juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nou heb ff mailtje gestuurd. Hoef niet perse een half uur. Dit kost 75 euro met 6 foto's. Bij onze zoon hebben we ook een DVD, maar die houden we dan wel ff apart... ;)

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    zo het huis is weer schoon! boven en beneden!.....
    nu wachten op me mams ff kijken of ze mee wil de stad in..!
    heb nog hemakaart, douglasbon, en heb me salaris binnen ;)
    moet nog nieuwe schoenen voor me zoontje koopen,
    pakje ga ik van het weekend samen met me man uitzoeken,

heb de laatste zooi van mij uit de babykamer opgeruimd. de rest is van manlief, dus daar moet ik nu op wachten. pffffff..... hopelijk begint hij er snel aan....

nou mams kom op.... wil shoppen! en moet om half 5 alweer bij fysio zijn! ben benieuwd wat ze gaat zeggen!

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Zeg Ies, doe jij wel ff rustig aan?? :)
    Veel shop plezier in elk geval!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Einneh, knuff voor moeilijke week. Heftig zulke sterfgevallen.

@ eerste pakje, wij kopen die ook in 50 en 56. Denk ik.
    Ik denk dat ik in maat 50 een jongens en een meisjesversie koop en in 56 dan een neutraalpakje. Anders heb ik straks van 1 geslacht 2 pakjes over dat is misschien ook een beetje overdreven :p

@ danielle, ja wij onder andere om die reden ook nu 3d echo gedaan. Is wel zo leuk om allebei mee te geven later.
    Ik ben trouwens 85 euro kwijt, tja duur maar ja niks aan te doen.

@ Cecillia, leuk als ze zeggen dat je gegroeid bent he. Je kunt er verder niks aan doen maar je bent dan wel zo trots. Leuk!
    Veel plezier en succes vanmiddag met echo!

@ les, hoop dat je moeder zin heeft om mee te gaan. Shop ze dan!

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @danielle. hahaahha ja had schoonmaak woede,
    we gaan nu de stad in yessssss...

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo ik ben weer terug, was heel relaxt allemaal. Had totaal niet het idee dat ik daar topless stond.
    Ook mooie foto's gemaakt met kleding aan.
    Als het goed is heb ik ze vanmiddag. Van mij mogen jullie ze zien hoor :) Ze worden ook gepubliceerd in een boek.
    Verder nog even Utrecht in geweest, leuke kleding gezien, maar niets gekocht.. Ik wil zo nog even naar de Zeeman of zo. Heb maar 1 slaapzak en wil er nog minimaal 1 bij hebben.
    Wanneer doe je nou een slaapzak aan en wanneer niet?

7. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Pakje met voetjes hebben wij alleen gebruikt als pyama.
    Slaapzak: vanaf maat 56 (M. was toen 14 wkn oud) iedere avond en nu nog steeds ook al slaapt hij in een peuterbed.

eerste pakje: heb een setje in maat 50 en een setje in maat 56.
    Maat 50: wit broekje en blauw shirtje en een beige shirtje
    Maat 56: grijs broekje en uni sex wit shirtje.
    Heb nog een aantal kleertjes in maat 50/56 en 2 shirtjes 62.
    Verder nog nog neutrale setjes van M. tot maat 62.

Zeeman: net 9 shirt en boxer en hemd voor M. gehaald was maar 20 euro kwijt. Ze hebben nu echt leuke zomerkleertjes hangen. Vanaf maar 92.
    Babymaatjes niet gekeken. Heb zijn eerste ondergoed gekocht ben benieuwd wat hij er van gaat vinden. is van CARS dus dat zit wel goed.

8. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Even creatief geweest en een nieuwe banner gemaakt.
    Ga afsluiten zal even stofzuigen en de boel opruimen.
    Voordat M. weer wakker word.

Misschien tot vanavond en anders tot morgen.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie wat fijn dat de shoot goed is gegaan!
    slaapzak: elke nacht gebruik je die. D sliep int begin in romper want in slaapkamer was het ruim 33graden dus die zat weg te zweten. en in woonkamer was het ook zo'n 30graden dus ook daar aant begin alleen maar in romper gelegen of met een shirtje erop. was zo belachelijk warm. we hadden toen een flinke hitte golf. Overdag sliep D gewoon lekker in de box (dubbele boxkleed) hij sliep zo veel op een dag dat ik niet 20x trap op en af ging om hem in bed te doen

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Nou de vogel is er eindelijk uit hoor..
    Arm beessie wilde niet uit de schoorsteen komen.
    Ondertussen ook klaar met schoonmaken, en dan straks als me vader wakker is nog stofzuigen. Dan heb ik wel weer genoeg gedaan vind ik ;)

Ben wel benieuwd watvoor zomer we gaan krijgen hoor!
    Hoeft van mij ook niet zo warm enzo.

Kylie, fijn dat je shoot zo relaxed was!
    Les, shopze!!
    rest, fijne dag verder ;)

11. Kylie1986

@Slaapzak: Bedankt voor de info. Ik heb er nu 1 maat 50 van een soort badstof, gekregen van schoonzusje. Wil er dus nog wat bij. Ik probeer Danny zover te krijgen om zo nog even naar de babydump te rijden, kan ik meteen mn doos ophalen, is ie een beetje leuk?

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wij hebben nu ruim een kwartier met 4 foto's voor € 50,00. Belachelijk veel geld vind ik, maar het "moet" wel ff, en ik ben ook bang dat ik er spijt van krijg anders!
    Ik doe het gewoon. Ben ook benieuwd of dit kleintje op onze jongen lijkt, en of ik kan zien aan het gezicht of het een meid of een jongen is.

@Ies; ik herken het... :D het geeft ook wel weer energie hé, lekker opgeruimd huis. Ik had het laatst ook zo'n dag. 2 vuilniszakken weg gegooid.. hahaha. Helaas moet je het dan 's avonds wel bezuren, heb jij dat ook?

@Boefjesmama; hier ook ondergoed van Cars van de zeeman. Mooie kwaliteit! En idd, een groot succes, hij is er heeeel trots op. En wat staat het schattig, die boxershortjes... MOet altijd ff een tikje op de billen geven als hij langsloopt in zijn boxertje of blote billen. hihihi

@Slaapzak; hier slaapzak aangedaan vanaf het moment dat hij wat onrustiger werd met slapen. Ik ga nu wel de beeb voor de nacht een pyama aan doen.
    Ik deed dat bij onze jongen niet, maar ga ik nu bij dit beebje wel doen na de laatste fles van 11 uur.

Wat gaan jullei eigenlijk doen? BV of kolven met fles of alleen KV?
    Ik ga KV geven, direct vanaf het begin. Ik ben te onzeker voor BV... EN kolven zie ik niet zo zitten, want dat duurt allemaal zo lang.. 20 minuten om te kolven, en dan nog eens 20 minuten de fles. En dan kun je dus twee uur later weer beginnen... hihi Heb tenslotte nog een jochie rondlopen.. ;)

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    3,5 jaar terug was hij erg leuk! Veel handige bewaardingetjes zoals een beker en lepeltjes e.d. Vond dit de leukste doos!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaa baby dump doos zeker!! zitten 2 bekers in waar D echt helemaal gek op is. kwil er stiekem nog 1 halen, alleen al voor die bekers hahaha

15. Kylie1986

Hmm, denk niet dat het gaat lukken :(

Ik wil bv proberen, heb er wel vertrouwen in en kijk er erg naar uit.

16. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik heb voor BV wel een tip, probeer je wat in te lezen. Ik dacht heel naïef dat de natuur wel wist hoe het ging, en dat het intuïtie was, maar dat ging ff anders. Het is echt een vak apart vind ik!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie kan je niet zelf naar baby dump dan? kzou er moord voor doen om zonder dennis naar babywinkel te gaan haha. die gaat overal op letten wat ik wil kopen

18. Kylie1986

@Roozjuh: Ja, had wel alleen gekund, maar nu waren we een keer samen vrij.. Uiteindelijk geen Babydump geworden, ik rij er zelf van de week even langs als ik uit m'n werk kom, kom dan toch langs Almere.
    Wel bij de Zeeman nog hydrofiele washandjes, boxpakje, slaapzak en badcape gekocht.
    Nu even met de beetjes ophoog, lekker dikke poten en best wel moe..

@BV: Heb heel veel boekjes liggen en wil ook hulp van de kraamhulp hebben. Krijg via de verzekering ook nog consulten van een lactatiekundige vergoed..

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie, hier int ziekenhuis hebben ze zo'n open avond voor BV informatie enzo. weet niet of dat wat voor je is?

20. Kylie1986

Ja, daar moet ik nog steeds naar kijken :)

Deel Deze Pagina