Juni 2012 mama's .::. deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Roozjuh, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat een stoere mannen nanni! lekker dagje dierentuin, moeten wij ook nog eens doen als t wat warmer is :p
    wat 'fijn' dat hij zelf aangeeft dat hij last heeft van de drukte. hij heeft dus zelf heel goed door dat t soms wat teveel is voor hem en ervaart het als niet prettig. scheelt al een heleboel als ze het zelf redelijk snappen en kunnen aangeven.

hier rustig met de kids. D heeft geen oorontsteking meer gehad woehoe! met C gaat het ook echt super. begint aardig wat woorden na te zeggen. ze zei van de week zelfs haar eigen naam 'talie' :D Madam zit nu in maatje 92 en schoenmaat 22. phoe wat gaat dat snel. ze heeft nu een vest van h&m maat 98!! had voor de zekerheid al een 92 meegenomen en kwam thuis en hij was dus erg krap. vestjes vallen dus klein maar moest en zou m hebben :p volgende dag terug de kou in en nu loopt ze dus in maatje 98-104... gelukkig past ze van sommige merken ook nog 86 gewoon :p

hoe is het hier met iedereen??? eef waar blij je!! m-i-l, leef je nog? :p

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaah ik leef nog maar zit niet meer zo veel op het forum :)

Met de kindjes gaat het goed! Zoon is een lekker ondernemend mannetje die alles begrijpt wat je zegt maar niets praat (alleen mama en dada, hondje is oefoef en auto is broembroem) Ben benieuwd wanneer hij nu eens echt gaat spreken!

Dochter is bijna 3 maanden oud en wordt steeds rustiger. Ben super blij elke keer weer als de eerste drie maanden voorbij zijn :p Ik ben niet echt een baby mama geloof ik :p

Ze krijgt nog volledige borstvoeding en overdag brengt ze grotendeels in de draagdoek door. 's avonds valt ze rond 22 uur in diepe slaap en slaapt ze tot 3 uur en dan tot 6 uur. Na de voeding slaapt ze direct weer door dus dat is wel lekker. Rond 11 uur wordt ze echt wakker en wil ze weer in de draagdoek.

Ik moet nog wel effe wat terug lezen hier hoor ;)

Ohja zijn van de week nog naar Ballorig Almere geweest! Zoon vond het prachtig :)
    Binnenkort wil ik nog eens maar dan naar Lelystad. Lijkt me wel leuk om een jaarabbo te nemen op 1 van de 2...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk! dan kom ik ook wel ff buurten in ballorig als je er bent :D wie weet gaat Kylie dan ook wel mee met Jens. Ballorig in Lelystad schijnt leuker te zijn dan Almere (heb er zelf ook gewerkt) Komen veel Almeerders en Urkers hierheen

fijn dat t goed gaat met je guppies. gaat snel allemaal he. maar babytijd is dus niks voor jou? :)

Hier gaat ook alles lekker. morgen uiteten met mn moeder en mn broers. oja en nog iets heel leuks! kreeg gister een pb via fb dat iemand haar kerstpakket aan mij wilde geven. ik werk niet, al jaren niet. en hebben t op t moment niet zo breed financieel(lang leve verhuizen..) en zij wilde ons, en vooral de kids, een leuke kerst bezorgen met ene kleinigheidje. net pakket opgehaald en super lekkere dingen erin! pannekoeken, crepes, 5 verschillende cake taart koekjes pakketten. heerlijk!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat lief van ze!!! Heerlijk als er zulke mensen zijn! Ik ben op fb lid van de weggeefhoek zeewolde. Daar worden ook zulke acties georganiseerd. Mss is er ook wel zo'n pagina in jouw woonplaats?

Lijkt me leuk om te meeten met jullie in Ballorig!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Fijne kerstdagen dames!

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    En hebben jullie fijne dagen gehad?
    Wij wel :D
    Kerstavond bij schoonfamilie, waar ik tegenop zat, maar het ging goed! Ze gaan Djayson meer begrijpen waardoor het voor hem ook leuker is, ipv continu "commentaar" op hem..
    Beide kids onwijs verwend met kleding, echt zo leuk!

1e kerstdag weinig gedaan.. lekker ontbeten, leon moest s avonds werken, dus een kerstmenu ala djayson. aardappel sterretjes en knakworstjes :D
    2e kerstdag: aan het einde van de dag lekker naar mijn ouders gegaan en daar gegourmet.. djayson is daar nog, die komt morgen terug..

wel heeft djayson een kerstkadootje gehad die iets minder leuk is: de waterpokken

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Waterpokken, vreselijk die jeukende dingen. Maar dan heeft ie ze maar alvast gehad

Even kort want gaat korte nacht worden ben ik bang. We zaten beetje in dubio(zeg je dat zo?) Madam klom uit haar ledikantje en ongelukken zitten dan op de loer. Haar babykamer tekoop gezet en een groot bed ervoor in de plaats. Kamer is verkocht maar madam heeft wat moeite met het grote bed. vanmiddag heeft ze ff 10min liggen jammeren maar vanavond heeft ze 2u lang hard liggen krijzen. Ze is nog te jong voor een groot bed, i know. Maar wilde t niet op mn geweten hebben dat ze keer verkeerd uit haar hoge bed zou vallen. Nu hard opzoek naar een peuterbed. In de hoop dat ze die minder eng vind

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Wat bij Djayson hielp was om hem slapend in het grote bed te leggen (moet wel zeggen, was een peuterbed) Toen vond hij het niet eng meer en ging het prima..

Jaymee heeft laatst een middag dutje gedaan in Djayson zijn bed.. Hij was erin geklommen en gaan liggen en heb hem niet meer gehoord, dus het verschilt ook enorm per kind

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tegen de tijd dat zoontje hier gaat klimmen gaan we er een paar spijlen tussenuit halen zodat hij er gewoon in en uit kan kruipen. Ik wil nl het liefst over op een groot bed als hij straks wat ouder is. Maar dan moet ie nog wel een tijdje in zijn ledikant.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    slapend in bed leggen kan hier niet. madam is nog nooit in de armen ofzo in slaap gevallen. ze is dan veel te actief. spijlen uit bedje kon ook niet, stom ledikantje ook :p

nacht was hier een lichtelijke hell. vanaf 2u tot 6.30 aan 1 stuk door liggen huilen. hadden begin van de avond broer en zus op 1 kamer gedaan zodat ze t wat minder eng vond, werkte goed, sliepen beide snel. maar om 2u snachts kwam er een vuurwerk knal waar ze wakker van werd en toen was de rust over. D.amian heeft trouwens door al heen gehuil en gekrijs heen geslapen(hij lag naast haar op de kamer)

net haar op bed gedaan en wonder boven wonder SLAAPT ZE!!!!!!!!!!!!! helaas alleen onwijs veel vuurwerk hier. buurjongen heeft gister flink op de muren staan bonken omdat hij wakker werd van gehuil van C.harlie. en nu als wraak zit hij vuurwerk bij de tuin af te steken, zucht

oja en de hond doet ook al 4dagen niks met uitlaten. nog meer huisdieren van slag hier?

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zo te lezen gaat het al wat beter Roozjuh, fijn :D
    Balen alleen van de buurjongen die nu wraak neemt.. Maar 1 voordeel, na 2.00 uur mag het niet meer, en ja een huilende C "mag" altijd hihi..

Hier hebben de honden er niks van, liggen gewoon te pitten..
    Wilde ze eigenlijk laten rennen met ballen, maar dat durf ik niet omdat we hier rot jongens hebben wonen die vuurwerk overal heen gooien :S.. Straks maar gewoon even aan de riem met ze..

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik lees overal dat er rustige huisdieren zijn, wat doen jullie toch in hun water :p

Madam slaapt trouwens nog steeds. zo maar ff wakker maken anders doet ze vannacht geen oog dicht.

Iedereen een fijne jaarwisseling! nog plannen?
    denk dat wij slapend het nieuwe jaar in gaan haha, we zijn gesloopt met maar 1uur slaap van vannacht :p

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook 2 honden die ik gewoon zonder riem uitlaat. Als er jongens rotjes afsteken gaan ze er rustig naartoe om te kijken en snuffelen :)

Wij blijven lekker thuis en maken het gezellig, heb wat lekkers in huis gehaald dus komt vast goed!

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier zijn de honden nooit bang geweest, maar die zijn vanaf 8 weken mee geweest met trainingen waarbij er "geschoten" word.. 1e oud en nieuw is onze teef mee naar buiten geweest.. ( reu weet ik niet, woonde hier niet)
    Los laten lopen doe ik niet, puur omdat ze hier vuurwerk gooien en de honden het leuk vinden te apporteren, maar dat is niet slim denk ik met vuurwerk hihi

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    D voor t eerst oud & nieuw meegemaakt. Om 23.30 uit bed gehaald. Zit ie op de bank 'gaan we nu auto wassen?' Heerlijk die onlogische gesprekken als ze nog half slapen :D

C ligt trouwens in diepe coma. Gister hele nacht janken, en nu is er niks aan de hand. Vreemd kind

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hie heeft dochterlief doorgeslapen maar zoon was klaarwakker, zat rechtop in bed :) Hij ligt er inmiddels weer in maar ligt nog te brabbelen...

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier 2 kids wakker gemaakt. Djayson beloofd en jaymee was gisternacht geschrokken van een knal en sliep nu door het hoesten onrustig.. Djayson had vanmiddag een grote mond maar eenmaal buiten haha.. Uiteindelijk vind hij het toch wel gaaf, vooral de cabid bus..
    Jaymee is onze nieuwe pyromaan.. Hij was boos!! Wilde vuurwerk vast houden!! Dus uiteindelijk in de kinderwagen met een sterretje ( 1 meter) samen met ons!! Hij was helemaal happy.. Carbid bus knal? Dan zeg je kijk wow aldus jaymee haha

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier vuurwerk gekeken met dochter. Ze vond het mooi :)

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Happy new year iedereen trouwens!!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaja en toen was het 2014 alweer. wat vliegt de tijd he dames

jullie nog plannen voor het komende jaar? vakantie? verhuizen? trouwen? kindje?

Hier rustige dagen gehad. Madam was echt hysterisch boos dat haar ledikantje weg was. terwijl zij juist een stoere is die nergens bang voor is. maar ledikantje weg vond ze dus echt niet tof. maarja we hadden geen keus. nu week later gaat het een stuk beter. madam gaat nu zelf haar bedje in maar alleen als ik ga voorlezen :p

vandaag waren K.ylie, hubby en J.ens op bezoek. vanavond met zn 4tjes uiteten, lekker kindloos even genieten van de heerlijke wok! heb er zin in. verstand op 0 en even geen koter-dingen aan je hoofd, heerlijk :D

Deel Deze Pagina