Goed dat de plank hoog hangt Zag bij de karwei dat ze daar ook letters verkopen. Wel van hout dacht ik
Wij willen ook de naam van de kleine op de kamer. Dat hadden we bij dochtertje ook. Toen had ik ze tijdens zwangerschap al af, maar hadden toen ook namen die op elkaar leken. Nu veel verschillende letters dus wacht maar tot de kleine er is hihi Boefjesmama, ik hoop voor je dat het snel zakt! Niet fijn Positiekleding, ik had nog aantal dingen van vorige zwangerschap. Daarnaast aan begin van de winter paar jurkjes bij Hema gekocht en die zijn lekker rekbaar dus denk dat ik wel heel stuk van zwangerschap daarmee haal.
pff heel zwangerschap ging qlles super, maar nu eerste dipdag. Moe moe... en hoofdpijn. Maar goed, onze zoon is er ook nog.. Vriend is ziek thuis en dat vind ik ook zoooo irritant als hij ziek is. Mannen zijn dan echt zooo ziek als je begrijpt wat ik bedoel. Nee heb echte dipdag blegh.
Ik heb ook vaak een strakke buik. Niet een echte harde buik maar het staat gewoon erg strak dan.. Volgens mij hoort het er allemaal bij..Ik doe maar gewoon zo rustig mogelijk..
Danielle hier nog zo'n man.. Als ik ziek ben loop ik nog alles zelf te doen en als hij ziek is dan draait ineens de hele wereld om hem.. Pfff... Zo irritant!
@Danielle: Sterke! @Buik: Rustig aan! En als je het niet vertrouwd gewoon bellen! Hier: Nooit meer na de fysio naar het werk gaan, dat heb ik geweten. Ben maar een uurtje geweest. Op de terugweg lang de Babydump geweest, was het niet waard geweest om apart voor te rijden vind ik. Had het groter verwacht Nog wat monddoekjes gehaald en een delfts blauwe slaapzak voor van de zomer, kon het niet laten. Nu met de beentjes op de bank.. heb een beetje buikpijn.
kylie, ik wil die 2 bekertjes anders wel als jij ze niet wil zieke mannen: o god ja hier nog 1 hoor. hele wereld is dan niet belangrijk meer en o wat voelt hij zich zwak ziek en misselijk. languit op de bank en sport kijken. maar als ik ziek ben... ik sta in de keuke, doe huishouden en alles. maar meneer is dan gehandicapt opeens
Ben benieuwd of je 'm nog hebt kunnen kopen. Ik ging vanmorgen ook, was allang weer uitverkocht, omdat die folder vorige week al in was gegaan :x. Maar ze kon er nog eentje bestellen. Nu maar hopen dat dat goed komt, want soms was de voorraad niet helemaal up to date .
Ik maak me een beetje ongerust... Voel de afgelopen 2 dagen al erg weinig leven. Wel ietsje maar lang niet wat we hiervoor voelden. Als ik ongerust was deed ik even mijn hand op mijn buik en dan ging ie er gelijk al schoppend tegenaan liggen. Nu gebeurt er nauwelijks iets.. Daarnaast voelt mijn buik bijna continu strak. (niet een echte harde buik) Heb geen krampen ofzo.. Ik was wel gewent aan een strakke buik maar niet de hele dag door! Ben zo bang dat er iets mis gaat met de kleine!! Ben ook erg moe dus misschien komt het daardoor dat ik nu zo doemdenkerig ben....
Joekie: vergeet niet dat beeb veel groter geworden is, en minder beweegruimte heeft. Je gaat nu echt knieen, handen, billen etc voelen. Miss dat dat het is? strakke buik had ik toen ik drukker was. Anders ff bellen als het niet goed voelt. Hou anders ff een trappelkaart bij. Zal ze vast om vragen.
@joekie: als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen..Dan luisteren ze even naar het hartje. Hier: Behoorlijk buikpijn..Hoe voelen die oefenweeen? Toen ik even zat zakte het weer weg, maar nu even aardappels geschilt en het is een zeurende gemene pijn/kramp aan de onderkant van mijn baarmoeder/buik. Voelt niet als mn darmen of banden..Zit gewoon een beetje dubbel..
Hier ook idd.. Hele dag voor pampus. Zo aanschuiven aan tafel en dan hups weer naar bed. Maakt me boos vind ik echt irritant. Want ik zelf idd zorg altijd nog voor van alles. Ook maar eens niet meer doen dan..
joekie gewoon bellen hoor als je je echt ongerust maak. ik voel vandaag de beeb ook veel minder dan normaal. de kleine meid zit normaal echt niet stil maar nu voel ik hier en daar een por. tja ze worden wat groter nu, een groeispurt maken ze. en dan slapen ze ook meer schijnt. ego: afgelope dagen de katten en konijn van de buren verzorgd. zij waren naar Disney. Ze komen net thuis en D heeft een leuke beker gehad van Mickey Mouse waar hij helemaal gek op is. En ik heb een roze romper van baby minnie gehad, hijs zó lief!
Ik zit nu al die tijd stil op de bank, het is afgezakt, maar niet helemaal weg..' Ik ga zo eens wat doen, kijken wat er gebeurd.. Als ik er na het eten nog last van heb, ga ik wel even bellen denk ik..