Ik denk bij een kramp gewoon dat het erbij hoort. Ik neem aan dat als het een kramp is dat het misgaat, dat ik het verschil wel voel.
Lionne, ja inderdaad. hoort er gewoon bij. Zwanger zijn gaat niet gevoelloos en pijnloos. Kan ook niet Er word een nieuw leven in je gecreëerd. Tuurlijk voel je dingen die je niet kent maar dat hoort er gewoon bij. Denk idd zoals jij al zegt, dat als er echt iets mis is, dat je het wel merkt. Word niet voor niks gezegt dat zwanger zijn een slag op je lichaam is. Zwaarste wat een mens kan mee maken voor het lichaam, is zwanger zijn. Nou dat zegt wel wat lijkt me
Je hebt deels wel gelijk denk ik Roozjuh. Ik spreek voor mezelf dat ik er niet al te veel op wil letten. De harde buiken die ik had kwamen door de zoveelste blaasontsteking.. En de krampen van gisteren waren dus ook niet de bedoeling. Ik kon er echt niet omheen, moest ze echt wegzuchten.. Bovendien ben ik misschien wat voorzichtiger vanwege de 2 miskramen..
kylie heel begrijpelijk. ik heb nooit een miskraam bewust meegemaakt. ja wist dat ik m had gehad maar was toen net 3weken zwanger ofzo. kan goed begrijpen dat als het eerder mis is gegaan dat je dan extra gaat opletten. Ik weet natuurlijk niet hoe dat voelt (gelukkig). Maar geniet We zijn allemaal zo ver nu, alles gaat bij iedereen goed. Ik geloof erin dat als je volop geniet van je zwangerschap en niet druk maakt om te kleinste dingetjes, dat de kans dat het fout gaat, ook veel lager ligt dan dat je heel stresserig op alles gaat letten (niet zeggend dat jij/jullie dat doen hoor!) Ik vind het al lastig om te genieten, meer vanwege mn bekken. Maar als ik dan ook nog eens op krampen ga zitten letten dan is mn roze wolk helemaal ver te zoeken gok ik Begrijp me niet verkeerd hoor dames, ik bedoel t goed 'i come in peace' Maar kwil zo graag dat iedereen geniet. want jeetje de tijd vliegt voorbij. voor je het weet zit de zwangerschap erop en denk je, sjit dat ging wel verdomde snel
Niet bij Etos of kruidvat? Kheb hier nog een vlesje staan (Natalis merk) maar nog nooit gebruikt eigenlijk Zwitsal Good Morning Haarlotion 200ml? Bestel op Drogistplein:
hou er rekening mee dat je kindje misschien niet tegen zwitsal kan he vriendin van me had bijna hele collectie van zwitsal gekocht en later bleek dat ze niks kon gebruiken omdat haar kindje er niet tegen kon. zit je dan met 20 flesjes
Ik heb nog helemaal niks, jaa uit de dozen, maar verder niet. Moet nog best een hoop kopen, maar wat je zegt, straks kan je kindje er helemaal niet tegen.. Vriendlief wil het liefste zwitsal hoor, "ruikt zo lekker" @go with the flow. Hier ook helemaal aan het genieten hoor. Maak me wel zorgen af en toe, maar voornamelijk niet. Word wel gek van de vraag "kijk je op tegen bevalling?" of "weet je zeker dat je geen ruggenprik wil?" Pff dat weet ik toch niet zeker?! Ben nog nooit bevallen..
Zo heb ik een keer een discussie gehad ook over de ruggeprik. Ik zei dat ik er niet negatief tegenover stond.. Ja, maar die krijg je in NL niet. Als ik weet ik veel hoeveel uur bezig ben en ik het niet meer trek, krijg je echt wel een ruggeprik.
haha bijntje, inderdaad die nutteloze vragen Ik krijg nu weer elke keer de vraag te horen of ik zeker weet dat ik fv ga geven. want bv is veel beter en gezonder en bla bla bla. ja ik weet het zeker mensen 3jaar geleden wist ik t zeker, en nu nog steeds. Word soms zo moe van dat gevraag en bemoei met dingen. Net kz intake gehad. aardige vrouw. hebben lekker zitten kletsen. heb duidelijk aangegeven wat ik wel en niet wil. dit vanwege een vreselijke kraamverzorgster van vorige keer. ze schrok van sommige acties en handelingen die er toen waren van kraamverzorgster en beloofde mij op het hart dat het nu een prachtige week gaat worden met hulp die ik kan gebruiken nou ben heel benieuwd! Had toen kraamverzorgster die bang was voor honden terwijl ik had aangegeven dat ik 2 grote honden had (handig joh...) en ze zei nooit wat tegen mij, was altijd chagrijnig aant werk als ze uberhaupt iets deed. Had toen 3uurtjes (was echt méér dan genoeg!) en zou nu 5.5uur krijgen maar heb aangegeven dat ik 4uur echt wel genoeg vind Ook omdat manlief gewoon lekker thuis is 2weken. Vond ze allemaal goed en als ik toch meer nodig zou hebben dat dat ook gene enkel probleem was. Vorige kraamverzorgster deed heel moeilijk over dat ik geen 2 kruiken had, deze vrouw gaf me groot gelijk omdat het zomer is als ik ga bevallen en ik al aangaf dat de slaapkamer erg warm is met de zon erop hele dag. Vond ze zelfs onnodig om een 2de aan te schaffen. dat scheelt weer! Ook gaan ze mn boobs inbinden vanwege dat ik geen bv ga geven. Dit scheelt veel pijn zegt ze en zou mij heel erg helpen als alles goed strak zit. Dus daar ben ik wel blij mee! Is niet helemaal intapen maar gewoon dat het niet beweegt en t strak zit tegen de stuwing. Ook kan ik extra uren krijgen vanwege mn rug. nu staat 32uur op de planning aan kraamzorg, en standaard is 49uur. als 49uur te weinig is omdat ik niks kan vanwege mn rug, krijg ik er zo paar uur bij, nou toppie! ben helemaal blij en gerust gesteld. ik kijk namelijk heel erg op tegen de kraamzorg tijd. ben banger voor die 8dagen dan voor de bevalling hou niet van vreemden in mn huis en het uit handen te geven allemaal. maar het voelt goed nu sry voor mega ego verhaal haha
ja hoor kylie ruggenprik kan je gewoon krijgen! heerlijk he die discussies dat zijn echt van die nutteloze discussies waar je nu niks mee kan totdat je gaat bevallen
Afspraak: die heb ik vanavond om half 9, controle Gow white flow: k voel de laatste tijd ook wel wat krampjes, maar dat komt denk k allemaal dat mn lichaam ana het voorbereiden is en ruimte aan het maken is voor de baby. Behalve als het echt pijn gaat doen en als dat regelmatig komt, dan trek k aan de bel
@zoogcompressen: ik zag net in een boekje katoenen staan. kijk eens op Welkom bij Little Ones Welkom op de website van de Littleonesluier, luiers, wasbare luier, Ik weet niet of het wat is, ik zag alleen een advertentie.
ik heb van de vk trouwens antagel gehad tegen het maagzuur. Het ziet er best vies uit. Maar goed, als het maar helpt.