fijn!

@roozjuh, hoop dat je vandaag toch een beetje kan uitrusten,
    en wat vervelend dat je man het verkeerd aanpakt met het potje, ze moeten potje juist super leuk vinden,,! en niet eng. en er al helemaal geen straf voor krijgen als ze niet willen of te laat zijn...!/

met poepen probeer ik hem eerst op de wc te zetten, en als ie dat heeft geprobeerd dan mag hij gewoon de luier om! word noooit boos....! succes ermee.
    en misschien toch maar is met je man erover praten!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!

Hier gelukkig weer lekker geslapen, balen dat een aantal meiden niet lekker hebben geslapen.

@ Kraamzorg, nog niets van gehoord maar dacht ook in maand 7 of zo dus zie het vanzelf wel gebeuren. Weet nog van vorige keer dat zij een info-avond verzorgen voor alle stellen die het dan binnenkort ook nodig gaan hebben dus denk dat weer zoiets zal zijn.

@ Kylie, idd vergoeding stoppen met roken is nu helemaal uit verzekering. Daarom zijn ze ook bang dat er veel mensen weer gaan of blijven roken.
    Maar als je toch zo graag wil, dan moet het je toch ook lukken? Misschien simpel van mij gedacht als niet roker maar je bereikt er zo veel mee als je stopt. Lijkt mij dat dat genoeg stimulans is.
    Ik hoop dat je snel de echte drive kunt vinden om te stoppen en gestopt te blijven.

@ schoppen, o de kleine schopt ook echt zo veel! Was bij mijn dochtertje niet zo voelbaar maar toen ook placenta aan de voorkant, dat maakt echt verschil.

@ Les, heb je foto van je behang? Ben heel benieuwd!
    Hihi je zoontje plast al als een echte vent hihi.

@ Zindelijk, dochterlief was bijna helemaal zindelijk maar ineens had ze er geen zin meer in en nu doet ze zo af en toe een plas op het potje maar dat is het ook.
    Ach ze geeft het vanzelf wel weer aan, zien we dan wel weer verder.

@ Vandaag doen: fysio, misschien even langs werk voor kop thee en vanmiddag weer controle in ziekenhuis.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les: ja heeft nooit echt het inzicht om in te zien hoe hij het moet aanpakken. Hij zet m dan wel op de wc maar verder niks. Niet aanmoedigen, niet met m praten hoe goed hij bezig is als een grote jongen niks. Hij staat ernaast te wachten en thats it. En als D niks heeft gedaan dan ook niet 'volgende keer nog een keer proberen' of 'is niet erg joh'
    Achja scheelt dat ik er 9 van de 10x bij ben.

Deel Deze Pagina