juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bloeduitslag was goed!

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Gelukkig!! Ik kan trouwens echt niet zien aan de echo dat het een jochie is. Erg hé, heb er duidelijk geen oog voor.

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hahaah ooh sorry. Ja, ik kan het zo wel zien. :D

4. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hier nog even twee echo foto's van mijn 20 weken echo vorige week: Ons schatje!

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Ahhh en kijk nou zie net deze foto weer van 9 weken: Wat groeit ze hard... zo lief!

6. Kylie1986

Cecilia: ze groeien zo snel op.. Nog even en ze zitten in de luiers haha..

Hier ook 1 van 9 weken
    Bekijk bijlage 222509

7. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Ow lief hè! Ook al zo'n mooi boontje! Vind het zo bijzonder wat er daarbinnen allemaal gebeurd!
    Kylie: Wat fijn trouwens dat je uitslagen goed waren! Je bloeddruk viel wel mee toch? Of ging het vooral om de onderdruk? De mijne was 130/65 en dat vonden ze perfect, maar ik heb er zelf eigenlijk geen verstand van ;)

8. Kylie1986

@Cecilia: nee, het ging nu om het feit dat mijn bm zo gevoelig is en mijn urine raar blijft..
    Als ik er over een weekje last van hou (de blaasontsteking dan) dan gaan ze behandelen..

9. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Okee, dan allemaal heel hard voor je duimen dat het snel overgaat!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier de kaart die ik zelf in elkaar heb geknutseld. weet nog niet of ik m zo wil laten. mijzelf kennende ga ik er nog wel eerst 10 maken voor ik een keuze maak :D

Hier de voorkant en linker binnenkant:

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    En hier rechterkant binnen en het geheel:

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zoals je ziet is het dus een geboortekaartje en babyborrel uitnodiging in 1. scheelt kosten hahahaha

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Mooi kaartje! roozjuh.

Ik kan jullie echt niet bijhouden als ik moet werken! Te veel.

Ik las iets over 'lekken' hier sinds 3 dagen s'nachts een beetje. Was er verbaasd over maar las dat het bij week 23 normaal is.
    Komt plakkerig doorzichtig spul uit.
    Iemand advies wat je t beste aan kan doen? Wil geen bh's omdoen. Hempjes waar zijn die niet zo heel duur?
    (neem je dan voedingshemd?)
    Beetje onervaren...

Heerlijk maar 7 uur werken pd
    heb gewoon energie gehad om na t werk boodschappen te doen en heel het huis te stofzuigen en dweilen. Gelijk maar gedaan want scheelt t weekend!

Auto is geweldig! gisteren ook de kinderwagen opgehaald die ga ik zo uitpakken we waren laat thuis en moest hier nog van alles dus ga ik straks alle dozen uitpakken!!

las nieuwe meiden! welkom!!

sorry voor mn onpersoonlijke berichtje maar het was echt weer zoveel om bij te lezen!

groetjes

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dag dames.

@kylie: fijn van de echo! Nu niet meer piekeren, hoor. Mooie foto's van de kleine. Fijn dat je geen zwangerschapsvergifting hebt.

@danielle: spannend de verhuizing van de kleine man. Zou het helpen om een pop in het ledikantje te leggen, zodat het babybed "bezet" is? Ik heb niets van een glucosetest gehoord, al is mijn BMI ook best hoog. Ik zie je man al naar de winkel hollen als je bevallen bent, voor een broodje filet americain.

@helma: ach ja, zwangerschapsdementie, kan gebeuren. Jammer dat je niet alsnog wat gehad hebt ;)

@cecilea: ook al van die mooie babyfoto's :)

@lin2011: Fijn dat het minder werken echt scheelt.

@roozjuh: mooie kaartjes, wel erg roze inderdaad :)

@mamavana: lekkere pyjamadag gehad?

@joekie: och ja, met twee messen eten. Zolang je in het verkeer maar geen rare fratsen uithaalt. Vervelend hoor, naar de babywinkel ;)

@boefjesmama: gelukkig zit je werkdag er weer op en heb je je centen weer verdiend. Wel jammer dat het niet leuk is.

@chanelle: eet ze en veel plezier bij de film. Naar welke film ga je?

15. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

oja heerlijk pyamadagje haha heerlijk liggen zoeken achter spullen voor de geboortekaartjes en suikerboontjes

16. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

17. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wij gaan ook voor een kraamfeest maar doe een inlegvel omdat we er twee doen.
    Eentje voor familie en een voor vrienden. Past niet allemaal in een keer nl.

Zal de buromac site ook eens bestuderen scheelt weer boeken halen. Gaan ze toch wel bestellen bij de drukker. Kregen bij de vk een kortingsbon op drukkosten. Alleen geldig in een winkel hier in de stad vandaar.

Vanmiddag bij de DA 2 pakken newborn luiers van pampers gehaald voor 14,95. In de Prenatal doos dacht ik zat een newborn bon 2 pakken halen bon opsturen en dan 10 euro korting.
    Ga de bon met kassabon opsturen ben benieuwd of je nu ook die 10 euro korting krijgt. Dan betaal je voor die 2 pakken dus maar 5 euro!!

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier ieniemienie beetje waterachtig doorzichtig spul uit tepels :S
    Dacht eerst dat t van me piercings was, maar dan zou dit voor t eerst zijn :p

Moet ze er over een tijdje maar eens uithalen haha

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vandaag trouwens bij de vk geweest. Ik hoef me geen zorgen meer te maken.
    Mijn placenta ligt nog laag, dus met 32 extra echo. Bij 90% is d placenta dan opgeschoven.

De navelstreng gaat bij mij niet recht in de placenta, maar een beetje schuin. Geen probleem. Een ader gaat door een vlies, maar het lies zit aan de bovenkant van de placenta. Dus er kan niks mis gaan als de vliezen breken. :D

Deel Deze Pagina