juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by peekaboo, Feb 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Hihi inderdaad welke dan wel, goed bedacht!! :D:D

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Danielle, wat super dat het goed gaat met zindelijk worden van je zoontje! Kanjertje!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Mutsje, ik neem weer 1 jongens en 1 meisjesversie mee.
    Vorige keer hadden ze eerst die van het ziekenhuis opgedaan en daarna die van ons eroverheen. Zo bleef die mooi schoon :)
    Heb dat goed onthouden, dus vraag of dat dit keer weer zo kan

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    zeefhoofd! bijna niks onthouden. zag leuk pakje voorbij komen!Wij hebben ook 1 maar hoe vaker ik ernaar kijk, hoe meer ik t voor een jongetje vind :p dus stiekem wil ik ander pakje halen haha.

Eten: boerenkool (BAH!!!) at alleen (ok met D erbij natuurlijk) Manlief moet tot 21.00 werken :(

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

CN; gastouders kun je soms ook regelen via kinderopvang stichtingen.
    Onze gastouder zit bij een stichting die ook kdv en bso doet.
    Misschien eens googelen op gastouderopvang en dan je gemeente oid.
    Waarom geen gastouder uit ander dorp. Als het op de route naar je werk is maakt het toch niet uit. Al zou je het in de werk omgeving doen. Zolang je maar niet om hoeft te rijden denk ik altijd maar.

Verder wel bij gelezen maar alles vergeten.
    Sorry

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

Aug 22, 2011
    3,321
    0
    36
    @bijntje.. kijk eens naar ons reserve pakje op de foto vooraan:)
    Dat is namelijk maat 56. Wil nog een pakje maat 50 heb er wel 1 vd hema maar vind m niet helemaal leuk en hij ziet er vrij groot uit.
    Maar deze gaat dus ook mee, heb je ook de slofjes gehaald?

7. les

les Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    1,077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @kylie wat fijn dat alles weer goed was.!

@lionne, oh heerlijk zo lekker verwend worden!

@danielle, wat fijn dat je zoontje het zo goed doet!

@peekaboe... wat grappig dat sommige denken dat je nieuw bent.!

@eten, gebkaard, boontjes en gehaktbal.

nu languit op de bank tv kijken en laptoppen ;)
    wil graag verder met de babykamer,maar man lief moet eerst zijn zooi opruimen (was zijn kantoor, verhuist nu naar zolder) dus daar moet ik op wachten.

a.s weekend nieuwe bank kopen en tv.. de beneden tv gaat naar de slaapkamer!

eerste pakje, nee hebben we nog niet, misschien vant weekend ff kijken ;)

fijne avond dames

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@bijntje: Wat een leuk pakje!!

Hier alles gewassen en gestreken :) Kast ingeruimd, indeling is nog niet definitief, maar dat zoek ik wel weer uit als het kamertje helemaal klaar is :)
    View attachment 227020

Morgen eindelijk de fotoshoot waar ik jullie over verteld heb, ben heel benieuwd!

9. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kyllie grappig dat blauwe jasje van de Hema had M. als zomervest afgelopen zomer.
    Zondag de doos van M. ook eens uitgezocht. Unisex kleertjes eruit gehaald en de leuke jongens kleertjes voor het geval dat.
    Eerste setje (nieuw) liggen er ook bij.
    Toch best nog wel veel rompers zag ik die hoeven we dus niet meer te halen.

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heej heej allemaal,

Zo we zitten weer lekker thuis en hoeven helemaal niks meer, heerlijk !!! :D

Ik zou eigenlijk morgen invallen voor een zieke collega maar ik hoorde dat ze weer beter is nu ben ik morgen onverwachts vrij. Dat vind ik eignlijk ook wel fijn hiihihi...

@Danielle, een vollere buik ahahha ja hier hetzelfde. Ik zie mijn buik per week echt groeien al was het deze week maar 1 cm in de omvang gegroeid aahhah. En ik was het van de fotoshoot. Ikga de shoot nu ongeveer met 34 weken inplannen :p Misschien dat het nog iets eerder word maar dat ligt ook aan de grote van mijn buik hiihih.

@Lionne, progress gebak ik ook overheerlijk!!! misschien dat je dat wel mag kopen :D

@Leonie, ja ik heb een paar grote organisaties van hier in de buurt gebeld en die hadden geen gastouders in mijn dorp. Maar morgen gaat mijn jacht op een gastouder weer verder ahhaah. bedankt voor je tip !!!

@ peekaboo. welkom hihihi ;) erg he al die bekende meelezers ;)

@ roozjuh, Het is dat ik nog geen eerste pakje heb maar als ik het steeds meer te jongensachtig zou vinden dan zou ik inderdaad een ander pakje inslaan hahah. En gelukkig heb je nog een aantal weekjes...

@ boefjesmama, Ik wou eigenlijk een gastouder uit mijn dorp omdat ik binnendoor naar mijn werk rijdt en ik moet er nu dus wel een stuk voor om en midden door de stad rijden. dat is ook niet altijd fijn want is soms een drukke weg. Maar ik ga morgen weer verder met zoeken naar een gastouder en dan zal ik inderdaad eens zoeken zoals je hier beschreven hebt. Bedankt voor je tip !!!

@Ies, geniet van je lekkere luier avond !!! Waren jullie eigenlijk al wel begonnen aan de babykamer of moet je echt nadat je man de kamer heeft leeggeruimd nog beginnen? Ik vond het behang wel super mooi zeg !!!

@kylie, nou die kast is al lekker gevuld zeg ahahah. Het ziet er al goed uit... veel plezier met de shoot morgen ;)

@eerste pakje. Die hebben we nog niet. Als mijn vriend weer aan het werk is kunnen we op een vrije dag van hem best even shoppen en dan kunnen we op zoek gaan. Welke maat kan ik dan het beste doen? 1 maat 50 en 1 reserve maat 56 ofzo?

Slaap lekker alvast allemaal, Kuss

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

eerste pakjes , ik heb er zowel van 50 als 56 maar zonder voetjes , men meid had grote voeten en daarom paste de pakjes haar bijna niet en zaten ze krap ,

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Pakjes met voetjes, vreselijke dingen :p D was redelijk lang en heel slank. die kon die pakjes dus niet aan want dan verzoop hij erin aan de bovenkant, maar zn voeten kwamen ruimte tekort. Hier dus geen pakjes met voetjes eraan :p

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hier dus net hetzelfde haha :p

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal :D

Nou vannacht weer voor het eerst heerlijk geslapen. En dat voeld erg lekker hahahah.

Nou ik heb het eindelijk voor elkaar hoor, ik mag iets doen in de babykamer (na heel lang zeuren;)) ahahha. Er zit bij ons op 1 plint allemaal bultjes en bobbeltjes en die mag ik eraf gaan steken met een schroevendraaier. Ik vind dat wel leuk want dan kan ik ook een bijdrage leveren aan de kamer :) Ik zit al heel fanatiek in mijn kluskleren te eten ahhaha.

De tegelzetter is ook net binnen dus die gaat vandaag de badkamer betegelen en zaterdag afwerken als het goed is ;)

Planning vandaag, weer heel veel maar ik ga beginnen aan de babykamer, daarna naar de markt, dan boodschappen, dan wasje draaien enz... Dus mijn dag komt wel weer vol hihihih.

Fijne dag dames, Kuss

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    CN eindelijk kan je klussen haha :D Mijn man moet niet proberen om te zeggen dat ik iets niet mag doen in t kamertje haha, dan ga ik juist dingen doen. Hijs er overdag toch niet :p

Ego: Redelijke nacht gehad, heb al hele week vreselijke last van mn bekken en t gaat maar niet over :( Lag gister om 20.00 al op bed. Manlief was 20.30 thuis en kwam heel lief drinken en stukje appeltaart brengen.

Planning vandaag: Weer helemaal niks. Wasje draaien, vaatwasser maar eens doen.

Oja en ik lek nu ook eindelijk :p hehe. Was bij D al bij 13weken dus ben blij dat het nu pas bij 24weken is :D

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen, hier zo naar Utrecht voor de shoot.. Misschien maken we er nog even een dagje van, lekker shoppen..
    Vind het een beetje eng, maar heb er wel zin in :)

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    1,062
    1
    0
    Drenthe
    Yeey CN, veel plezier met klussen :D

@kylie, veel plezier @shoot!

@voetjes, al kereltje mijn vriends voeten heeft, zijn we mooi de klos.. Vriendlief heeft mt51 ;)

Hier, vandaag weer aan de slag bij mijn vader. Momenteel een vogel in de kachel/buis/schoorsteen. Dus broertje en ik doen een poging tot redden.. Wil niet echt lukken.. vind het zo zielig :(

18. les

les Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    1,077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen allemaal.

CN klusse....!

@kylie veel plezier op de shoot!

hier wel redelijk geslapen,
    nu zo ff stofzuigen, en laatste was opruimen, dan boven het 1 en ander opruimen en uitzoeken, en ff naar prenatal een voedingskussen halen, voor het slapen!

fijne dag allemaal

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Zo nou ik was heel blij dat ik wat aan de babykamer mocht doen maar nu zei de tegelzetter dat hij wel ging stoffen en aangezien vriendlief gisteren het plafond van de babykamer heeft afgelakt heeft hij de rondom de deur tape geplakt dus nu kan ik nog niet aan het werk in het kamertje. Maar dat wil ik vanavond wel gaan doen hoor ahahah. Ja ik snap mijn vriend wel want door onze vorige miskraam is hij overbezorgd om mij en de baby.

Zo schattig we waren gisteren over de bevalling aan het praten en toen zei hij dat hij er alleen soms een beetje bang voor is dat eriets met mij gebeurd. dat hij alleen achterblijft met ons meisje. Ik vond dat zo schattig van hem maar ik heb hem gerust gesteld want aangezien ik in het ziekenhuis beval is iedereen in de buurt om mij te hepen als dit nodig is. Dit stelde hem wel gerust :D Wat is het toch een scheetje he ahhaha.

@roozjuh, Balen zeg dat je zo een las van je bekken krijgt. Maar gelukkig kun je rystig aan doen andaag en je eigen tempo een beetje inplannen. Hihihi gelukkig lek ik nog niet maar ja ik moet dit niet te hard zeggen want dan zal het bij mij ook komen ahahah. Ik hoop dat het lekken nog even op zich laat wachten hier, maar we zullen zien ahahah.

@Kylie, heel veel plezier bij de shoot. Geniet ervan !!! ik ben benieuwd naar de foto's. Mogen we er 1 zien als je ze hebt gekregen ahahha En veel plezier met gewoon verder een dagje lekker op pad gaan!!!

@Bijntje, oei joej. maat 51 :$ dat zijn flinke voeten hahahah. Succes met het vogeltje, ik hoop dat jullie die kunnen redden want is wel zielig voor het beestje jah... Good luck !!!!

Zo nu ga ik even naar de winkel voor de grote boodschappen te doen :) Ben blij als ik daar ook weer vanaf ben :D
    Kuss

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Dank je wel !!!!
    succes met ruimen in huis.... Naar de prenatal voor een voedingskussen? ik ben beniewd met wat je allemaal nog meer thuis komt ahhaha want als ik daar kom voor 1 ding kom ik uiteindelijk met veel meer thuis hihi het is ook allemaal zo leuk daar ;)

Kuss

Share This Page