Wat moet ik voor mijn man kopen? Hij is morgen jarig en zegt dat ie alles al heeft met mij en een kleintje op komst. Ik ben ziek thuis dus uitgebreid shoppen zit er niet in.
Lionne: alvast gefeliciteerd met je hubby! cadeautjes vind ik ook altijd een marteling. mijn man zegt dan ook dat ie alles al heeft. Ik gaf hem 3jaar terug een sprong van de pier in scheveningen, bungeejumpen. en met kerst heb ik m een bon gegeven om te gaan skydiven in roosendaal. Dit gaan we binnenkort maar eens ff plannen want is tot 1juni geldig. Misschien is zo'n adrenaline kado wel iets voor je man?
@ aambeien , phoe vervelend tot hiertoe geen last van @ sex gisteren ook weer viel best mee de harde buiken @ondergoed draag men gewone boxers nog steeds , van de h&m @ hubby jarig morgen alvast gefeliciteerd ben ook inspiratieloos wat betreft cadeautjes voor mannen @ tandarts , moet ook maar mag niet , moet 5 tanden onder volledige verdoving laten uitsnijden dus dat moet wachten @ de rest vergeten sorry @ ego , hier meid is beter ! heeft niet meer gespuugd wel nog spuitluiers maar minder , en ik heb last van men rug en nek
De Bijntjes Moet nog steeds een hoop gedaan worden hoor! Op het plankje boven bed komt trouwens zijn naam te staan. Denk er over om die bij Home - Piepschuimletters te bestellen. Iemand ervaring mee? @kadoo voor man/vriend, ik vind het ook altijd zo'n ramp. Wij hebben hier besloten het geld uit te geven aan de kleine dit jaar. Maar ik weet niet of je beetje crea-bea bent? Anders is dit misschien een leuk idee? http://media-cdn.pinterest.com/upload/137852438563900019_kr5AEjK6_f.jpg
wij hebben houten letters besteld bij houtenlabel.nl. Het zijn mooie, niet heel dikke letters en ze zijn dus ook niet heel zwaar. Wij gaan ze aan de deur bevestigen met dubbelzijdig plakband.
bijntje ziet er leuk uit! ik wilde ook naam in de kamer toen bij D, maar tja, als ik nu zo terug denk dan vind ik t nie zo erg dat ik t niet heb gedaan Maar ziet er wel super leuk uit! heb t uiteindelijk niet gekocht omdat we toen blut waren net als nu haha.
@Miss Etam: Ja, lekker is dat hé. Ik was daar ook een tijdje terug: Positiemode pleite.. Ja, mevrouw, het liep niet. Maar gelukkig kom ik regelmatig in Dronten. Bij de Hema hangen ze altijd heel laag op het rek, en zijn ze duurder, dus ik had het al gauw gezien. @Letters: Wat een handige site, die houte. Hebben ze ze niet in kleur? @Fysio: Ze heeft eindelijk wat gedaan, gemasseerd.. Nog even wat drinken en daar maar naar het werk..Zie er altijd een beetje tegenop, heb het idee dat ik er maar een beetje bij loop en er niet helemaal meer bij hoor.
Kylie, c&a heeft ook geen positiemode meer. hebben ze er ook uitgegooid. en Bimbello ook. Dus geen enkele winkel hier heeft nog positiemode. sukkels. Dronten kom ik nou nooit
Nee, nu je het zegt. De H&M ook niet.. Als je een keer iets uit Dronten wilt hebben geef je maar een gil
@letters, nee, alleen met een witte of onbewerkte voorkant. De randjes zijn zwart en de achterkant sowieso onbewerkt.
Vraagje: Gister behoorlijk rustig aan gedaan. Vanmorgen wezen babyzwemmen maar niet extra druk ofzo. Nu de hele morgen al strakke buik. Voel de kleine nog goed buik is ook niet echt een harde buik maar wel super strak. Zouden jullie VK bellen of nog even afwachten.
niks doen. je buik is gewoon wat gespannen. das ene dag meer dan de andere dag ik heb gister echt geen hol gedaan en vandaag ook niet op wat boodschapjes na (3straten verderop) en mn buik voelt als een basketbal
ik zou als je je echt zorgen maakt wel even bellen ze kan je misschien telefonisch al gerust stellen of tips geven om het te minderen , ik heb het ook soms hoor en daarna schiet men buik weer een par cm vooruit , hier is dit dus voor een groeispurtje
Dat denk ik idd ook nu met 25 wkn. Moet volgende week weer heen maar dat vind ik te lang. Misschien na het eten toch maar even bellen.
Kan alleen morgen vroeg bellen anders moet ik spoed lijn bellen en dit vind ik geen spoed dus morgen maar proberen
@boefjesmama, had ik ook last van vorige week, maar geen krampen enzo, gewoon rustig aan gegaan en toen zakte het wel weer weg. @positiekleding, hier ook alleen de miss etam, maar die heeft nu nog 2 rekken Voor de rest kan je hier ook nergens krijgen.. ohja! Prenatal heeft ook een beetje hier. @letters, die houten zijn ook erg leuk idd!