angel welkom mooie buik ! @ tas , hier nog niet eens aan gedacht haha ben ook nog niet begonnen met babykleertjes wassen ofzo , pas rond de 32 weken , begin ik dermee @ de rest sorry ben echt een zeef onthoud bijna niets haha
was gister al van plan om de box neer te zetten maar dat vond mn man wel érg vroeg. wat is nou handig met een poes? extra vroeg neerzetten zodat ze eraan kan wennen, of juist op t laatst zodat ze de kans niet echt krijgt om erin te gaan liggen en de baby er al in ligt?
Ik ben vandaag begonnen met kleertjes te wassen! Het begon te kriebelen door het zonnetje wat scheen. Ze hangen nu buiten te drogen. Zo schattig die kleine shirtjes en broekjes! Had vorige week al Neutral ingeslagen, was in de aanbieding bij de Kruidvat.
weer uit het werk helaas is ook het zonnetje vertrokken straks, als ik mijn bakkie op heb, even naar de supermarkt (dirk) met de bus. Dan eten koken en vanavond naar een andere supermarkt (lidl) samen met man. Morgen weer even naar de Ikea Manlief heeft een cursus op de woonboulevard en of ik mee wilde rijden
Bloem, leuk he als je al die kleertjes zo ziet hangen Lionne, wat een 'straf' om mee te gaan naar Ikea dames ik heb leuke slofjes gezien maar weet niet welke maat ik moet bestellen... gaat op centimeters en hoe weet ik nou wat de maat gaat worden van onze kleine meid Baby Dutch babyslofjes met vlinder wit
haha thanx roozjuh EEuuhh de slofjes ze zijn zooooo schattig ik zou ook niet weten welke maat ik zou moeten bestellen
goede middag, Zo ik heb iets te veel en te lang gepoetst bij oma maar ja ik had beloofd dat ik de koelkast ook uit zou mesten vandaag Nou dat is gebeurd. Ik lig nu wel op de bank want ik kreeg een harde buik. Ik denk dat ik iets te hard heb gepoetst bij oma, maar ja ik ben er weer vanaf voor een week hiihih. @ ziekenhuis tas, ow daar heb ik nog niet eens over nagedacht ahahah. Dat komt over een aantal weekjes wel @box, wij zetten hem nog niet neer want dan moet ik de katten nu al in de gaten houden dus we wachten nog een aantal weekjes... @kleding wassen, Ook dit heb ik nog niet gedaan ahahha. ik wacht eerst erop dat het kamertje klaar is want dan kan ik het meteen in de kast leggen enzo ahha. @ ons kamertje is trouwens bijna af Het laminaat ligt er ookal in en het bedje staat in elkaar alleen we hebben een heel domme fout gemaakt We hebben het bedje op de laagste stand gezet, dus we moeten het weer half uit elkaar halen en dan op de hoogste stand zetten. De indeling weet ik nog niet goed en dat ga ik bekijken als de kast en commode ook in elkaar staat want dan zie ik pas hoe groot alles is ahahah. Hoe gaat het met jullie kamertjes, zijn er al veel af? @angel27, welkom !! en ik vin dt je een mooi buikje hebt hoor Kuss
CN: haha leuk he als je pas later erachter komt dat het bedje niet goed is Kamertje hier gaat goed. Hebben de kledingkast nu in elkaar gezet, commode en ledikant stonden er al nog van D. Alleen nog de kleding in de kast doen, lamp kopen wat echt een hell is. enuhh thats it. lamp: we hebben lamp in gedachte wat we op de kamer willen hebben maar tis gewoon nergens meer te koop!! Willen van die spotjes op rails (2 van die draden door je kamer waar de spotjes aan hangen) die waren ooit bij gamma en praxis enzo te koop. mn broers hadden m ook op de kamer vroegah. maar nu nergens meer te vinden. weet iemand een (web)winkel??? Ikea heeft wel 1 maar die was 70,- en zaten maar 3 spotjes aan volgens mij
@lione. jeetje ,meid wat schrikken en wat een stomme fout van de verpleegster. Nog even laten zitten hoor! @nesteldrang.. jah vandaag met de kerger 2 balkons en de tuin gedaan. We hebben ook eindelijk tegels id patio gelegd t weekend. Alleen de verf voor de hal en puntjes bij tippen babykamer is nog steeds niet binnen Volgende week maandag kleed en dan is het op een plank ophangen na helemaal af. @ziekenhuistas. uh die staat al klaar.Sinds dit weekend. Heb even een joggingbroek gehaald waarmee ik overstraat kan en een voedingsshirtje. Dr moeten alleen voor mij nog compressen in en bh's. Heb wel veel broekjes (4) meegenomen want weet niet wat ik wil. dus 2 truitjes (maat 50 en maat 56), 2 rompers, 2 slofjes, 2 mutsjes. @nieuwe mama. Welkom! @juffie .Joh dat klinkt niet goed al die ellende. Gelukkig ben je aan de betere hand nu. goed uitzieken hoor! @ de rest. Heb alles gelezen hoor maar had even geen puf om te reageren. Ben echt de weken aan het aftellen met werk nog 6,5 week werken.. vind dr echt niks meer aan. Ik wil ook de keuken nog soppen maar wacht dr wel mee tot mn verlof.
oja zuurkool creme fraise.. heb ik vorige wk gemaakt. vond het zelf heel lekker maar mn vriend vond het niet lekker dat er een ei doorzat.
Nou, hier weer terug! @Roozjuh: Van Haren had ik van de week al gekeken, maar niet geslaagd, heb nu lieve schoentjes van de Bristol. En een mooie tas Nu kapot (moet ook niet steeds gaan winkelen), maar moet nog even boodschappen halen. Even kijken wat ik nodig heb voor de zuurkool.
hier de maaltijd alweer achter de kiezen. Wij aten broccoli, aardappels, slavink en komkommersalade. Wat eten jullie?
Hier spersiebonen schotel van maggi op t menu ben aan t wachten tot vriendlief thuis is. Heb dat gekke wondje nog steeds. Wilde wachten tot het vanzelf weg zou gaan maar denk dat ik toch even een afspraak moet gaan maken.. het gaat nu ook steeds open. schrik ik me rot van steeds checken of t wel van dat plekje komt. even kijken of ik morgen kan bellen tussen t werk door. groetjes
O mn bolle buik staat dr weer op. Heb wel last van vocht in mn knieen en enkels. (tips?) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/308218-juni-2012-buikjes-heeel-erg-vroeg-102.html#post12291837
@ziekenhuistas... neuh ik moet echt nog zoveel kopen lol heb alleen n wiegje en een paarkleertjes LOL @leonie jeetje schrikken weer joh!! @vocht, hier kan ik savonds de afdrukken van mn sokken zien in mn enkels
Lin: goed drinken, minimaal 2 liter vocht op een dag en beweging of met je benen/voeten spelen ( niet figuurlijk spelen). Het kan ook komen door het weer. Ik begin er nu ook een beetje last van te krijgen. Wat ook kan helpen is als je rust, je benen hoog leggen.
net alles gelezen maar nu alweer vergeten.. iets over vocht, had tips in topic gegeven, hoop dat je er wat aan heb! Eten: hier was het witlofschotel, heerlijk!! alleen na 10happen voelde ik me al vol maar tis zo lekker. dus ff half uurtje gewacht en net de rest opgegeten. Kast: heb de kast ingedeeld jeej!