juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o ik baal zo flink he!!! Had topic geopend voor leuke kleding gezocht voor onze kleine meid straks. In de winkels kan ik gewoon niks leuks vinden. Nu heb ik heel veel mailtjes gehad van zp meiden en daar zit zoveel leuke dingen tussen maar we zijn blut :( ik baal!!! Komen deze maand echt verrot uit

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Heb de buik foto van de beurs

Home | WIJ.nl deze link dan zoeken in 22/2 ondernummer hmc-5999

hier verder moe! wel gelezen geen puf om te reageren groetjes

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Balen Roosjuh!

Wil hier ook graag BV gaan geven. Gister ook duidelijk gemaakt aan de kraamzorg. Krijg via hun nog een voorlichting vergoed, en ga ook naar een voorlichtingsavond hier in het ziekenhuis bij lactatie deskundige.
    Kreeg van de kz ook een mooi boekje trouwens. Ik heb er wel vertrouwen in! Vind het wel belangrijk en wil ook lang voeden.

4. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Mooie foto Lin!
    BV: ga ik wel geven voor ong. 4 weken. Ik wilde dit heel graag en blijkt nu ook goed te zijn om zo op natuurlijke manier de medicatie die ze via mij binnenkrijgt af te bouwen.

Net terug van de echo, was weer leuk! Nogmaals geslacht gekeken en kon het nu zelf ook goed zien, duidelijk een meisje! Verder was alles goed, groei lag mooi op schema, ruggetje nu wel goed in beeld en zag er keurig uit! Alleen het lipje weer niet goed te zien, zagen steeds in glimp van haar gezicht (heel lief) maar navelstreng zat een beetje in de weg. Kreeg ik weer te horen dat ze geen fotomodel is, nou ja zeg... ;)
    Tijdens de echo begon ze trouwens ook wel even tegengas te geven, kon haar op een gegeven moment echt voelen en de echoscopiste ook. Heel zielig voor mijn man, want die heeft haar nog steeds niet gevoeld, was zwaar beledigd hihi! (Gaat vanavond wel even goed in mijn buik porren denk ik)
    Nou morgen weer, haha het kan niet op. Dan echo bij controle gyn, ze wilde nog een keer het hartje kijken, omdat ze dat vorige keer dus ook niet goed in beeld kreeg. Ben benieuwd!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @cicilia. Thanks. hihi jammer dat je man dr nog niet goed gevoeld heeft.

Voeding. Ga borstvoeding doen. Teminste dat is wel het plan. Wil wel in de maand dat ik weer ga werken afbouwen want zodra ik mn toetsen weer heb dan wil ik weer naar buiten kunnen met werken dus zal ongeveer tot 5 maanden borstvoeding worden waarvan de laatste maand afbouwen is. Natuurlijk wel op voorbehoud dat het allemaal lukt en goed gaat maar das logisch. Net ingeschreven voor de bijeenkomst 28/3 bij de verloskundige

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aah leuk Cecilia! mooi hé dat ze nu al zo duidelijk kunnen protesteren!

Hebben jullie nu ook veel meer harde buiken? Merk sinds 2 dagen dat de voorweeen iets zijn begonnen.

7. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Ja, echt heel leuk idd!
    Nog geen last van harde buiken, voor zover ik weet...
    Beginnen voorweeën nu al ja? Jeetje wist ik niet, voelt dat net als harde buiken dan?

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

voorweeen starten hier ook al ! harde buiken en lastige rug

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hardebuiken: nergens last van. ja hier en daar een keer.

Lin: leuke foto!

Cecilia: fijn dat het ruggetje goed is! en wat 'vreselijk' dat je morge weer een echo heb :p wat naar :D

ego: niks te melden eigenlijk

10. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Haha Roozjuh, ja je zou bijna medelijden met me krijgen he ;)

11. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Wat is de meest handige manier?? Ik verga echt van de rugpijn. ik werk gewoon nog en wil dit eigenlijk ook gewoon blijven doen. Ik krijg nu fysio via mn werk alleen die gaan me lerne op de juiste manier te bewegen. Dat is natuurlijk hartstikke fijn en nuttig maar daardoor gaat niet mijn al aanwezige rugpijn verdwijnen..

Zal ik eerst langs huisarts gaan en dan naar een fysio die ook masseert en oefeningen geeft etc. of meteen naar een fysio die dat doet.
    Dat via mn werk blijft sowieso en vind ik zelf ook nuttig aangezien ik in de zorg werk.

Maar man man zeg met de dag lijkt het wel erger te worden.. alsof er een bankschroef op mn onderrug strak geklemt zit pff omdraaien in bed lukt niet meer pijnvrij dus ik slaap zwaar beroerd want elke keer dat ik me omdraai word ik wakker grr

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Zo de tegelzetter is weer weg en komt de badkamer zaterdag afwerken qau betegelen en inwassen enzo :D

Ik heb net al in de babykamer gewerkt en het is voor zover ik het kon doen af. Yes toch iets kunnen doen en dat voeld erg goed ahahah. Ik heb vandaag weer vanalles voor ons schatje gekocht. Een kei gaaf babyroze glittervestje, 2 truitjes met lange mouw, een soort van skinny jeans, en een jasje. Volgens mij was het dit ;)

@3d echo, ja ik zou wel willen maar we hebben besloten het niet te doen en het geld gewon in het babykamertje steken. Nou ja eigenlijk misschien wel goed nu we zoveel kosten hebben aan de verbouwing van de badlkamer. Het geld gaat met de verbouwing snel de deur uit hahah.

@shoppen, leuk he ahahah ik heb volgens mij al veelste veel kleding maar ik blijf leuke dingen tegenkomen :)

@harde buik/ voorweeen. Hoe voelen voorweeen? daar ben ik ook wel benieuwd naar ahahahh.

@kylie, fijn dat de shoot zo relax is gegaan. Wij hebben over ongeveer 9 weken een shoot en heb daar super veel zin in !!! Ik doe alleen niet naakt hoor ahhah want dat vind ik niet zo prettig ;) Ik doe wel een soort band om mijn bortsen zeg maar hahah daar vole ik me wat prettiger in...

@BV of FV, ik zou graag borstvoeding willen geven en ik hoop dat dit ook gaat lukken. Ik ga niet naar een voorlichtingsavond want mijn schoonmoeder heft hier altijd les in gegeven en mocht het niet lukken vraag ik haar advies denk ik ahahah.

@Doos van de babydump. Ik vond deze erg leuk !!! zat best veel in...

@roozjuh, balen dat nu je allemaal leuke pb krijgt geen geld hebt. Misschien dat iemand het appart wil houden voor je?

Ik ga zo maar spagetti eten want vriendlief eet bij mijn zus en schoonbroer want helpt hen vandaag mee. Saai zeg alleen eten. ahahha

Kuss

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

voorweeen hier voelt als een zeurende pijn in onderbuik en onderrug en wat lichte krampjes en dan tussendoor eens harde buiken , moeilijk uit te leggen maar weet wat het is heriner het me nog van bij A

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dippertje heel simpel meid, denk aan jezelf. Wees eerlijk tegen jezelf of je het allemaal wel aan kan met werken erbij. Ik spreek uit ervaring, loop al dikke 10jaar met rugproblemen en heb t bij het begin ook genegeerd. Nu is t bij mij wat erger want ik kom er nooit meer van mn leven vanaf maar ook ik kreeg dus fysio en training om om te gaan met de pijn en hoe je dan moet bewegen en wat juist niet doen. Neem hun advies aan. Ga niet op eigen houtje verder denkend dat t allemaal nog wel ff kan. Denk aan jezelf en aan je baby

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zag een mooie foto voorbij komen.

@Voorweeen: Hier niet, maar heb wel gelezen dat ik ze kan verwachten
    @CN: Het was ook geen zwangerschapshoot eigenlijk. Ik werk vrijwillig mee aan een project, vandaar dat er topless foto's gemaakt zijn. Maar ik vind het toch bijzonder, omdat borsten nu zo veranderen en een heel andere functie krijgen

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ow oke, Ja dat klopt wel. Ik moet zeggen dat ik ook wel bijzonder vind dat mijn borsten nu zo anders zijn als eerst :D Wel leuk hoor dat je aan een project meedoet !!!

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Kaartjes ontwerpen met de Kaartjesmaker van Baby-cards.nl

Dit zal ons kaartje ongeveer worden. Het roze zal lila zijn en de tekst paars, groen blijft erin. De foto links binnen in zal kleiner worden en daar zal naam en gewicht etc komen te staan. Zijn nog niet helemaal uit de tekst. Want had ea gevonden maar vond mn vriend niet leuk.
    Had Wens, wonder, Werkelijkheid. En bij het bel verhaal. Teentjes tellen? even bellen! Maar vond ie niet zo leuk. Dus ideeen zijn welkom, geen lange zweverige zinnetjes...

Voorweeen. Nee geen last van wel harde buiken maar dat heb ik al wat langer als ik me niet zo druk maak minder last van. En wat ik wel heb is bij meer dan 500 meter lopen links of rechts bij mn lies been echt trekken steken dan loop ik half wijd beens om toch nog wat vooruit te gaan. Als ik ga stilstaan is het gelijk weg.

Borsten. Ja sinds week 24 komt er soms een druppel helder/gelig spul uit nog niet zo erg dat ik al pads moet gebruiken. Iemand ervaring met wasbare pads? Zat naar die van avent te kijken of iets met zijde ofzo. Want mn huid reageerd op die dingen. ik ben ook allergisch voor sommig maandverband zal wel net zo iets zijn ofzo?

@CN: Hihi wel lief dat ie zo bezorgd is. Hier is het bijwerken vd muur (boorincidentje id hal en bij de gordijnen ophangen) niet gelukt t weekend aangezien de saus id schuur had gestaan en dat spul kan niet tegen lage temperaturen. Dus t weekend mag mn vriend ad gang als ik mag werken.
    Dat alles klaar willen gevoel heb ik ook terwijl ik al zo goed als klaar ben!

@dippertje. Je kan misschien ook ietsje minder lang werken? Doe ik ook en dat is een wereld van verschil. Misschien heb je daar wel wat aan? Werken kan je inderdaad zoals roozjuh zegt nog heel erg lang!

De rest zwaai!

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @lin: mooi kaartje :) Wij zijn er nog niet uit. We willen in elk geval een uiltje. (in het kamertje zitten ook uiltjes)

@Kylie: ik ben ook benieuwd naar de foto's. Ben blij dat het niet gek voelde.

@dippertje: denk goed om jezelf en je kindje. Werken moet je nog tot je 67e. Dus nu wat minder kan best, toch?

@ego: ik word gek van die rugpijn! morgen weer fysio, dan is het weer heel even beter.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dit was het kaartje van D
    Weet nog niet of ik voor de kleine meid hetzelfde wil, of dat we zelf kaartje maken bij bedrijf. Ligt beetje aan mn broer (die heeft kaartje van D gemaakt toen) Op foto staan natuurlijk manlief en D zelf :D

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mooi kaartje!!
    Ik ga ze hier ook zelf maken denk ik.
    De voorkant en zo kan ik van te voren maken, en de rest dan printen als hij geboren is.

Deel Deze Pagina