juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Niet meer actief

Net terug van dokter en poli. Moest mn urine laten controleren op glucose en infecties. Het zag er keurig uit, gelukkig.
    Daarna naar poli om 8 buisjes bloed te laten tappen. Over 2 weken weten we of daar iets bijzonders uit kwam.

Weer: wat zalig!!!! Eindelijk weer eens lekker weer, word je vrolijk van!
    Winkels: komende zaterdag ga k met mn man, vader en stiefmoeder naar Roosendaal voor een wandelwagen kijken. Die krijgen we van mn vader. Welke winkel raden jullie ons aan?

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Keurig bijgelezen maar wat nou bij wie hoort geen idee meer.
    Ik moet de 19e bloedprikken voor de resus factor. hier negatief dus kijken wat de baby is.
    Daarna spuit voor de zekerheid.

Kleine is hier vanmorgen gedraaid lag eerst in stuit volgens mij nu schopt het weer boven in mijn buik dus nu weer netjes met hoofdje naar beneden.

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    juffie, tjee wat een gekwakkel heb je toch gehad zeg en dus ook nog steeds niet helemaal beter bah!

Boefjesmama, waarom moet je dan eigenlijk weten wat de baby als bloedgroep heeft aangezien je toch een spuit krijgt?
    *misschien stomme vraag maar heb er echt geen verstand van*

helma, wij zijn destijds bij babypark geweest en ook nog bij babydump. Babypark vond ik hem het fijnste.
    Daar hebben we hem uiteindelijk niet gekocht want heb even op internet gezocht en daar gevonden met veel meer korting dus via internet besteld en thuis laten bezorgen.

28 weken-wave ook voor mij!
    Ik heb trouwens helemaal hier niet vertelt dat ik zaterdag met weeën in ziekenhuis heb gelegen.
    Vanaf vrijdag had ik al heel veel echt pijnlijke harde buiken. Ik heb toen even met ziekenhuis gebeld maar hoefde niet te komen omdat ik zaterdag toch controle had.
    Zaterdagmorgen had ik meteen controle, harde buiken waren er nog steeds maar wel iets minder.
    Op ctg was meteen te zien dat het niet alleen harde buiken waren maar echt weeën. Dus paniek alom!
    Ook mijn bloedwaardes waren weer gestegen en meer eiwit in urine en bloeddruk weer hoger.
    Ik heb de hele dag aan ctg gelegen, vanaf een uurtje of 2 stopten de harde buiken gelukkig en om 19 uur mocht ik toch weer naar huis.
    Gyn was wel heel boos op de verpleegkundige die ik vrijdag aan de telefoon heb gehad want ik had zeker meteen langs moeten komen.
    Nu heb ik geluk gehad dat lichaam het niet echt over heeft genomen (bij inwendig onderzoek bleek dat baarmoedermond niet verstreken was en nog vrij stug was) maar als dat wel was geweest had het heel anders kunnen lopen en had ik kleintje al in mijn armen gehad. Wat natuurlijk nog niet de bedoeling is.
    Ben er erg van geschrokken, deze week ook volledige bedrust opgelegd gekregen. Mag echt niks doen.

Zo zijn jullie ook weer helemaal op de hoogte :)

4. helma85

helma85 Niet meer actief

Wow Leonie!
    K schrik me rot! Gelukkig is het niet door gaan zetten en idd wat een domme fout van de verpleegkundige!
    Gelukkig gaat het nu beter met je en bedrust is met dit weer niet zo erg. Kan je lekker buiten liggen oid!
    Doe rustig aan meid

5. boefjesmama

Leonie: als de kleine positief is kan ons bloed vermengd raken en stoot is zijn bloed af.oid. Ze zijn nu als proef babybloed uit het mamabloed aan het halen om het zo te controleren maar omdat deze test nog niet 100% is geven ze dit jaar die spuit altijd erbij.
    Dus nu eentje uit voorzorg en als blijkt na de bevalling dat de kleine + is dan nog een spuit. is hij ook - dan niks.

Wat zullen jullie geschrokken zijn.
    Heb je ook longrijping gehad of progestron spuiten?
    ZOu echt helemaal plat gaan en er alleen af komen voor douchen en wc. En luister goed naar je eigen lichaam. Word je ziek of niet lekker meteen zkhuis bellen en eisen dat je opgenomen word.
    Nu al bevallen is nog wel vroeg maar de kansen zijn erg groot dat het goed gaat.
    Luister naar je zelf meid en lekker blijven liggen.

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Leonie: wat heftig!!

Kom er net achter dat ik beschimmeld brood heb gegeten vanmorgen..

@Positiebaby: Kan kop en kont nog niet onderscheiden, merk wel dat hij het liefst rechts ligt. Als ik plat lig, staat m'n buik altijd scheef en is de linkerkant helemaal leeg :)

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hellow....

Zo ik heb de was alwee bijgewerkt, boodschapjes gedaan en even bij mijn oma op bezoek geweest. Ik ga zo poetsen bij mijn andere oma :p weer centjes verdienen hiihi.

Wij hebben van het weekend mijn zusje verrast of ze peettante wildeworden. ze begon kei hard te huilen va geluk :D echt heel lief was dan.
    En gisteren hebben we de broer van vriendlief gevraagd en hij geloofde het niet. Echt schattig hij vroeg wel 3 keer of we het meende en of het geen grapje was ;). We zijn erg blij met de peettante en peetoom want ze zijn zo super trots op ons prinsesje in mijn buik. :)

@weer, het is inderdaad heerlijk !! Ik ga zo maar te voet naar mijn om aangezien het zo lekker is buiten ;) en is goed voor mijn conditie hahaha.

@leonie, oei... zelfs ik schrik ervan !!! Inderdaad fijn dat het niet doorgezet heeft en dat jullie schatj gewwoon nog even wilde blijven zitten. Probeer maar lekker te genieten van je bedrust meid !!!

Zo ik ga me maar van de bank af plukken want dan ben ik zo van het poetsen af hiihi.
    Kuss

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Boefjesmama, longrijpers heb ik 2 weken geleden al gehad. was even overleg of nu nog een keer (laatste keer) maar toen namen de weeën af dus besloten om niet te doen.

Helma, inderdaad dit is geen verkeerd weer. Gister kwamen de buren al ligbed brengen dus heb gistermiddag lekker in het zonnetje gelegen buiten. Niet slecht hihi

9. boefjesmama

Leoni: krijg je nog wel een nieuwe spuit uit voorzorg dan of niet meer.
    Heb je wel opvang voor je dochtertje?

Zal eens even de was opruimen en de zkhuis tas vullen met babykleertjes dan zitten die er maar vast in.
    Mc. even weer opzoeken die kan nu buiten even lekker luchten. Zit al een jaar in een doos...
    Nesteldrang uit zich hier in een andere vorm geloof ik want van poetsen komt niks maar dingen voor de kleine worden allemaal gedaan.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leonie jeetje schrikken man! ga je bed in! :) goed rusten hoor. we willen nog niet dat je kleintje komt, nog even lekker bij je blijven houden.

weer: jeetjemina! wat is het heeeeeeerlijk weer. deur naar de tuin staat open, D is lekker aant gillen rennen en de buurjongen aant lastig vallen :p Hijs helemaal gek van de buurjongen en zit m dan ook non-stop te roepen, die word er echt helemaal knetter van haha.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nu al de tas klaar? jeetje dacht dat ik snel was vorige keer :p had m met 30/32weken klaar staan en werd voor gek verklaard ;) had m wel in die 8weken nog 100x nagekeken of ik alles wel had hahaha

12. hallo dames

Ik meld me ook aan bij de juni 2012 mama's :)
    29 juni ben in uitgerekend. dus heb nog wel ff de tijd hahaha
    dit is mijn buikje nu

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Angel welkom! mooi buikje !

14. helma85

helma85 Niet meer actief

Angel welkom!

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Welkom Angel, het is nooit te laat :)

@Tas: Heb er ook wel eens aan gedacht.. Ik blijf denken dat ie vroeg komt, dus kan maar beter tas klaar hebben? Maar aan de andere kant is het ook de goden verzoeken..
    Moet sowieso nog een shirt halen voor in de tas :)

Ik ga zo even t centrum in, wil zomerschoenen hebben, instappers.. Krijg m'n laarsen bijna niet meer aan, met de buik en heupen..
    Dus niet opruimen vandaag..Ach, tijd zat!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie: ik kon bij D alleen nog maar slippers aan :p dus goed idee om andere schoenen te halen ;)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja nieuwe Van Haren is open he kylie ;) ze hebben veel keuze zag ik. ik ben er alleen niet geslaagd helaas

18. boefjesmama

Stop erin wat al gewassen is.
    Dus eerste kleertjes zijn nu schoon hup de tas in.
    Knuffeletje zit er al in en lekkere doek voor in de mc.
    Voor mezelf nog niks hoor.
    Maar dat is voor week 32 ook gedaan hoor.
    Vorige keer had ik hem net klaar en toen 's nachts kon hij al mee.
    Was dus nog heel veel vergeten.

19. thanx allemaal :)

@Roozje : hahah vind dat ik nog best een klein buikje heb voor 24 weken en 3 dagen :p

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klein? nee joh goeie buik zo :) echt heel leuk

Deel Deze Pagina