Lin leuke broek. Had deze schoentjes en petje vanmorgen gehaald voor M. Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL
wat zie ik hier allemaal voor leuke aankopen voorbij komen ahahah Ik ga zo naar mijn oppaskids, daarna even eten thuis en daarna rijdt ik naar de ikea toe. Wel alleen want vriendlief moet thuis blijven voor de loodgieter, maar ja... En morgen ga ik naar de babydump in eindhoven, ook erg leuk filiaal is dat !!! Kuss
leuk petje en schoenen! D moet ook nog nieuwe, vind deze wel érg leuk heb je ze in de winkel gekocht? vind schoenen altijd zo'n kriem om te kopen
Zit me n partijtje te lekken hier :') hahaha mn boobs lopen leeg geloof ik *snif* Loop nog steeds heel oncharmant in n te klein.kort jurkje rond zonder bh (dagje vrij vandaag) en druk ebzig geweest met de was enzo maar zitten helemaal natte plekken in LOL yuk
haha dip, leuk he die boobs maar heb je dan geen zoogcompressen? die draag ik standaard elke dag voor het geval dat. ene keer lek ik wel en dan zo paar dagen weer niet
Nee roozjuh ik heb van die dikke bh's dus niet die dunne stofjes. Daar komt niks doorheen. En heb er normaal niet zo een last van ook Waarschijnlijk omdat ze vandaag vrijheid blijheid bhloos door het leven gaan is het wat erger
Nou, ik ben weer thuis..Ben klaar met mijn werkzaamheden op het werk..En ben daardoor een beetje down
Leuke schoenen! Die broek echt zit heerlijk en dat voor 19,95.. Kylie. Heb je vast verlof dus. Dippertje Heb ik ook de ene dag wel de andere niet. Lekker toch zo erbij lopen. Als ik om 15 uur uit mn werk kom spring ik eerst onder de douche en daarna loop ik in mn joggingpak rond heerlijk! groetjes
is ook heerlijk Lin lekker muziekje aan via youtube allemaal van die ouwetjes @kylie, ik zou zo met je ruilen! Lekker bijtanken ik mag eht doen met 5 daagjes vrij volgende week. Maar daarna gewoon weer vol aan de bak. En je BI erbij is natuurlijk k*t maar daarnaast niet verplicht hoeven te werken en gewoon relaxen nu is toch best fijn. Je kan toch elke week ff bakkie koffie bij je collegas gaan doen hou je meteen contact of bv wel de werkoverleg/vergaderingen bijwonen. Blijf je toch een beetje op de hoogte @boefjesmama leuk! En je foto ook!
@Dippertje: Ik zou daarnaast graag met jou willen ruilen! Ik ben totaal niet het persoon om thuis te zitten, voel me geen deel meer van de afdeling. Maar dat heb ik al een tijdje..
Ja ze komen uit de winkel. Veters is elastiek wat ook niet los kan. Dus eigenlijk alleen klitterbandje. Heb maat 23 gekocht hij heeft nu 22. Zit nog een dikke duim ruimte dus dat gaat vant zomer vast wel passen. Petjes zijn op kleding maat en verstelbaar. Ach en voor dat geld kan je nog eens een miskoop doen toch. Hij krijgt er nog wel een paar echte stevige zomerschoenen bij hoor. Hier zit niet veel stevigheid in. Zou niet te lang wachten met de schoentjes was niet zoveel keus meer in kleine maatjes.
lekkende borsten: hier raadde de verpleging bij M. aan wel pads te gebruiken omdat je bh schuurt tegen een vochtige tepel en je kloven kunt krijgen. En borstonsteking. Gelukkig nog geen last van.
Vandaag redelijk wat schoongemaakt op mn vrije dag. Gevolg nu dikke benen en voeten! Van het weekend naar Babydump in Roosendaal, ben benieuwd!
Dan stel ik voor dat we ruilen haha Nah mijn collega's (oke correctie sommige van mijn collega's) willen eigenlijk niet de werkzaamheden die mij te zwaar worden overnemen, dus ik voel me elke dienst schuldig dat ik dingen moet vragen waar een hoop gezucht op terug komt . Maar ik zal wel moeten want ik ga geen risico lopen.
niet schuldig voelen hoor meiden, als je je werk niet kan doen. denk nu aan jezelf en de baby, de rest komt later wel. laat ze maar lekker Heb net foto's gemaakt van onze baby gedeelte in de kamer. zal kijke of ik ze er zo op kan zetten
Zwangerschapsgym weer overleefd Morgen weer werken, ik moet niet vergeten mijn broek te ontpluizen (anders gaat teamleider weer zeuren)
@roozjuh, de manager heeft ook gezegd tijdens vergadering dat het of dit is of ik ga de ziektewet in. En dat dan iedereen harder kan gaan werken + overwerk omdat mijn uren dan opgevuld moeten worden. Maar sommige collega's zijn gewoon leuk en die begrijpen het en zeggen ook joh dan lopen we n stappie harder, kan gebeuren. Maar tis toch jammer dat niet iedereen zokan denken.