o en nee ik verheug me niet echt op de feestdagen. 27ste zou ik met vriendinnen en onze kids (7 totaal) sint vieren met 2 pieten erbij. maar die pieten komen er nu mee aan dat ze nog geen pietenpak hebben... en we kunnen geen andere piet vinden. dus dat loopt beetje in de soep. 5dec (hier 4dec want hubby kan dan eerder van werk weg) heb ik er wel beetje zin in. lijkt me leuk hoe de kids reageren. kerst totaaaaaaaaal geen zin in. we zijn blut, kunnen dus nergens heen, niemand kan hier komen want kan ze niks aanbieden. als er namelijk iemand komt dan komen ze van ver en dan blijven ze geen uur. dus is t vaak onder etenstijd en dat kan ik nu financieel ff niet hebben oja als t goed is komen morgen de schoolfoto's !!!
Roozjuh: Ik snap dat het dan niet zo leuk is die feestdagen.. Is er dan ook niemand die jullie uitnodigd? Maar om het positief te houden, je hebt een mooi gezin, en dat kan ook niet iedereen zeggen! Eef: Teen van Jaymee lijkt beter te gaan.. Gisteren even heel gemeen geweest en het stukje ingegroeide nagel eruit gehaald.. Brullen, maar nu ziet het er beter uit! En wat balen dat de poes niet reageerd op de insuline.. En pffff wat een tandarts verhaal, zou er zelf niet aan moeten denken brrr Hier gaat het redelijk... Jaymee is wat uit zijn doen (sprong??) Op het eten reageerd hij goed.. Hij lust alles gelukkig! Wel vind ik het zelf lastig, want moet zelf echt goed kijken wat wel en niet "mag".. Maar word er vanzelf handiger in.. Hij mag gelukkig lekker pepernootjes, dus hij mag ook lekker mee doen met sinterklaas hihi..
Fieke is eindelijk van de buikgriep af Ze kan ook weer zien, want haar pony is geknipt Waar kan ik een leuk, niet te duur jurkje vinden voor haar voor kerst (die daarna ook draagbaar is). Die bij hm vind ik te "kerstig".
Nanni, ja ik kan mij ook nog goed herinneren hoe je aan het zoeken bent als een kleintje dingen niet mag hebben. Bij mij was het ei, melk en soya wat niet kon en laat dat nou overal in zitten Ook de E stoffen moet je in de gaten houden en dat maakt het nóg veel lastiger. Succes met zoeken. Ik kon toen veel vinden bij de reform winkel en bij de bio supermarkt. Veel minder verwerkt en dus minder ingredienten. En fijn dat de nagel er beter uit zag! Zielig ook voor de kleine knul want dat zal nooit lekker voelen in een schoentje! Roozjuh, wat jammer dat je vader zich niet naar jullie uit. En ook niet na deze schrik joh? Hij is er toch behoorlijk slecht aan toe geweest.. En wat balen van je gebrek aan budget zeg! Nu hopen dat jullie lekker ergens worden uitgenodigd! Nog relaxter ook dan visite thuis, hihi! En wat nanni zegt, je hebt wel een mooi en gezond gezin. Datis uiteindelijk toch het aller belangrijkste! Hier is verder totaal geen interesse voor het sint journaal etc. Maar zaterdag ga ik voor de tv zitten met ze en daarna even kijken bij een sint, dus misschien vinden ze het daarna wel leuk?! Lionne, fijn dat F weer beter is! Hier moet ik ook met B naar de kapper. Ook hier wordt het zicht inmiddels wat beperkt hihi! Ik heb een jurkje van de primark gekocht. Het klinkt echt heel erg lelijk als ik het vertel maar hij is echt heel leuk! Een 'goud' gebreid jurkje met een strik aan de zijkant en een maillot wit met gouden balletjes. Samen voor (ik meen) 8,95 O, en bij de hema echt súper leuke jurkjes gebreid met gekleurde zakjes. Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik hoor waarschijnlijk morgen of volgende week wat met de kat verder gaat gebeuren. Ik ben benieuwd..
Zo balen dat de Primark hier niet zit. Dat jurkje van Hema vind ik de kleuren wat vreemd. Op naar de Wibra dan
ik vind die van de h&m op de site echt té kerstig idd was ook opzoek naar leuk jurkje maar mn bankrekening werkt helaas niet echt mee is dit misschien iets? moet maar net je smaak zijn: Name it baby jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl of Name it baby jurkje? Bestel nu bij wehkamp.nl of Noppies baby jurkje? Bestel nu bij wehkamp.nl
Roozjuh, ben bang dat het hem morgen niet gaat worden voor mij. Ik kreeg net een uitnodiging om een dagje met mijn moeder op stap te gaan dus ik ben er morgen niet. Sorry! Lijkt wel steeds niet te lukken hè? Jammer maar volgende keer beter! Of misschien kom ik binnenkort weer eens in de buurt.
jmmr! maar dagje met mams op stap is ook leuk! voorlopig gaan we niet meer richting t zuiden. dat zal in het nieuwe jaar pas weer worden als mn schoonzusje jarig is. geniet van je mama-dochter dag!
update kat: bij start bloedsuikerwaarde 23, na insuline suikerwaarde van 26 (was al wat vreemd) toen de dosis verdubbeld voor 4 dagen en jawel... een bloedsuikerwaarde van... 32..!!? (vloek/zucht)
jeetje wat een gedoe zeg. duur katje was een oudje al toch? wil niet heel cru klinken hoor maar is een ander soort spuitje niet misschien beter? of is er nog wel wat aan te doen? heeft ie last?
Nou, de da stelde mij vorige keer nog gerust. Hij kon 'gelukkig' nog 8 jaar mee!! (zij keek blij en ik probeerde er ook een glimlach op te toveren)