goedemorgen dames. @whitney, ja jammer he! @namen, nope nog niks vanaf morgen gaan we er mee aan de gang, @kaartje leuk hoor! gaan jullie nog wat doen vandaag>? hier lekker in me huispakkie, niks doen. heerlijk.... ps het sneeuw hier heel iets!
Whitney: jammer, was geloof k verslaafd. Klinkt grof, maar zou me niet verbazen als ze een overdosis genomen heeft. Ze kon wel prachtig zingen. Hier: gisteren leuke dag gehad. Wezen wandelen langs de Vest, terwijl mijn man aan het schaatsen was met de hond. Daarna gingen we spontaan uit eten. Altijd lekker. Vandaag: beetje wasjes draaien en bankhangen. Ook ben k vandaag 23 weken zwanger!
Yeah, 23 weken, Helma! Hier gisteren 21 weken!! Hoorde gisteren dat een oud-collega van Danny een zoon gekregen heeft.. weet je hoe ze hem genoemd hebben?? Clark Aneken!! Dus Clark, van Clark Kent (Superman). En Aneken, van Aneken Skywalker..
@Kylie. Ja, ik vind die voedingsbh's van de kruidvat het lekkerste zitten. Maar gisteren voor het eerst die pads uitgeprobeerd maar daar krijg ik jeukende tepels van.. Maar het zijn deze, https://online.kruidvat.nl/product/56819-59975/VoedingsBH.html je kan ze ook online kopen. Maar dan betaal je verzendkosten. Het is even zoeken welke kruidvat ze die verkopen maar ik vond de mijne in de kruidvat op alexandrium en bij de kruidvat in Nieuwegein. Ben ook van een 80B cup naar een 90C gegaan al. Vooral de grotere kruidvat winkels hebben ze. En ze liggen bij de afdeling baby vaak bij de voedingspads etc. Dus niet bij de rest van het ondergoed van kruidvat. Ik vind ze fijn zitten. Heb dr al heel wat uitgeprobeerd. Maar H&M daar zitten net onder je arm/oksel van die harde stukken doet zeer, hema geeft niet veel steun, hunckemuller heeft dezelfde als kruidvat maar zijn daar rond de 24 euro dus duur. Maar wat ik liever zou hebben is een voedingsbh die een soort t-shirt bh is maar die zijn echt heel duur dat vind ik dan weer zonde. @Cicilia, zo dat is behoorlijk voor 1 week. Goed insmeren/masseren met wat huidolie/babyolie he. Als je ineens Zo hard groeit kan je huidscheurtjes krijgen. @Danielle. super van je grote knul! Als straks de kleine er is zal het verschil wel helemaal enorm zijn. Is het echt een grote broer Wie aan mn bed bij de bevaling.. niemand! ja mn vriend verder niet. Geboortekaatjes. Ik lees dat sommige al klaar zijn! Nou nog lang niet hier!! Kamertjes. succes meiden ben blij dat het hier zo goed als klaar is! Naam, ja die hebben we! Withney dood? wow dat wist ik nog niet.. groetjes!
ik kwam ook nog de volgende tegen: Nachtmode - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, b Beetje sexy voedingsbh V&D Bh V&D En deze van v&d maar denk dat die wel mooi onder een strak shirt zit? iemand ervaring mee? Ik wacht nog even want denk dat het allemaal nog niet uitgegroeid is en kan nu wel even vooruit. Maar mocht ik andere nodig hebben zou zeker voor het voorjaar een soort t-shirt voedingsbh wel fijn zijn. gr
Goedemorgen allemaal. Las het net van Whitney jah.. Jammer! Ze heeft prachtige liedjes achter gelaten!! Deze is zoow mooi!!: Whitney Houston - I Will Always Love You - YouTube Geboortekaartjes: 1x naar gekeken maar moeten het nog eens samen doen. Ik kan niet kiezen haha! Maar dat wordt na de vakantie denk ik. Kamertje is klaar en de naam is bekend Weer een paar zorgen minder Vandaag een bezige dag met opruimen en voorbereidingen treffen voor onze vakantie. Gister de koelkast volgestopt aangezien we familie in huis krijgen die op onze honden gaan passen. Bevallen doe ik alleen met vk en vriend, verder niemand. Kleding heb ik nog geen idee van tijdens de bevalling. Moet ik me later nog eens in verdiepen. Fijne dag iedereen!!!
hoi dames @ withney houston ja jammer ! @ kaartje mooi gedaan ! hier ben ik der vollop mee bezig ! @ namen ja hoor volledig uit ! Daymiën Matiz gitte @ kamertje nog niet aan begonnen @ hoesten hier ook zo erg @ ego 22 weken wave !!!!!!!!!!!!!!
Misschien beetje rare vraag, maar hoe voelt bandenpijn precies aan? Want k voel al een paar dagen een soort van ongi pijntjes in mn onderbuik. Het lijk ook of het bij mn liezen aan het schuren is zeg maar.
@Helma: bij mij voelt bandenpijn als gemene steken.. @MvA: Haha, jij gooit de naam meteen in de groep hier ook al naam bekend, vanaf een week of 13.
ja hoor van mij mag het geweten zijn geen probleem mee ! naam was al bekend voor men zwangerschappen zelfs voor men meid ! en een meisjesnaam hadden we ook al moest het nu een meisje geweest zijn
heeeee?? ik heb een blauw plek op men buik ! en het doet pijn als je der wat op duwt ? hoe kan dat nou weer
Nee, ik ga niet ze niet beschilderen... Onze muren zijn allemaal door de vorige eigenaar behandeld met structuur, waardoor je niet kunt behangen. Nu kunnen we het laten stucen, maar daar hebben we het geld niet voor. Dus ik span het behang om de lijsten heen, vastnieten aan de achterkant en klaar is kees! Heb dit al eens eerder gedaan en geeft een leuk effect. Is ook gemakkelijk te veranderen als je het behangetje zat bent.
Voedings kleren: had ik niet aangeschaft omdat je niet weet of bv wel gaat lukken. Kun je snel genoeg nog kopen. Nu gaan we voor de fles dus ga weer nisk kopen. Straks svader eens subtiel vragen wanneer hij gaat verven. Zag dat de verf nog dicht in de gang staat... Wish me luck
morgen uitgebreide echo pfffff spannend ben echt zenuwachtig en de tijd lijkt vandaag maar niet vooruit te gaan
Mis ff n hoop en niet de concentratie om terug te zoeken. Die 'toon ongelezen bericht' knop werkt niet bepaald vlekkeloos grr Gister n wiegje bij Gardo gekocht van 299 voor 135 uiteindelijk nou das een fijne korting haha
Weet iemand van jullie hoe een blaasonsteking voelt als je zwanger bent? Alweer een trekkerig zeurderig gevoel onder in mijn buik. tis geen bandenpijn want dat herken ik wel. Misschien van de week toch maar even urine weg brengen voor de zekerheid.
mamavanA, leuke namen. spreek je Daymiën t zelfde uit als nama van mijn zoon Damian? Blaasontsteking, kan zijn dat je die helemaal niet voelt tijdens zwangerschap naam: Ja hier ook allang bekend. Wil m wel delen met jullie maar dan haal ik m ook meteen weer weg ivm nieuwschierige familie die goed zijn in googelen
Cecillia, goed idee om dan schildersdoek te behangen. Ik heb dat op een andere kamer van ons gedaan alleen dan met triplex platen. Mva, leuk dat we naam ook al mogen weten. Leuk ook andere schrijfwijze! Dippertje, dat heeft het bij mij helaas hier nog nooit goed gedaan die knop ongelezen dus zoek ff terug of spring gewoon weer in. Allebei goed toch Leuk zo'n aanbieding voor wiegje! Foto? Boefjesmama, idd maar eens even subtiel vragen wanneer hij aan de slag gaat Roozjuh, hoe voel je je vandaag? Vandaag hopelijk weer iets beter. Wij hebben lekker rustige zondag heerlijk!
Leonie: lief dat je t vraagt. Mn lichaam voelt alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen. Overal spierpijn van het hoesten maar vannacht heb ik redelijk geslapen gelukkig. Gingen vanmorge hier thuis opruimen en was zwaar buiten adem toen ik wat ging opvegen. Heb half uur hijgend op de bank gelegen, happen naar lucht.