juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Roozjuh hier alles ok, ik klets idd niet meer mee, ik kan jullie niet meer bijhouden:D
    Maar alles prima, 20 wk echo was goed, en de kleine meid voel ik al elke dag.
    Binnenkort maar eens een keer behang kopen.

Danielle mooie steigerhout kamer, staat stoer.

Er vroeg nog iemand waar je goedkoop een geboortekaartje kon laten drukken, hier hebben wij een drukker die is niet echt duur.
    Ik wil zelf een foto maken, ik denk dat je dan met eigengemaakt, ook goedkoper uit bent als die kant en klare kaarten.

2. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Vinden jullie je bank ook zo fijn.. echt heerlijk vind ik het!

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Super he die bank!

Baal hier een beetje. Had net mn tandarts verzekering aangepast maar zag dat ik nu 'niks'? meer vergoed krijg. Dus word een duur geintje die 4 gaatjes. Heb maar wel even een mailtje gemaakt want snap niks meer van die gekke tandarts en de vergoedingen in de plus polis.... Zo te lezen krijg ik niks.

Net de wandelwagen helemaal in elkaar gezet! Staat wel heel vol op het kamertje nu.
    Maar moet ook nog even de wieltjes van het wiegje morgen maken want dat lukt hier niet dus even mn zwager vragen. Als dat inelkaar zit hebben we ruimte.

Geen tips voor hempjes etc?

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Goed bezig! Lekker een fruitshake en gezond!! Heerlijk een romantische vrouwenfilm, lekker loopt meestal goed af fijn!
    Ja varkenshaasje was wel lekker, maar minder doorbakken is lekkerder! Ja na bevalling wil ik ook snel weer een biefstuk, gerookte zalm en heerlijk filet americain en rosbief en een wijntje!! niet allemaal tegelijk natuurlijk haha:D

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Groot gelijk als je vriend hem ook leuk vindt, niet verder zoeken..Er is zoveel keus... leuk als je het kaartje wellicht al hebt gevonden! Ja mijn buik voelt vaak erg vol en heb ook echt een dikke buik voor mijn gevoel.. Ja ik vind het ook zwaarder omdat er al een drukke peuter rondloopt inderdaad. Wat je zegt herken ik! Voelt echt dat je lijf al eens hiervoor gebruikt is haha... Fijn dat je je verder goed voelt! Ik vind ook wel jammer dat ik me niet zo stralend voel...denk combinatie van veel misselijk in begin...nog steeds veel moe...bekkenpijn...en gewoon erg weinig kunnen doen...verveel me veel... Ik denk ook steeds maar ik krijg nog een heel mooi kindje! En vaak helpt dat, maar laatste week ging dat me moeilijker af..was er gewoon even klaar mee.. en heb zitten tellen hoeveel weken nog..soort aftellen al haha. Nou dat duurt nog wel even.
    Ach ja hopelijk snel weer wat fitter en positiever, komt goed!

Ik zag mooie echo's voorbij komen, super!! Zo gek dat dat in je buik zit vind ik..blijft bijzonder!

@ Roozjuh leuk kaartje!! En handig met de info voor de babyborrel erbij!
    Fijne avond allemaal nog en een fijn weekend!

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Goede avond dames,

Gelukkig is er niet meer al te veel gekletst :D
    Ik zag wel hele mooie echo foto voorbij komen en ook nog erg kleine beebjes hahahh van 9 weken was het toch?

@ Hemdjes, Bedoel je speciale hmdjes? want die gewone hemdjes zullen ze al wel goedkoop bij de zeeman/ wibra hebben. En misschien anders iets op marktplaat iets van voedingskleding waar van die pads inkunnen?

@ goedkope kaartjes? Ik las dat iemand schreef dat zelf maken het goedkoopst is. Maar hoe maken jullie het zelf dan? Kan dat via een bepaalde site. Want we willen een mooi kaartje maar ik ga er geen € 1,75 voor betalen waar daarnaast nog een postzegel en envelop naast gekocht moet worden. Dat vind ik iets te gek hoor...
    Hebben nog meer mensen een tip om aan een goedkoop leuk geboortekaartje te komen?

@ ik heb heerlijk tomatensoep, vis met rijst en groente en een dame blanche op. mmmm dat was heerlijk zeg ahahah. En ow ja toen ik de popcorn rook moest ik die ook kopen hihiih ;)
    We zijn naar de film 'als je verliefd word' gekeken. Wij vonden hem erg leuk. Wel speeld de halve casting van goede tijden slechte tijden en spangas erin mee ;)

Slaap lekker mama's
    Kuss

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hai meiden, Vandaag lekker dagje vrij gehad. Bij mijn schoonouders gegeten en daarna nog effe met schoonmoeder het dorp in geweest.
    Heb nog wat kleine dingetjes gekocht voor de beeb en een mooi setje kleding voor mijn neefje die 2 wordt deze week.

Maandag weer controle vk. Hoop dat ze een echo wil maken ipv alleen het hartje luisteren. Ga het haar vragen..

Voel de kleine gelukkig wel regelmatig.
    Morgen ook weer een druk dagje. Heb een aantal geboortekaartjes gezien die ik leuk vind maar we hebben steeds geen tijd om er samen eens rustig naar te kijken..
    Gelukkig hebben we nog even de tijd :)
    Eerst genieten van een vakantie.
    Mijn familie komt in huis om voor de honden te zorgen.. Een rottweiler is niet gemakkelijk onder te brengen bij vreemden..
    Altijd lastige dingen met huisdieren.
    Rustgevend dat het nu zo goed geregeld is!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: ja ik heb m 3jaar geleden zelf gemaakt, ofnaja mn broer. Die is onwijs handig met fotoshop en knutseldingen op de pc. Hij had toen foto gemaakt vlak na geboorte van zoonlief en hubby, die foto bewerkt en een soort disney-achtige tekst opmaak erbij. Info van geboorte alles erop en eraan. Op foto formaat en dat heeft mn pa weer uitgeprint met een fotoprinter :) enige wat ik kwijt was was fotopapier, postzegels,enveloppen en een dikke knuffel aan mn pa en broer haha

Ego: bah ben gewoon weer ziek! D heeft bijna nergens meer last van en ik lig nu hondsberoerd op bed. Snotverkouden, denk dat het gewoon te vochtig is in huis boven. Smorgens staan de druppels op t raam aan de binnenkant van de vocht. Tijd dat het +10 graden is ipv -10 !!!

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden....

lekker geslapen allemaal?
    ik niet echt, lag er vroeg in maar zoontje lief was erg onrustig dus paar x er uit geweest.

gister na het werk lopens naar de stad (20min) daar lekker gegeten met een vriendin en om een uur om half 10 terug gelopen, en om half 11 lag ik er in!

voor vandaag nog geen plannen!

fijne dag allemaal

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Op naarm de kapper :)

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja bedoelde eigenlijk voedingshemjes. Maar denk dat ik even bij hema ga kijken.

Zo heel het huis is al schoon. Had energie gisteren dus hoefde vanmorgen alleen nog was te vouwen.

Net ook een fruitsmooty gemaakt! heerlijk.

Iemand nog tips tegen maagzuur? Had t gisterenavond heel erg. Melk hielp wel wat maar weg ging t niet.

Kaartje. We gaan denk ik ook iets met een eigen foto doen maar ben nog wel opzoek naar een leuke site waar je dat kan doen.
    Over de enveloppen, meestal zitten die erbij de prijs maar goed blijft t nog erg duur.

Vandaag even de 'nieuwe'auto showen bij familie. Al even niet gezien. Vanavond een verjaardag.
    De kinderwagen is leuk! Helemaal wijs ermee:D

Morgen nog even de muur repareren in de hal want die is nu wel aangesmeerd maar ziet er dus niet uit!

Fijn weekend meiden!

12. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @lin vanillievla helpt heel goed tegen maagzuur!

succes ermee

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    #133 Mirri, 11 feb 2012
    Laatst bewerkt: 11 feb 2012
    Oww, vervelend hè maagzuur Lin.
    Ik ben al weken bezig ermee;
    5xdgs neem ik druppels edusan van dr vogel.
    Dan eet ik elke 2 u kleine beetjes.
    Begin om 700 met pap, 900 een boterham etc.
    Drinken tussendoor, niet bij het eten en zo min mogelijk bukken 
    Ja ik had er erg last van maar zo hou ik t binnen de perken wil medicatie zo lang mogelijk uitstellen 
    Dont's ; koolzuur- zuur eten/drinken, vet eten, pepermunt, grote maaltijd en geen koffiedat lukt mij niet dus ik neem er 1 met warme melk
    Hapjes vla helpen idd wanneer je t toch voelt opkomen.
    Succes ermee Lin

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks zal eens vanille vla gaan scoren:)

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @CN
    Ik vond deze op de site van kaartje2go. Is een overzicht met prijzen voor kaartjes. Prijzen geboortekaartjes - Kaartje2go
    Denk dat ons kaartje daar ook vandaan komt. Ik twijfel alleen wel met versturen... Gaan jullie gelijk via internet versturen of thuis sturen en dan zelf adressen?

@roosjuh, Mooi kaartje! heb je express gekozen voor naam etc aan linkerbinnenkant? Zie je niet vaak ;)

Mooie echo foto's! ben even vergeten van wie ze waren..

@voedingshempjes.. Ik voel me even erg noob, want voedingsBH ken ik, maar voedinghempje? wat moet ik me daar bij voorstellen?

@maagzuur, vaker eten hielp bij mij heel erg, dus af entoe een cracker tussendoor en stukje fruit. Anders melkproducten zoals vla idd.

@ego, vreselijke nacht gehad hier! Had zo'n realistische droom en toen ik wakker werd bedacht ik me dat het allemaal een droom was, werd er erg verdrietig van..:(

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: heb maar wat geknutseld :D maar deze site kan je alleen vanaf 50kaarten bestellen en das voor ons veeeeel te veel. Max 10 nodig. Dus denk dat ik m alsnog door mn broer laat maken als hij er tijd voor heeft

17. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Bijntje: voedingshempje/ shirts zijn ervoor dat je niet alles hoeft uit te doen bij het voeden maar vaak een bandje los maakt ofzo en dan kan je borst eruit.

Roozjuh: maar 10 kaartjes??? Wij hadden er 75 besteld en heb er nog 6 over gehouden ofzo.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boef: ja 10 haha en dan hou ik er waarschijnlijk nog 2 over ook :p Hebben een mega grote familie maar sturen ooms en tantes geen kaartje. hebben we buiten verjaardagen om nooit contact mee. zonde van het geld. die horen het wel via via :)

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Het zijn de voedingsbh's van kruidvat geworden. Zijn niet duur en zitten het fijnste. En heb maat xl hempjes gekocht gewoon normale katoenen. :) voedingshempjes waren mij te duur!

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pfffff ben aan het stoeien met zelf kaartje maken maar krijg het niet in de kleuren die ik wil. GRrrr!

Deel Deze Pagina