goedemorgen! ik ga me maar even aankleden. Over 3kwartier naar de bekkenfysio. Ik ben benieuwd wat en of ze wat voor die rug van mij kan doen.
goede morgen allemaal, Sorry ik heb niet alles meer terug gelezen want het was wel een beetje veel Mijn vriend en ik hebben gisteren samen de gelukkige huisvrouw gekeken want ik mocht een keer uitkiezen van hem op de tv. Normaal laat ik hem kiezen want mij maakt het nooit niet zoveel uit ahhaha. Hij vond het best een leuke film (vooral dat er vaak borsten en sex te zien is denk ik ) Verder had ik gisteren veel last van mijn rug en kon geen houding vinden zodat ik geen pijn had. Toen zei vriendlief dat hij de kussens wel goed zou neerleggen en dat deed hij en toen had ik geen last meer... Hoe kan dat nou ahhaah mij lukte het niet ahhahah @ aangekomen, ik ga me zondag weer wegen. Het blijft elke week spannend want ik hoop elke week weer dat ik niet te veel ben aangekomen . Op een feest van het weekend zei iemand dat ze wel aan mijn gezicht kon zien dat ik zwanger was want ik had een voller gezicht Nou ik vind echt van niet, maar jah... @planning vandaag, ik ga zo naar mijn zus en we gaan samen de markt op en even winkelen. Daarna ga ik lekker rustig aan doen want ik heb vanavond avonddienst van 14:30 tot 22:30, bah geen zin in hahah. @Ik heb gisteren kei veel kleertjes bij gekocht en dat blijft leuk he... Alleen ik moet nu echt stoppen met kleertjes kopen want ik heb al kei veel. Ik moet alleen nog in maat 50/56 een paar t-shirt en broekjes en that's it. Voor de mama's die wat minder te besteden hebben, ze verkopen ook bij kringloop winkels babykleding enzo. Misschien dat je daar een kijkje kan nemen? Tot straks dames !!! Kuss
Goh wat ontzettend herkenbaar! Zowel de harde buiken als de zwangerschaps gevoelens.. Ik heb ook het gevoel dat ik 'even in bruikleen' ben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super super blij dat ik zwanger ben en alles erop en eraan, maar ik straal ook niet haha. Het enige waar ik van geniet, zijn de schopjes die ik voel zo op een dag. Gelukkig ligt mijn placenta aan de voorkan t dus doet het (nog) niet pijn.. Gisteren kwam mijn man met mij zoenen, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin in.. Daar baal ik van! Het zal nog wel even duren voor we weer de oude zijn! Succes Dippertje!
heel begrijpelijk al die zorgen hoor. en dat genieten; ik sprak gister vrouw bij Specsavers en die zei ook dat ze bij alle 3 haar kids nooit op een roze wolk had gezeten. tis gewoon keihard werken en tuurlijk zijn er leuke en heerlijke momenten in je zwangerschap, maar over t algemeen ben je gewoon gesloopt, moe, misselijk, pijn enz enz. dat roze-wolk idee zal een man wel hebben verzonnen
Goedemorgen, jullie zijn vroeg op! Vandaag een rustig rommeldagje. Lig nog op bed met z'n tweetjes. Vriendlief slaapt nog en ik blijf ook nog even lekker liggen heerlijk! Fijne dag allemaal!!
@ Helma: dikke knuf meid! lijkt me ontzettend zwaar deze periode! @ Roozjuh: hier net zo, ben op mijn verjaardag uitgerekend, 3 dagen later zijn we getrouwd en het zijn allemaal verjaardagen die dagen.... blijven niet veel data over dat er niet iets is zeg maar Bah alweer een brief van de deurwaarder, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! @ Poezen: wij hebben er hier 3 rondlopen, 2 lopen al weg als ze Mark horen de andere blijft gewoon liggen en Mark mag alles met hem doen..... van aaien tot aan de haren trekken, gaat nog steeds goed Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Hmmzzz ja juni is niet zo'n goede periode... is er geen concert eerder? @ Boefjesmama: Ik heb vorige week voor Mark ook een paar setjes hempjes en onderbroeken gehaald, hij wil de onderbroek eigenlijk niet aan.... een foto maken is hier ook nog niet gelukt Leuk keukentje!! @ Cecilia: druk gehad.... veel plezier op Vlieland! @ Peekaboo: jeetje wat een echo's maar wel erg leuk! ik krijg alleen nog een liggingsecho met 36 weken? geloof ik. @ Kramp: ik heb, vooral 's avonds, erg onrustige benen, wordt er helemaal gek van..... heb daarbij ook wel eens kramp dat doet zo'n pijn misschien wat extra melkproducten eten/drinken? @ Bijntje: woh nu al inrichten! wij moeten nog al beginnen...... veel plezier! @ Zwcursus: ik ga niet deze keer, vorige keer vond ik het al een opgave om steeds heen te gaan..... en die vrouw was niet echt leuk dus dat helpt ook niet mee..... zo net de was buiten opgehangen met Mark, tis echt lekker weer! zonnetje schijnt Vandaag niet zoveel, als Mark op bed ligt moet ik even aan het werk. Mn man eet buiten de deur vanavond dus moet nog even bedenken wat we gaan eten.... Fijne dag allemaal!
Ik geniet trouwens wel erg van mijn zwangerschap hoor! Vind het nu wel wat zwaarder worden, maar zou het ook niet willen missen... Sex en knuffelen doe ik ook nog heel graag ben juist extra aanhankelijk nu!
Einneh: nee helaas geen concert eerder Misschien wel later in het jaar maar dat duurt nog zo lang hehe *Bij jou dus ook drukke maand in Juni 15juni uitgerekend 22juni getrouwd 8juli D jarig 15juli broer jarig 16juli Manlief jarig 20juli broer jarig Omdat D en manlief zo dicht bij de bevalling jarig zijn gaan we kraamfeest en hun verjaardagen samen vieren op 1juli. Datum staat al vast, taart is al besproken, nu dagindeling nog ff uitzoeken maar kmoet ook kijken hoe mn bevalling natuurlijk gaat. Zoiezo op tafel al het drinken en hapjes. Mensen mogen lekker zelf pakken want noway dat ik druk ga lopen doen en van manlief hoef ik t niet te verwachten Plastic bekertjes en bordjes zodat t meteen container in kan, scheelt weer afwas. Verder echt nog geen flauw idee wat ik nog moet plannen eigenlijk... ballonnen en slingers natuurlijk. heeft iemand nog leuk idee?
4 juni zusje jarig 8 juni tante jarig 10 juni man jarig 11 juni zwager jarig 14 juni kleine van vriendin jarig 22 juni tantje jarig 24 juni uitgerekend en ikke jarig 26 juni vriendin jarig 28 juni trouwedag 29 juni tante jarig om over juli nog maar niet te spreken Ik denk dat wij onze verjaardagen dit jaar overslaan met deze met de geboorte van de kleine ergens gaan vieren. Denk niet dat ik tussendoor nog zin heb om een feest te organiseren concert duurt dan inderdaad nog wel erg lang... bale.... zou niet weten wat je nog meer kunt doen eigenlijk.... even nadenken hoor
Ik zoek een leuk kraamkado voor een vriendin,..en dan niet speciaal voor de baby, maar ook voor papa en mama. Iemand een idee? Ze hebben al een zoon en dochter en nu een zoon erbij
jeetje haha wat een verjaardagen! ja gewoon lekker laten varen, dit jaar is de baby belangrijkste en echt niet dat je puf heb om al die verjaardagen te gaan vieren haha
ik loop zelf ook met dat probleem Moet nog steeds op kraambezoek. ze hebben ook al een zoon en dochter en nu weer zoontje erbij. kwil niet aan komen zetten met een romper ofzo
@ Kylie: een bon is altijd leuk dan kun je zelf een keuze maken! @ Roozjuh: ach we zien wel hoe het loopt... de beeb komt wanneer hij/zij komt kan er toch niets aan veranderen
Ik denk dat ik voor papa en mama een tasje maak met een tijdschrift, wat lekkers en zo erin. En voor de 2 andere kids wat kleins..
Dank je wel! Ga ik zeker doen, heb er zin in! @Echo's: ze kijken bij mij altijd wel even, ook voor de lol. Met 30 wk iig weer een groeiecho. @Juni: Hier ook veel dingen bij elkaar. Ik ben 25 juni jarig, trouwdag is op 30 juni en nu dus 23 juni uitgerekend! Ow ja en bedacht net dat op 22 april (verjaardag man) we 10 jaar bij elkaar zijn. Vind dit dan wel het mooiste kado wat we elkaar konden geven
ja idd, veel getrouw in juni Ik was alleen hoogzwanger toen we in stadhuis stonden. erg mooi maar jeetje ik dacht dat ik dood ging haha
Wat een drukke juni maanden zeg! Hier niet het geval, eind mei getrouwd dus die datum zou het eventueel nog kunnen worden maar that's it. Dippertje, de hormonsters nemen je dus goed te pakken hihi. Dan kan zwangerschap maar liefst snel voorbij zijn en daarna gezond kindje in je armen. Verder wel gelezen maar pff geen idee eerlijk meer wie wat heeft geschreven. Oh ja @kramp auwie! hier ook 's morgens in kuit. Stuk zeep onder in je bed, in de hoek, schijnt ook te helpen. Verder qua echo's heb ik wel 2x per week een echo bij de controle/ctg/bloedonderzoek maar dat is echt een echo van niks. Echo-apparaat erop en er weer af, dus die tel ik niet mee Als ik dat wel doe win ik het wel met de echo's haha want niemand hier 2x per week