Omdat ik te hoge bloeddruk heb, verhoogde bloedwaardes en verhoogd eiwit in urine heb. Dus steeds tegen zwangerschapsvergiftiging aan aan het vechten. Eerst was 4x in de week controle en nu dus nog 2x per week
Jeetje Leonie wat heftig!! Dat is niet leuk meer te noemen Hopelijk blijft het wel goed gaan de laatste weken!!
Hier alleen nog met 36 wken een liggingsecho. Verder niks meer. Nu controles om de 3wkn bij vk. Zal even eten. Werd vanmorgen om 7:15 uit mijn bed gebeld voor werk vandaag en morgen. Was even haasten en omschakelen maar we waren precies om half 9 op school dus viel nog mee
hier ook alleen nog een liggingsecho rond de 35/36 weken. Ik had ons meisje graag nog een keer extra gezien maar ja het is een goed teken dat dat niet is. Toch, want dat betekent dat alles nog goed gaat... Hier ook nu om de 3 weken naar de vk toe. Zo ik ga afsluiten want ik ga zo werken. Pfff... ik moet tot 22:30 en heb weer eens geen zin ahhaha. Fijne dag nog dames, Kuss
jeetje heftig hoor leonie. hopen dat alles verder goed verloopt komende 3maandjes! hier ligt kleine man weer op bed (wat een rust!) net weer netjes op t potje jeeeej
heeft er iemand nog een rol behang over? dan kan ik Mark daarachter plakken ... die valt bijna om van de slaap maar slapen ho maar en niets is goed..... bah
einneh sry, ik zocht ook net nog een rol maar helaas D was ook flink aan het instorten maar ligt gelukkig nu te slapen. hopen dat ie nog ff blijft liggen
auw! Mijn rug doet zeer! Morgen weer werken van 09.30 tot 13.30. Ik sta boventallig op de groep en vanaf 13.00 uur neem ik de receptie even over
@ Lionne bale dat je zo'n last van je rug hebt! ik zal eens wat eten gaan maken, man eet bij de wok met zn collega's dus lekker makkelijk een aviko schotel
hoi dames nog niet bijgelezen nou ja niet veel onthouden en ben der eindelijk uit wat het eerste pakje van ons ukkje gaat worden heb 9 dozen babykleding gekregen van de eerste maat haha allemaal voor jongetjes en der komt nog bij en tzal deze worden heb het pakje , vestje, broekje, rompers, mutsje,en de slofjes van dit haha , vind het pakje gewoon heel erg handig als eerste pakje ook niet te warm en niet te koud en ook de stof vind ik idelaal , is niet bepaald woooow maar vind het zelf wel erg geschikt met bijpassend mutsje
heb net ff vk praktijk gebeld. heb mn 3 echo's maar alvast geplanned, staan die in ieder geval vast Ik ga Agenda vanavond bijwerken, dus geef aub je datums door die erop moeten via pm
@Babypakje: die heb ik ook! Wil alleen het mutje er nog bij,..denk dat dat ook het eerste pakje wordt.
ik heb het mutsje heb eigenlijk heel deze collectie haha vestje broekje zowel met strepen als effe mutsje tzelfde ook met en zonder strepen , slofjes haha alles vind het een ideaal eerste pakje
was ik weer, nog steeds druk druk!!! maar verder alles goed,nu snel me mannetje naar bed brengen en dan weer nagels zetten bij een klant.! tot snel meiden