Ow, meiden heb net gejankt! Was onderuitgezakt op de bank met m'n benen op tafel gaan zitten, om naar de kleine druktemaker in mn buik te kijken. Toen wilde ik weer normaal gaan zitten, en ik kon gewoon niet! M'n hele onderrug en bekken vast en pijn! Danny wilde heel lief helpen door m'n benen te verleggen, en ik ging door de grond heen.. Voelde me een heel hulpeloos, als ik alleen was geweest had ik niet van de bank af gekomen
ooow kylie helemaal niet fijn !!! knuffel van hieruit ! wat is het toch frustrerend he dat je niet alleen weg kan !
Kylie klote voelt dat he! Ik heb dat dus 24/7. Net moest manlief me helpen opstaan van bank af en trap op helpen. Ik kan nu echt niks ff Zit nu op bed de was te vouwen, heb alleen manlief nodig om t in de kasten te doen want kan niet meer opstaan. Sterkte meid! O en wat fijn dat je morge babydoos mag halen! Weet zo 1 2 3 niet meer wat erin zat. Dacht speen en avent flesje, of was dat de babydump.. Lol weenie meer. Dacht een witte koker met flesje erin, speen, sudocreme, boekjes en 2 mini blikjes alcoholvrije bier Truste dames! morge drukke dag hier. D naar school, oppassen, boodschappen, mn pa maakt de kast verder af hier in de gang boven. En dan savonds dood neervallen op mn bedje.
@Roozjuh: Ja, pijnvrij ben ik al heel lang niet meer, ook 24/7.. Maar dit was gewoon niet te harden..
Jij ook sterkte met de laatste 3 maandjes hommel leonie sjah niet meewerkende hormonen is ook een vervelend kwaaltje.
Goedemorgen dames, Zo geen zin om te werken maar vooruit. Tot 10:30 les geven dan pauze en gym wat gegeven word. 's Middags maar 2 uurtjes: spreekbeurt, muziek en creatief. Moet nog iets bedenken erg he. Fijne dag allemaal kom tussen de middag wel even weer spieken.
Ik mag vandaag ook weer ik ga van 09.30 tot 13.00 boventallig op de groep zijn. Dan een half uur de rceptie aflossen (receptioniste heeft pauze) en dan weer naar huis. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat.
Alles even bij gelezen, wat een geklets xD Zag een heel leuk pakje voorbij komen! En een leuk kaartje! Schattig met dat olifantje! rest ben ik eigenlijk allemaal vergeten :S Ben echt super moe, gister nacht amper geslapen, en gisteravond toch laat geworden. Eerste cursus avond was erg gezellig. Wij zijn de "laatste", rest is allemaal van mei of begin juni. Ben ook de jongste, maar het lijkt een leuke groep. Vriendlief vond het gelukkig ook wel fijn Toen thuis nog even wie is de mol gekeken, kon de finale niet uitstellen natuurlijk (overal zie je de uitslag) Dus het was echt TE laat. Hoop dat ik zo nog even kan slapen, want vanmiddag weer mensen over de vloer.. pff sorry voor Ego berichtje.. ga nu weer proberen jullie bij te houden xD
Jahoeee maandag hier 4d echo! leuk leuk! toch maar wel gedaan, special price only for me. Nee , krijgen verkorte versie. Ik wil alleen maar ff spieken.. Onze meiden naam is ook heeeeeeeeeel leuk. Stoer en hoor je ook niet zo vaak. De jongensnaam ben ik al heel lang gek van.
Onze naam ben ik ook zoo blij mee! normaal uit gespreken, je weet hoe je het schrijft en in het engels ook erg leuk (vanwege de engelse roots ) Toch is hij vorig jaar maar 5x gegeven! Kende de naam ook nog niet, maar ben er nu zoo blij mee! Zoontje krijgt wel een officiele naam die anders is dat zijn roepnaam. Als in bijv. Bartolomeus Herman, we noemen hem Bart. Ik zoek nog een leuk gedichtje om dat uit te leggen. iemand ideetjes?
goede morgen dames, Ik ben weer uit bed en heerlijk geslapen. Alleeen ik blij moeilijk in slaap komen als ik er om 4:00 mee uit bed ben geweest. En net werd ik alweer vroeg wakker omdat ik dacht van 'He, ik heb de tv helemaal niet aangezet'. maar toen ik mijn ogen open deed had ik door dat de buren weer eens knallende ruzie hadden... Die horen we dus gewoon elke week wel een keer kei hard ruzieen. Nu even rustig aan doen en straks weer werken van 14:30 tot 22:30. Lang dagje maar is goed te doen want gisteren was het super goed gegaan. Ik doe eigenlijk alles nog alleen op een wat rustiger tempo Fijne dag dames Kuss
Hier ook op tempo 'slomo' Heb geen zin om veel te doen vandaag. Mn pa is nu met de kast weer bezig, straks gaat ie mee D van school halen. Kleine verrassing voor de kleine man gaat ie super vinden! Daarna ff half uurtje oppassen, wat boodschapjes doen met manlief die eerder thuis komt en dan hou ik t voor gezien voor vandaag. Whaaa nog 2weekjes tot de echo! Heb er zin in. Week erna weer een echo (pret echo) en 2weken erna weer een echo jeeeeej. So happy (hihi dat zingt froger nu ook op de radio)
Tip! Bij *Fotoservice I digitale foto - PhotoBox krijg je bij inschrijving (gratis) het eerste canvasdoek gratis (alleen 7,95 verz. kosten). Je moet bij afrekenen de code: BENPSTAF gebruiken. Heb net 1 met onze trouwfoto besteld.
Hihi, is er al die tijd niet gepost? Even naar het werk geweest, het einde komt in zicht, hoop volgende week af te ronden. Blije doos ook opgehaald, op zich wel geinig. Hang nu in de wacht bij de huisarts, denk dat ik een schimmeltje down under heb,.. @Peekaboo: hoe is het gegaan?
Ik heb mijn halve werkdag overleefd. Ik heb vooral gezeten en gelopen (dingetjes uit de keuken gehaald) en de receptie afgelost. Oh ja: IEUW, mijn borst lekt. Er kwam een druppel uit! Straks toch maar naar de drogist voor zoogcompressen (toch?)