Ow ja!, miss hadden ze dat bij ons ook wel gedaan. Want kan me ook niet heugen een bebloede muts mee genomen te hebben naar huis...
Ik heb beebje vandaag nog niet goed gevoeld, en gister in bed ook niet. Wat ben je er dan gefocused op hé.. Ff 1 trapje is weer genoeg.
Mutsje, ik heb 3 mutsjes van D. 1 van ziekenhuis, 1 die bij geboortepakje zat en 1 van mn broer gehad met tekst 'Made in Holland' en mn broer had een shirt aan met 'ik ook'. zitten nu dus 3 mutsjes in het lijstje bij het pakje. Kwil nog steeds een ander pakje voor de baby straks maar kan geen leuke vinden...
ik vind die pakjes met voetjes juist zo schattig! Dochtertje heeft die wel geregeld aangehad. CN, he jammer kun je eindelijk aan de slag maar toch weer niet. Maar gelukkig loopt de plint niet weg dus kan het vanavond nog Roozjuh, he bah wat balen dat je zon last van je bekken hebt. Ik helaas ook steeds en steeds meer en pijn die blijvend is. Alleen helaas hou ik pijn als ik in bed lig. les, leuk ff naar Prenatal. Altijd leuke winkel om even binnen te lopen. o vannacht echt een belabberde nacht gehad. Kon niet slapen, lag niet lekker. Had last van maagzuur en voelde mijn bloeddruk erg (veel suizen etc) Wat duurt een nacht dan toch lang he
hallo dames, hier een rare week achter de rug. Gisteren begravenis gehad.... is sowieso al niets maar al helemaal niet als de hormonen je door het lijf heen gieren.... was een bijzondere dienst. Ik heb niet terug gelezen, sorry... zal kijken dat als Mark strax op bed ligt of dat lukt anders pak ik het vanaf hier weer op (doe in ieder geval mijn best!)
Ik vind van die ijsbeerpakjes ook niet echt wat. Die pakjes met voetjes eraan lijken me juist heel handig. Moet ik echt een pakje maatje 50 hebben? Mijn man en ik waren beide vrij groot, geloof ik.
ik vind die pakje met voetjes eraan niets maar dat is persoonlijk je kunt altijd 1 pakje maat 50 halen na de geboortje kun je er altijd nog meer halen of je krijgt wel wat
Dromen: zo'n gekke droom gehad vannacht. Droomde dat we op verjaardag waren en dat de vrouw van mn broer zwanger was en dat ze ging bevallen van een jongen. Was zo realistisch, heel gek!
Mijn vriend en ik waren ook 52 cm.. Best normaal denk ik. Toch pastte onze zoon echt ruim in 50. Maar goed, je kunt ook 56 alleen meenemen. Liever te groot dan te klein denk ik dan. Maar het staat alleen niet zo mooi.
Hier ook hele enge droom gehad... @Einneh; wat naar een begrafenis... Kende je diegene goed? @Leonie; gats meid... Hier beebje net gevoeld. Gelukkig!
eerste pakje: wij hadden een 50 voor D en hij verzoop erin Kzal ff kijke of ik er een foto van heb toevallig
@ Danielle: het was de vader van een goede vriendin van ons dus via verjaardagen en visites wel. Altijd een hele aardige man. Altijd belangstellend. Mark mocht hem ook graag ookal zag hij hem niet vaak. Ik vind het ook niet leuk als ik de beeb een poosje niet gevoeld heb, ben altijd blij als het schopt (al kan dat ook al heel erg vervelend zijn )
Ach ja... dat is dan idd wel erg naar.. en je komt zelf zo aan het nadenken dan hé. Ja, en zeker nu we onze zoon hebben, voel ik de schopjes niet altijd bewust. Dus als ik 's avonds op de bank lig, neem ik altijd de tijd om hiervan te genieten. Maar als het dan stil blijft, hou ik daar niet zo van... 's nachts een voetje onder mijn ribben is dan idd minder, of op de blaas...
Hoi meiden, Zo weer wat drukke dagen gehad, ga komende dagen weer proberen het hier wat meer bij te houden! Zag een mooi behangetje voorbijkomen, van Les dacht ik, Leuk! Maandag weer begonnen na de vakantie en kreeg van alle collega's en ouders te horen dat ik zo gegroeid was! Leuk dat het nu steeds duidelijker te zien is! Gister weer naar zw.fitness geweest, vind het echt heel leuk om te doen, en ook altijd gezellig ff nakletsen. Ben normaal geen fan van sportscholen, maar dit is echt een aanrader! Zo even naar Ikea voor gordijnen v/h kamertje en boodschappen doen. Vanmiddag groeiecho! Ben benieuwd, kijk er naar uit ons meisje weer te zien!
Succes en plezier Cecilia...! Ik wil ook zo graag nog even spieken. Maar ik vertik het dit keer om 100 euro te betalen om te kunnen kijken... hihihi. Bij onze zoon wel gedaan, dus eigenlijk niet helemaal eerlijk. Maar ik vond het wel veel geld. Ik weet het dus niet zo goed, want is niet zo eerlijk dat hij wel 3-d foto's heeft, en deze niet.
zo dacht ik er dus ook over lijk wel gek om zoveel geld uit te geven aan een echo maar inderdaad, zoonlief heeft er ook 1 voor later om terug te kijken dus waarom zou deze kleine gup dat niet mogen hebben Hier dus wel een 3D/4D echo bij 30weken (op mn verjaardag) Deze was goedkoopste die ik kon vinden, 70,-
Ja, ik wil het eigenlijk ook wel... Ik ga maar eens mailen met het echobureau. Want hoef geen heel uitgebreide, als ik maar wat foto's heb voor in het plakboek. EN uiteraard wil ik het kleintje zelf ook heel graag zien hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als ik erover nadenk is het zo stom. 100 euro betalen om je eigen kind die in je eigen buik zit te kunnen zien...
Ik ga er inderdaad ook wel een bewust voor liggen of zitten. Gisteren was de beeb aant saltospringen op mijn blaas ook erg gezellig