juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat leuk, ik mag een romper testen van HappyKidzz :) En ik zei een paar dagen terug nog dat ik nog niet geselecteerd was :)

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Lichamelijk gehandicapten zorg Helma :)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dip, ja je heb altijd mensen ertussen die t niet leuk maken dan :(

kylie leuk! maar hoe ga je foto maken als de beeb er nog niet is? :p

4. Kylie1986

Geen idee, heb in de mail gezet dat ik eind juni uitgerekend ben..

Mijn strae is vochtig :) Blijf er met m'n armen aan plakken hihi.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier het gedeelte waar onze kleine meid komt te slapen. staan alleen nog wat planken van een bureau tussen bedje en commode, manlief is te lui om dat op te ruimen. hoop dat ie dat dit weekend eindelijk gaat doen. Rechts zieje nog een stoel staan en daarachter zit een groot raam. en stoel staat tegen grote roomdivider aan(witte rand van die kast zieje nog net op de foto) en daar rechts van is onze ruimte. beetje scheef uitgelegd :p maar zal ooit nog wel keer foto van de gehele kamer. Waar de meubeltjes staan is ongeveer 1/3e van de gehele kamer, flinke kamer dus :D

6. helma85

helma85 Niet meer actief

Dippertje: oke, ik werk namelijk ook in de zorg, verstandelijk gehandicapten. Daarvan zitten er 2 in een rolstoel.De ene kan k goed doen, de ander niet ivm zwaarlijvigheid en ze heeft een ziekte waardoor haar spieren harder worden. Die is te zwaar voor mij om te doen.
    Die word gedaan door mn collega van de buren.
    Dat hebben we afgesproken in het team overleg.
    Jammer dat het bij jou niet zo goed ging en idd sommige zijn er niet zo blij mee, maar willen me niet kwijt ivm overuren die ze dan moeten maken. HEt is kiezen of delen voor hen.

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leuke spullen Roozjuh, het lijkt echt een aparte kamer

Mogguh mamma's 

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Morguh dames!

Straks weer een ochtendje werken.

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Dames.

ik leef nog en alles gaat goed. ben alleen zo ontzettend druk zowel thuis als op het werk, dat ik er niet aan toe kom om hier mee te lezen! dus ga me nu af en toe even melden, tot ik weer tijd heb! en dan ga ik weer vrolijk mee babbelen!

knuffels voor jullie allemaal!

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Indd Helma!
    Ach we merken het wel allemaal, vanavond en morgenavond werken dan lekker 5 daagjes vrij dan weer 2 werken en dan weer 3 vrij. Ff bijtanktijd :p

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het met jullie? Zat hier om half 7 al beneden. Man ging naar zijn werk en Mark werd daardoor wakker en wilde niet meer slapen :( nou ja is niet anders.... strax maar ff slapen ;)

12. Kylie1986

Goedemorgen!

@enneih: Lekker vroeg op dus :)

Zag net op het nieuws dat er een ernstig busongeluk in Zwitserland gebeurd is, heleboel doden, waaronder kinderen.

De nijntje knuffel bij de Bepanthen van Kruidvat is lief! Hij is kleiner dan wat je in de winkel koopt, maar toch een leuk maatje en er zit een belletje in.

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Ik heb gisteren gewoon helemaal niks meer gekocht bij de ikea :( ik kwam niks tegen wat onze smaak was dus ja de centjes in mijn zak gehouden ahahah. Ik had bijna en milkshake gekocht maar kon me nog in bedwang houden.:p Maar ik rijdt zo richting de babydump.

@werk, ik werk ook in de gehandicaptenzorg maar gelukkig zijn mijn collega's juist erg behulpzaam. Bijna iedereen geeft elke dag aan dat ik het moet aangeven als iets te zwaar is voor me en iemand vroeg al een beetje bang of ik nu toch niet weg ging daar. Dat vnd ik ook super leuk want dat betekend dat ik echt gewaardeerd word in het team. En dat terwijl ik daar in juli pas ben begonnen en eigenlijk al vrij snel zwanger was ;)

@ Ik maakte me net zorgen want ik voelde de kleine even niet maar diezorgen waren voor niks ahahh ik word nu in elkaar geschopt ahhaha. Gisteren ben ik weer tegen mijn vriend aan gaan liggen met mijn blote buik en hij voelde haar heel veel trappen tegen zijn rug, erg leuk is dat :D

@planning vandaag, ik rijdt nu naar de babydump en vanavond komt de loodgieter weer om het af te werken. Dan is hij ookal weer klaar bij ons. Ehm... en verder eigenlijk alleen nog koken en vanavond er komt een vrouw bij de dokter kijken ;)

Fijne dag dames,
    Kuss

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Planning voor vandaag: niks, bril halen van mn man en daarna bij BK eten jummm. Is t al 18.00? :p

15. Kylie1986

Oeh lekker! Burger King!

Hier zo op kraamvisite. Heb wat kleins voor de beeb, de Linda voor mama en een Apple tijdschrift voor papa.
    Daarna even een bakkie doen bij m'n moeder en misschien even een leuk babyzaakje kijken in Dronten..

Vanavond natuurlijk RTL4 kijken!

16. Goedemorgen allemaal

Mijn planning vandaag is naar het ziekenhuis voor controle ze gaan kijken hoe het met me kleine meid is en kijken of me placenta omhoog is getrokken.

Verder heeft mijn mannetje gisteravond voor de eerste keer zijn kleine meisje voelen schoppen
    ik was zoo blij dat ik er gewoon van moest huilen haha

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Angel succes straks in zkh. En wat heerlijk he als de hubby's het ook voelen!

18. thanx roozjuh
    Ja ik ben zooo blij dat hij der kan voelen nu is ie ook wat meer betrokken nu hij der ook kan voelen :)

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Morguh dames!!!

Niet zo goed geslapen hier, want het draaien in bed van de ene zij naar de andere zij is erg pijnlijk bij bekken...maar goed ben nu weer redelijk wakker :D

@ Roozjuh leuk de spullen voor je meisje! Lijkt net een apart kamertje zo! Mmmm lekker eet smakelijk vanavond!
    @ Kylie ja erg he van dat busongeluk...22 kinderen in de leeftijd van 12 jaar omgekomen...pfff zag allemaal huilende ouders...
    Toch de Bepanthen gehaald dus? Goed zo! Ben ook benieuwd ernaar, ga morgen maar eens kijken bij de Kruidvat.
    @ Chanelle veel plezier bij de Babydump!! Wil ik ook nog keertje heen!
    @ Einneh oeh vroeg op dus...pffff...hopelijk slaap je straks even bij.

@ Angel succes is het ziekenhuis!! En erg leuk inderdaad als je het kunt delen met je partner!!

Ik heb vriend overgehaald om 3d echo te doen!! Afspraak staat nu op zaterdag 24 maart!!! Ben zoooo benieuwd!! Eindelijk weer eens wat leuks!!

Fijne dag allemaal!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Juffie leuk!! :) als het op de Agenda moet, moeje me ff pm sturen. Dan zet ik t erop als ik mn laptop aanslinger (zit nu op mobiel)

Deel Deze Pagina