juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    LOL ik heb vorige week urine laten checken omdat ik last hou van harde buiken en ik dacht misschien komt het van een ontsteking ofzo. Urine is helemaal schoon. Dus dat is een mazzeltje en niet :) was makkelijker geweest als het met n antibiotica kuurtje te verhelpen was.
    En morgen ook bloedprikken voor gluc. ijzer en Rhesus D

2. helma85

helma85 Niet meer actief

Bijntje: ja, vind het wel een beetje spannend. Ben voornamelijk benieuwd naar de waardes in mn bloed. Die waren de vorige keer best laag.
    Dippertje: dat is ook toeval en we lopen ook gelijk!

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    heb niet bijgelezen geen puf ...
    heb teveel gegeten haha was lekker , frietjes met garnaalkroketten en sla en tomaten :D
    en ons kleine ukkie ligt nu heerlijk te trappen tegen men blaas en met zen hoofde te duwen tegen men maag :) niet zo leuk als je teveel hebt gegeten maar ach .....

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@HappyKidzz: Ik reageer ook braaf op de mailtjes, helaas nog niets gehoord :(

Heb wel bijgelezen, even geen puf om te reageren..
    Kleine dondersteen heeft me vannacht wakker gehouden, lag te trappen tegen m'n ribben en handstanden te doen in m'n buik.
    Ik lag op een gegeven moment wel met tranen in m'n ogen, want ik vind het zo machtig mooi!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Pff waarom zijn mannen zo onwijs onvoorspelbaar?! Ene keer is ie vet lief en verbaas ik me keer op keer hoe geweldig hij kan zijn. En dan verkl**t ie t weer met de meest domme acties ooit. Om gek van te worden! Ik bleef vanmorge lekker liggen en hij ging ondertussen dus de keukenkast in elkaar zetten (normaal moet ik m echt aant werk schoppen wilt ie wat gaan doen) Super dus! En daarna ging ie verder met de kledingkast voor de babykamer. Geweldig! Alles uit zichzelf. Maar daarna... jezus niet leuk meer hoor. Hij zit dan alleen maar achter de pc, hoort ziet en weet niks. D liep met een poepbil rond, kwam vet trots aan papa zn poep in het potje laten zien maar papa reageerde gewoon bijna niet. toen ie eindelijk na 5min op keek van zn scherm af, zegt ie 'jeetje je heb ook nog vieze billen man' en gaat gewoon doodleuk weer verder met zn spel ?!?! ik snap t ff niet hoor, dan veeg je zn reet toch ff af???? Ook met het avond eten, hij zei zelf dat ie aardappels ging schillen, toppie... toch? nou nee want heb t uiteindelijk zelf moeten doen. meneer was te druk met zn spelletje. Nu met lamp voor babykamer uitzoeken, ff rond neuzen op internet. meneer niet hoor, die zit met zn kop weer int spel. ehh bedoel niet weer maar NOG STEEDS. na half uur aan zn kop zeiken ben ik kwaad geworden dat ie mee zou zoeken. Nu ben ik dus pissed off en hij? hij zit zn spelletje nog steeds te doen. Oja hij is wel een dvdtje branden nu want HIJ wilt film kijken straks... En dat kan dan wel opeens tussen het spel door...

pfff sry voor mega ego bericht maar heb hier flinke frustratie wolk boven mn hoofd hangen :( Hij kan zó lief zijn maar daarna is het een kwal eerste klas. alsof zn 'taak' er dan op zit voor de dag ofzo ...

6. Kylie1986

Balen is dat hé! Manlief speelt hier ook veel, maar ik moet zeggen dat hij een hoop doet verder.

Net een mailtje gehad dat ik niet in aanmerking ben gekomen voor die positiemode webshoptest van Happykidzz..

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Heerlijk weer vandaag, gewandelt, gewerkt, gewassen en nu ff achter zp ;)
    Heb foto's gespamd van mn roze kast in"show je babykast"
    bij babyuitzet...en ook de het eerste pakje, maar misschien verander ik nog ;)
    En n buikfoto buij junibuikjes

Morgen 30 wkn echo.......... ben dan 29 wkn hihi

Sorry hoor niet teruggelezen.....veelsteluivanavond......
    Roozjuh; relax........hij doet zn best
    Kylie, wat houdt dat in zo'n test ?

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    nog heel even tv kijken en dan lekker mijn bedje. Morgen weer een ochtend werken. Ik heb er wel zin in, maar ik moet morgen met de bus en die rijdt echt niet mooi op tijd. Dus ik moet om 08.50 de bus halen en dan ben ik er al om 09.10, terwijl ik om 09.30 moet beginnen.

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Lastig met die bus Lionne, je kan wel heel rustig naar je werk lopen

Wat had je gewonnen Roozjuh ?

Gefeliciteerd Kylie, heb ons ook aangemeld voor happykidz.

10. Kylie1986

@Mirri: ik ben juist niet geselecteerd :)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mirri, mn man en ik wilde gister beide ergens anders eten, hij chinees en ik restaurant in almere. Ik 'won' ;)

12. Kylie1986

Hahaha..

Weet soms niet wat ik op die mailtjes van HappyKidzz moet antwoorden, beetje uitgekauwd om te zeggen dat ik in juni uitgerekend ben van onze eerste kindje en dat we daarom in aanmerking zouden moeten komen..

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    ;)oeps, weer erg zwanger van mij...
    een mirakel dat ik nog enigzins functioneer:p

Roozjuh ach so; gewonnen :D smakelijk ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie dat ken ik. Wist ook niet precies wat ik in de mail moest zetten. Heb maar wat gedaan wat eerste in me op kwam

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hier druk geweest met t kamertje schilderen, kast staat :D
    zie foto alleen de inrichting nog, mannie ff motiveren om een roede erin te maken.....
    Nu staat de wandelwagen nog in de kamer, waar de wieg komt...
    die schilderen is t volgende project.

en dit wordt ws het eerste pakje.....

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mirri, lekkere knal kleur! En leuk pakje ook :) ik ben er nog steeds niet uit welk pakje ik wil

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    hihi, lekker knallen he, de rest van de kamer is een koele wittint dus de kast warmt het n beetje op ;)
    Het pakje is in t echt zachter hoor van kleur en als ik een leukere vind dan....
    Heb ook n neutraal wit pakje mocht het een jongetje blijken 0_o
    maar daar kan dan weer dat bruine stippenjurkje overheen...

Ik moet naar behed maar internet laat me niet gaan......

Trustuh mamma's ;)

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Nuchter blijven sucks, lees net zelfs op ziekenhuis site dat je ook geen thee mag :( snif
    Dus zo maar wassen aankleden en richting ziekenhuis en daarna eten HONGERRR :') wie verzint het dan ook dat een zwangere vrouw niet mag eten :S :p haha

19. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hè bah Dip,
    Voor m'n glucose tipte de vk dat je 2 uur nuchter moet zijn dus wel kan ontbijten om 7.30 en dan prikken om 10.00 en n koekje mee voor daarna.
    Succes.
    Ik zit te tippen voor de echo ben nieuwsgierig Ff gluren bij ons meisje.
    900 mogen we.......

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha nuchter prikken, ja hoe verzinnen ze t he :p ik moet volgende week. Moet dan 1 broodje met hartigheid en 1broodje moet zoetigheid eten + glaasje sinaasappelsap of melk ofzo. Las hier ook van iemand die een smerig drankje moest drinken en half uur wachten ofzo. Getver :p volgens mijn vk is dat de oude methode die ze bijna nergens meer doen. Blij dat ik t niet hoef! Haha

Mirri veel plezier bij echo straks!

Deel Deze Pagina