goedemorgen dames. heb gister alle bijgelezen maar niets tot weinig onthouden.! ook een rotnacht gehad, en zoonlief was erg vroeg wakker!... nu wachten om mijn klant om nagels te zetten, vanmiddag ff naar de stad, en vanaaf eten bij schoonouders..... fijne dag allemaal
Wij hebben die lijst ook. 40x50. Heb er een fotocollage van M. zijn eerste jaar in gemaakt. Hangt in de gang. 2e lijst ligt boven voor een collage van de kleine spruit.
Ikea: moet nog een onderlakentje hebben voor het peuterbed had er maar eentje meegenomen in het blauw maar een tweede is wel handig. Ivm wassen. Maar om daar nog voor naar Groningen te rijden... We zijn uit de meisjes naam. Super leuk. M heeft een Y in zijn naam en de j/m naam van nu ook! toch mijn zin gekregen. haha
Ik baal zo van die rug. Ik kan echt niks meer, behalve zitten. Maar ik ben het zitten en tv kijken of internetten zo spuugzat
Vanuit de auto. Zitten volgebouwd hier hebben de kledingkast voor de baby, nog andere kast voor in de keuken en nog wat andere leuke dingetjes. Nu opweg naar huis, ik ben de achteruit-kijk-spiegel auto zit zo vol dat manlief niet naar achteren kan kijken Wilde eten bij een restaurant in zeist maar weer wilt manlief niet.. Probeer t al dikke 4 jaar. Weet nu niet wat we gaan eten. Vergeten vlees uit vriezer te halen, D wil mac, manlief chinees bestelle en ik naar ons standaard restaurant in almere dan maar. Kijken wie er gaat winnen
Gonzales daar wil ik al jaren heen. Ben 2x in groningen geweest toen die daar nog zat en was echt lekker en gezellig. Oja ik heb gewonnen vandaag we zijn naar "ons" restaurant in Almere geweest, heerlijk! Maar zit nu prop vol. Pakketten voor de kasten staan klaar, morgen hopelijk 1 in elkaar zetten. Nu neergeploft op de bank en beide geen puf om drinken te pakken
Helemaal blij net een mailtje gekregen van Happy-kidzz: wij zijn geselecteerd om de milagrow te mogen testen. Milagrow "The Miracle of Growth: for Baby's, Boys & Girls"! Helemaal leuk want na het testen mag je hem houden. Hoop dat de post snel komt van de week. Iemand anders zich al aangemeld voor happy-kidzz.nl Nu een week testgezin en dit is onze eerste test.
Boef leuk! Ik heb me ook opgegeven als test gezin. Kreeg net mail over nieuwe test, morge ff goed lezen en reageren
Ik zit weer in de woonkamer. Ik lag lekker vroeg in bed, maar met dank aan rug en ineens ook schouderpijn, nu mijn bed maar weer uit
Zo weer fijn werken helemaal geen zin in yuk. De sfeer is de laatste tijd aardig verpest op mn werk door een bepaalde collega
Balen meiden! Lionne, toch nog beetje kunnen slapen? Dippertje, what happend? Planning van vandaag, 2uur in de trein zitten Mijn nichtje word 1 =)
goede morgen dames, Zo hier ga ik zo ook weer aan het werk maar ik hoef maar tot 13:00 We hebben gisteren mijn zusje gevraagd of ze peettante wilde worden en ze begon kei hard te huilen en mij te knuffelen van geluk dat was zo mooi omdat ze het zo leuk vond... vanmiddag gaan we naar de toekomstige peetoom ihihi ik ben beieuwd hoe hij reageerd Oeh... en vanavond heerlijk uiteten Jammie, jammie ahhah Kuss
Goedemorgen! Roozjuh: leuk dat je gewonnen heb! Hier: voel me beter dan afgelopen dagen, geestelijk. Straks werken van 1600 t/m 2200 en dan 2 dagen vrij, lekker! Maandag bloedprikken voor glucose, ijzer en Rhesus D. Ook moet k me urine laten controleren op eventuele infecties ivm soms terug keren van harde buiken. Vandaag 27 weken!
zo ik zit eindelijk! Zijn de hele tijd druk geweest hier. De kledingkast voor in de babykamer staat zo goed als in elkaar. Moesten nog alleen 2 planken erin doen maar D ging zn bed in dus doen we t erna. Ook nog nieuwe kast voor in de keuken in elkaar gezet. Meteen ingeruimd en staat stukken beter zo! Huis is nu wel echt een bende haha. Vooral de slaapkamer Heb ik deze week weer wat te doen Hoe is het hier? Iedereen aant genieten van het heerlijke weer?? Hier staan ook de ramen en achterdeur open, heerlijk hoor!
Mooi weertje zeg! @bijntje, ze heeft tegen een client gezegd dat ze het maar gevaarlijk vind dat ik niet alle clienten meer kan helpen :S Hoor ik vandaag van een collega dat zij niet meer met mij 1 op 1 wil werken omdat de zware dan voor haar rekening komen... Sjah waarom niet positief bekijkend a tik gewoon mn uren werk en bij 13 clienten wle kom ipv dat ik er bij 3 niet kom. Word hier zo moe van, ik doe mn godvergeten best ik sta met continue harde buiken en rugpijn ook gewoon mn werk te doen maar dan nog is het niet goed genoeg pff
inderdaad erg vervelend van je collega! Wat is het rustig hier! Was in zuid holland heerlijk weer vandaag, maar was op visite en die bleven binnen zitten.. :s Daarna weer 2 uur terug, en hier in drenthe is het weer bevolkt en koud.. Helma, ik moet donderdag voor die bloedtesten. Vind je het spannend?