juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goedemorgen!

ik ga de worstenbroodjes in de oven doen, zo lekker ontbijten :)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Moguh! Lekker hoor Leonie. Hier vergeten brood te halen (dom!!) Dus niks in huis

3. helma85

helma85 Niet meer actief

Goede morgen dames!

Beetje rustig hier, ben k niet gewend:p

Hier: vandaag 26 weken! Wel voel k de kleine soms minder. Kan dat te maken hebben met dat hij minder ruimte heeft in de buik?
    Straks een kwarktaart maken, beetje strijken en vanavond komen 2 vrienden langs.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goedemorgen! Net het ontbijt achter de kiezen en vandaag weer een lekker rommeldagje. Er moeten nog wat wasjes gedraaid en opgeruimd worden na de vakantie.
    Maar ik ga het lekker rustig aan doen.
    Vanavond ws nog even naar mijn schoonouders toe.

Een goede lighouding vinden 's nachts wordt steeds lastiger! Hebben jullie daar ook al last van? Dat wordt nog wat die laatste maanden!
    Draaien wordt ook steeds lastiger.

Fijne dag iedereen meiden!!

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dames, ze hebben bij de Marskramer mooie schommelstoelen voor €39,-

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Slapen: o gaat echt verrot nu inderdaad. kan alleen op mn zij slapen en aangezien mn bekken al verrot zijn slaap ik dus heel slecht. Was vanmorge heel vroeg wakker door de pijn. vanavond lekker vroeg mn bedje in.

Huis is weer aan kant. Manlief had opruim-bui. Heb meegeholpen met de papieren uitzoeken en rekeningen regelen.
    Zo komt mn kleine knul weer thuis jeeej! Heb m zo gemist! maar die rust kon ik wel goed gebruiken

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zoek ook nog een fijne stoel voor de nachtvoedingen..
    Weet nog niet wat het moet gaan worden! Lastig is dat..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier geen stoel op de kamer toen gehad. deed t gewoon op bed(fv) en ga dat deze keer ook weer gewoon doen. staat wel stoel op de kamer nu maar niet echt super ding om er lekker op te gaan zitten snachts :p

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Maar wordt je man niet steeds wakker dan? Ik wil hem juist ontlasten als tie slaapt..
    Nou, we hebben nog even de tijd en anders kruip ik beneden met een dekentje op de bank!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Manlief gaat morgen naar de marskramer :D

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Joekie: nee die slaapt overal doorheen :p die word nog niet eens wakker als de baby gaat huilen ofzo. die moet je met een knuppel wekken :p

12. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Hier sliep M. tijdens de nachtvoedingen bij ons op de kamer deed de Fles gewoon in bed.
    Toen hij van 23 tot 5uur doorsliep (gelukkig al met 3 mnd) is hij naar boven verhuisd. Slapen zelf benenden.
    Toen bleven we op tot 23 uur en bracht manlief hem om 5uur benenden hij moest er dan toch uit voor werken.

Zo mijn haar even uitspoelen, heb de mouse van garnier gebruikt vind hem minder stinken dan die andere varianten.
    Benieuwd naar het resultaat, moet rood worden maar mijn haar was nog behoorlijk bruin dus zal wel niet knal rood worden.

Vanmiddag ff stukkie fietsen en naar mijn opa en oma.

Vraagje aan de bekkenklachten dames:
    Hebben jullie het standje al gevonden om pijnloos te kunnen vrijen?? Zo ja deel hem even.
    Nu toch een partij last van mijn bekken en schaambeen.
    (sorry maar nog 3mns sexloos door het leven gaan is ook niks, wie heeft er de tip)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  14. Kylie1986

Haha, sex.. Wij hebben het al weken niet gedaan :( Zijn elke keer te moe, vallen meteen in slaap.. En als ik zin heb is het meestal overdag, en dan is Danny vaak werken..

Hier: Heerlijke drukke beeb! Danny net lekker stofgezogen, ik de wc gedaan, keuken, was erin, opruimen, en nu lekker even de was opvouwen, lang leve de nesteldrang!

Gisteren een paar lieve gebreiden slofjes van mijn oma gehad. Met roze en blauw, geen pan maar toen wist ze nog niet dat het een jongen was. Maar zó lief!

15. Kylie1986

Trouwens vannacht ineens hartkloppingen toen ik rustig in bed lag, duurde gelukkig niet lang..Ik lag al een half uur in bed, dus niet van inspanning of zo..Vond het wel grappig :D

16. Lepeltje lepeltje, met evt een kussentje tussen je benen die je bekken in de juiste positie houd. Dat is volgens mij de meest pijnloze positie.

Weet je trouwens dat fietsen ook niet goed is voor je bekken, kun je ook pijn van krijgen.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lepeltje lepeltje idd. laatste keer ook gedaan en dan heb ik t minste pijn.

Fietsen: ik fiets liever dan ik loop. ben er sneller en doet dan minder pijn. als ik loop ben ik na 10min al dood aant gaan van de pijn :(

18. Kylie1986

Hier ook liever fietsen dan lopen

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hoi,
    Weer gezellig ad klets hier! Heb weer gewerkt, vannacht slecht geslapen v.a 2 uur steeds wakker enzo.

las iets over genante vragen, als we toch bezig zijn..
    Ik heb ineens een raar bobbeltje het ziet eruit als wildvlees en bevind zich op het stukje schaamlip waar je binneste schaamlippen samenkomen maar dan onderin zeg maar. Op t randje. Het voelt als een aambei maar zit niet op mn anus. Lekker verhaal he. Tis niet ontstoken of iets maar er zit wat hards en het is wel een gevoelige plek als je t aanraakt. Heb al lopen googlen maar kan niks vinden.
    Is dit iets wat zwangeren vaker hebben en gaat het vanzelf weg of moet ik naar de dokter/verloskundige?
    (geen vochtverlies meer gehad trouwens:))
    Sorry voor mn ego berichtje

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lin: klinkt niet bekend als iets voor zwangeren maar kan t fout hebben hoor. Denk dat dit meer een puntje voor ha is.

Deel Deze Pagina