nanni: vanaf wanneer kunnen ze op evt adhd testen? ben het helemaal met je eens wbt het gehaast met kinderen/werk en de weekenden. soms verbaas ik me er welleens over hoe mensen het voor zich zien als ze aan kinderen 'beginnen' en allebei nog fulltime willen werken. maar jij zou dat vast vaak zien op je werk. Hopelijk kunnen jullie een passende oplossing vinden voor d. Eef: wat fijn dat het goed gaat op je werk. nog wat gehoord van de reorganisatie? hoe gaat het met de poes? wat een geld kost dat zeg lionne: welke maat zoek je voor f? roozjuh: zou dan inderdaad de kids douchen en de kadotjes dan binnen leggen zodat ze verrast naar beneden komen. al nieuws over de lekkage? even een update: mijn vader heeft uiteindelijk een week in t ziekenhuis gelegen door een bacterie die onder zijn huid was gaan zitten. hij moet nu ng wekelijks op controle komen om te kijken of de roodheid(hele onderbeen was rood) goed wegtrekt. gister heeft r zijn 3 grote vingers van beide handen verbrand aan de kookplaat(inductie) tijdens het eten koken. dus naar de hap, verkoelende creme en in verband gedaan. gelukkig heeft ie savonds heerlijk geslapen. vandaag terug naar de eigen huisarts en het verband mocht eraf, hij heeft nu nog wel op elke vinger blaasjes zitten maar die waren droog dus geen infectie gevaar meer. hij speelt sindsdien wel heel voorzichtig met zijn handjes.. pfoee ben me echt kapot geschrokken, maar gelukkig valt t mee.. volgende week heeft r zijn laatste afspraak bij de logopedie jipie! hier vieren we sinterklaas op 5 december thuis met gezin(omdat we iets teveel kadotjes hebben) en 8 december met schoonfamilie en nichtje van zelfde leeftijd als a, met lootjes en kadotjes voor de kids. zal zo even een leuke foto zoeken van de kids van recent.
F heeft Maat 86 Leuke foto's Gelukkig gaat het goed met zijn handje. Je zult inderdaad wel geschrokken zijn.
Ik zal morge ff op jullie reageren, dan kan ik ff achter laptop. zkh ging goed. Hij weet dat ie kapje(narcose zuurstof) krijgt en gaat slapen. En dat de dokter zijn oren gaat maken en hij erna ijsje krijgt. Bij 'ijsje' was hij verkocht en vond ie alles wel prima. 1 min-puntje... C mag er niet bij zijn in de wachtkamer. D moet minimaal 2uur bijkomen van operatie/narcose en in die tijd willen ze geen andere kinderen daar hebben. Moet nu dus oppas zien te vinden
bij sint en piet kijken? ehh was er iets geplanned dan? zijn net wel ff centrum hier ingeweest en kwamen aantal pieten tegen en kids zitten weer volgepropt met pepernoten hier wat mot met paar vriendinnen. we zouden met zn 4en paar pieten inhuren. nu konden die pieten niet dus zei 1 van die meiden dat zij nog wel iemand wist. ik had er ook 1 gevonden maar hield die als backup en verder niks geregeld. nu hoorde ik eergister dat die meid boos is op mij omdat ik al pieten had geregeld en nu haakt ze af want ze had er geen zin meer in. ehh huh, ik zat juist op háár te wachten of zij wel of geen piet kon regelen. maargoed, veel gezeur en nu haak ik zelf af en hebben de pieten die ik dus als backup had, voor onszelf ingehuurd voor 4dec
Mamavanr: hoe is het nu met r? geen last meer gehad?? adhd testen ze hier op school pas vanaf 6 jaar.. Djayson is nog te jong dus.. Wel heeft de juf een info brief gehad, die zou ze doorlezen en kijken of we er wat mee kunnen Roozjuh: jeetje wat een gedoe zeg, en dat alleen maar om een paar pieten, ook niet leuk.. als die vriendin nou gewoon ff duidelijk was geweest en jou ff had gebeld ofzo dan wist ze toch hoe het zat.. Hier alles prima... Met jaymee gisteren even naar de huisarts geweest ivm zijn eczeem.. hebben nu andere zalf gehad.. we moeten nog even doorgaan met zijn "dieet".. Djayson gisteren 1e rapport gehad.. Er stonden alleen voldoendes en goedjes op Hij moet zich meer proberen te concentreren, en leren wachten.. maar ja dat is zijn impulsieve gedrag, dus lastig voor hem.. Zwemles ging super goed Hij deed alles mee! oke niet alles lukte nog maar dat hoort erbij Vandaag met ze naar de intocht in delft geweest, stomboot, watescooters enz enz.. 1 groot spektakel Kids hebben vollop genoten
was de intocht niet vorige week? hier wel. toch? dacht ik jeetje slecht geheuge heb ik. ja vorige week kwam hij hier 'in het land'. wat stoer zijn 1e rapport! trotse mama fijn dat zwemmen ook goed gaat. moet D ook nog inschrijven maar eerst de buisjes maar doen. dan mag hij toch voorlopig niet zwemmen
Intocht verschilt per woonplaats.. hier in berkel ook vorige week, maar in delft altijd een week later.. ik zou d wel alvast inschrijven hoor voor zwemles, is altijd wel een wachttijd! hier 4 maanden, voor de vrijdag.. woensdag en zaterdag bijna een jaar
Ja een jaar.. Djayson stond op plek 135 voor de zaterdag! Heb hem toen overgezet naar de vrijdag en daar kwam hij op plek 30... dat was in aug/sept..
Nou lekker hoor, naar Spanje hahaha... Hier gaat het zijn gangetje! Ik ben blij dat de Sinterklaas achter de rug is. Het leverde voor Djayson erg veel spanning, en hij gaf zelf ook aan dat hij steeds drukker werd.. Vrijdag zei hij: gelukkig is Sinterklaas weg mama, want ik werd wel erg druk in mijn hoofd Had het zo te doen met hem. Ook met zijn juf gepraat, en we gaan hem toch al laten testen op ADHD. Hij is nu aangemeld bij het ADHD centrum in Capelle, die speciaal voor kinderen is. We hebben nu een vragen lijst gehad en de juf ook, en zodra we die terug sturen komt er een afspraak. Hopen dat hij meer rust krijgt in zijn hoofd, want dat wil hij zelf ook graag! Jaymee is een deugniet Nee zeggen, ja doen.. Laadjes leeg trekken en dan hard weg rennen, boef! Hij heeft van de week een loopfietsje gehad, hij komt net met zijn tenen bij de grond, maar hij vind het leuk Met zijn loopmotor rende hij al rond.. Van de week gegourmet en heeft hij hamburgers op, en daar zit melk, kippeneiwit in (bleek achteraf) en de volgende dag zat hij weer onder de uitslag! Voor mij is het nu duidelijk, hij kan er niet tegen! Begin van 2014 moet hij naar de kinderarts, ga vragen of hij een krasjes test kan krijgen oid.. (bloedtest werkt niet omdat hij nu geen koemelk en kippeneiwit binnen krijgt) Vandaag lekker naar Blijdorp geweest Was weer er leuk, en omdat we vroeg waren nog lekker rustig! Mijn mannen vandaag Bekijk bijlage 364800 Bekijk bijlage 364801