juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hihi, ja sommige katten sporen inderdaad niet.. Net zo met aluminiumfolie hier, daar gaan ze op slapen :)

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @katten, hier nog eens stel mafkezen..
    Ballonnen spelen ze hier ook mee. Het idee van ballonnen in je box leggen, is als ze er in springen, dat hun nageltjes dan uitstaan. Dan horen ze te schrikken ;)
    Hier komen ze helemaal niet op de babykamer. Onze slaapkamer zijn we nu ook aan het afleren. Tuin hebben we ook niet hier in ons flatje. maar gelukkig hebben ze hun eigen kattenkamer ;)

Ben wel benieuwd hoe ze op de kleine gaan reageren.

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Oh, net klaar met commode in elkaar zetten trouwens! :D
    Erg blij mee!!

4. Kylie1986

5. helma85

helma85 Niet meer actief

Gisteren contole gehad bij VK. Alles keurig. Alleen zit k geestelijk iets in de knel met het feit dat mijn moeder geen echte oma kan zijn voor onze kleine. Heb er over gepraat en uiteraard de nodige traantjes gelaten. Ook zit ik te schommelen tussen mn oude leven en moederschap.
    Met mn schoonmoeder kan k het super mee vinden, zij weet niet dat ik hiermee allemaal loop. Op advies van de VK moet k met haar gaan praten over dit en we moeten gaan winkelen ( wat ik overigens geen enkel probleem vind:p). ALs troots mochten we onze kleine zien op de echo! Alles zag er keurig uit en volgens het boekje.

Volgende controle afspraak is op 30 maart

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Helma, fijn dat alles goed is met de beeb. Zit je zo erg in de knoei met jezelfs dan? :( goed praten idd, dat helpt t beste. Kan je je afspraak via pm sturen voor de site? Zit nu op mn foon.

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Zo ik ga zo even met mijn oma naar het ziekenhuis op controle en daarna poetsen bij haar in huis. Geen zin in hahaahh. Verder lekker geslapen maar weer kon ik niet slapen nadat ik om 4:00 de wond van mijn vriend had verzorgd, dan lig ik zeker 45 min naar het raam te kijken en over van alles en nog wat te maln in mijn hoofd :) Maar ja...

@ helma, veel sterkte meid!!! en praten is voor mij inderdaad ook altijd prettig. Bij mij helpt dat ook altijd.

@commode, joepie in elkaar gezet dus :D ik ben ook beniewd naar een fototje hoor.

@ ahhaah ik zag een leuke foto voorbij komen dat een buik een soort van bijzettafeltje was ;) ook erg leuk !!!

@ katte, ik denk ook niet dat onze katten bang zijn van balonnen want een paar maanden geleden hebben ze nog staan spelen met opgeblazen waterballonnen hiihi. Maar ze mogen zowiezo bij ons nu alleen nog boven in de kattekamer en beneden. Verder mogen ze nergens komen in huis, maar ik ben alleen bang dat ze in de box gaan liggen ;)

Tot straks,
    Groetjes

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ahhhhhh!! Ben 4kilo nu totaal aangekomen :( voor mij is dat heel veel want bij D was ik bij 9maanden totaal 5kilo aangekomen en nu zit ik al op 4 en moet nog 3maanden...

Planning voor vandaag: man is naar cursus voor t werk in arnhem, hijs lekker vroeg thuis en dan gaan we nieuwe bril voor hem uitzoeken. Vanavond vk. Heb er geen zin in maarja het moet he :)

9. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  10. Kylie1986

@Bijntje: wat een lekkere grote commode!
    @Helma: Heftig,.. wel fijn dat jullie de beeb weer gezien hebben.

Hier: vandaag 'even' naar Rhoon (bij Rotterdam) naar schoonouders, even een bakkie doen en een hart onder de riem steken.

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Woow haha het is me nog gelukt hoor haha!

@helma, ik begrijp wat je bedoelt.. Zeker dat mijn moeder niet meer leeft, en mijn schoonvader ook geen rol heeft in ons leven, zal ons kindje 1 opa en 1 oma hebben.. Ook het schommelen tussen oud en nieuw leven vind ik lastig. Al mijn oude vrienden heb ik niks te vertellen. Allemaal nog single en lang leve de lol, en wij zijn gewoon opeens een stuk ouder.

Ook met mijn kleding vind ik het moeilijk, heb heel veel van die shirtjes waarvan ik denk,, weet niet of een moeder die aan kan hebben.. :)
    Haha zal ook wel aan mezelf liggen, maar ik wil gewoon dat ik nu als moeder gezien word. En tegelijkertijd vind ik dat ook wel erg eng.

@hier, ook maar weer aan de poets bij mijn vader. Hij heeft een lijstje gemaakt voor dingen buiten.. Maar Brrr wat is het koud!!
    Eerst maar even mijn thee opdrinken en dan aan de slag ;)

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @kylie, ja we hebben geen ruimte voor een kledingkast, dus dit is eigenlijk beide in 1 =) Rib uit ons lijf, maar hopelijk kan kleine er lang mee doen.. (als in peuter/kleuterkamer)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hele mooie kast zeg!

kwilde wat vertellen maar ben t vergeten haha. oja die vriendin die is bevallen (zoontje met gekke naam:p) die staat in de krant vandaag met zn foto. Ze hebben tegenwoordig fototjes van pasgeboren in de krant staan. Toch wel grappig om zn foto daarin te zien haha

gevoel van leven veranderen: hier eigenlijk nooit gehad. je merkt idd heel erg verschil met vrienden. je lijkt opeens stuk ouder en verder in het leven te staan, terwijl je voor de zwangerschap gewoon heerlijk contact met ze had en niks aan de hand was. En shirtjes wel of niet kunnen, gewoon doen hoor! Je bent straks niet alleen mama, maar ook gewoon nog jezelf ;)

14. Kylie1986

@Roozjuh: heb jij de krant al> Ik zal zo eens kijken naar 'vertraging' :D

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha ja jeetje 'vertraging' hoe kom je erop :p maaruhh ja heb de krant al :) vanmorge vroeg al bezorgd

16. Kylie1986

Haha, had m al weg gemieterd :) En er staan weer namen tussen,...

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja kzie idd sommige namen... jeetje . dan past die van haar zoon er prima tussen haha

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Helma, fijn dat controle bij vk helemaal goed is.
    Sorry maar ik weet niet meer helemaal hoe het met je moeder is, zij is overleden of was zij ziek? Nogmaals sorry maar wil je goed begrijpen daarom vraag ik het je even.
    Fijn dat je wel goed met je schoonmoeder overwegt kunt en idd shoppen is geen straf haha.
    Dikke knuffel voor jou!

Bijntje, wat een mooie commode. Is van hemnesserie van Ikea toch? Wij willen daar de 3 ladenkast van gaan gebruiken als commode. De helft van jullie commode zeg maar.
    En om kleren niet druk maken hoor, naast mama ben je ook nog Bijntje ;)
    En als je wel twijfels over eentje hebt dan doe je die lekker niet aan.

Roozjuh, 4 kilo, ik ben jaloers! Maar ik kan me voorstellen als je vorige keer 5 had dat je dan nu wel heel dichtbij komt.
    Ik vorige keer 30+ dus ik heb nog even hihi, al gaat het wel hard. Denk dat ik nu op + 15/17 zit. Ik hou nu al zo onwijs veel vocht vast. Bah!

Chanelle Noah, pffff om 4 uur 's morgens opstaan om wond van je vriend schoon te maken is ook wel vermoeiend zeg. Kan me voorstellen dat je daarna nog even wakker ligt.
    Hoe lang moet de wond nog schoon gemaakt worden?

O en nu weet ik het niet meer :) Sorry!

Gisteravond 3d echo gehad, was echt zo mooi om te zien.
    In eerste instantie leek het niet te lukken omdat de kleine helemaal rechts onderin echt in de baarmoederwand lag. (daar doet het ook vaak pijn en ligt de kleine echt op mijn banden) Toen moest ik op een kussen gaan liggen en na een dikke 20 minuten zakte de baby toch wat met zijn/haar koppie.
    Hele mooie foto's meegekregen, 64 maar liefst!! Ik zal straks even paar in mijn album zetten.
    Vandaag wel echt veel pijn aan bekken dus moet er wel wat voor over hebben haha

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leonie, wow dat zijn veel foto's!! Maar wel super leuk :D Enuhh 15kilo nu? o haha dan heb ik echt nog mazzel, maar heb genoeg reserves van mezelf die de baby kan gebruiken :p 'all you can eat buffet' hihi

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ja helaas nu al 15 kilo, en dan rond ik nog naar beneden af :(
    En ik snoep op het moment bijna niet, we eten gezond en zo maar ja niks aan te doen.
    Grootste verschil is nu natuurlijk dat ik normaal echt actief beroep heb (voor de klas) en nu max 2 uur per dag iets mag doen. En dat iets doen is dan ook nog op oma-tempo dus tja groot verschil.
    Maar ja soms maak ik me er druk om maar was bij eerste zwangerschap ook en toen heb ik het er uiteindelijk ook weer vanaf gekregen dus gaat me nu ook weer lukken :D

Deel Deze Pagina