Iedereen een gezond en liefdevol 2014 gewenst Jari plast sinds deze week een paar keer per dag op het potje. Hij snapt nog niets van het principe maar vind het fantastisch dat er een plasje in de pot zit. Hij houdt het nog niet op hoor en als hij in zijn blote billen door de kamer loopt plast hij ook vanzich af en is dan helemaal verbaast
Ik zie nu pa dat hij heropend is Hier gaat alles zijn gangetje.. Jaymee is een kleine maand geleden geopereerd aan zijn neusamandel, deze was behoorlijk groot. De hoop was dat hij minder last zou hebben met zijn gezondheid, maar tot nu toe werkt het nog niet echt helaas. A.s. dinsdag controle KNO arts en vrijdag Kinderarts. Ik wil dan vragen of ze weer bloed willen prikken op zijn imuum. Is dit nu wel goed, dan heeft hij nu gewoon pech, want ja er zijn er natuurlijk meerdere ziek. Ook krijg hij zijn allerlaatste kiezen, dus zijn gebit is bijna al compleet. Verder begint hij steeds meer te kletsen. Het is nog niet heel veel, maar ach het komt allemaal vanzelf wel. Met Djayon gaat het ook goed. Zijn het het ADHD traject ingegaan met hem. Hij heeft ivm leeftijd nog geen diagnose maar we gaan hem wel begeleiden al een ADHD'er. Ik moet zeggen, het lijkt wel beter te gaan! Nu school nog (het is op basis van therapie en duidelijkheid voor hem, dus geen medicatie oid!) Hoe is het met jullie ??
jeetje elke keer neem ik me voor om hier ff te gaan reageren en elke keer komt er wel wat tussen of vergeet ik t weer, zucht. maar nu ben ik er! Nanni, hoe is t met J nu? Wat zei de kno arts?? wauw jeetje gebit al compleet. nou hier nog lang niet. 4 tandjes boven, 2 onder. en iedere hoek 1 kies. en thats it Fijn dat D geen medicijnen hoeft, hoe gaat t nu met hem? Hier alles ff chaos op t moment. D.amian werd van de week ziek en heeft t hele huis onder staan kotsen. nu ben ik begonnen en C.harlie ook. Of dat nog niet genoeg was heeft D.amian nu voor de 2e keer waterpokken, zucht! dus vandaag of morgen zal C.harlie ook wel onder zitten met rode vlekken. C.harlie klept er lekker op los, ze is gek op dansen en 'zingen'. Het is echt een stoere meid die nergens bang voor is maar zodra ze een jurk aan heeft dan is het 'wauw!' en staat ze als een prinsesje rond te dansen Tja wat kan ik nog meer vertellen ehhh, niks bijzonders eigenlijk. Ben zelf bijna jarig, maar ben al bezig met verjaardag van C.harlie gaat een mooie Maya de Bij taart worden. Kwa cadeau zijn we ook al over uit. Ze krijgen samen een nieuwe grote trampoline die we gaan ingraven. Nu staat er een kleintje waar je niet met zn 2en op kan (een 1.80) en we gaan een 3m kopen met veiligheidsnet oja en C.harlie heeft nog steeds geen haar paar sprieten en thats it *huilt zachtjes*
Roozjuh: En zijn jullie weer opgeknapt? Ik ben ook al druk bezig hoor met Jaymee zijn verjaardag haha.. Kadootjes verzinnen, taart bedenken.. Jaymee wil een vissen taart Ik vroeg aan hem wat voor taart hij wil, en hij deed zijn handjes bij elkaar en ging het liedje van visje visje in het water doen hihi.. Hier word het little people en duplo, en verder wat praktische dingen (dekbedovertek enzo) Wat leuk dat Charlie zo kletst en zingt. Jaymee doet nog veel in het Chinees, maar hij snapt wel al een hele hoop, en kan ook heel veel duidelijk maken. Met Jaymee gaat het redelijk. KNO was goed, wel wat geiriteerde keel, maar dat wisten we want we hadden zelf ook keelpijn. Kinderarts ging opzich goed, want hij groeit en ontwikkeld zich prima. Maar ja hij blijft nog steeds elke keer ziek. Kinderarts heeft weer bloed laten prikken, nu op een paar extra dingen. Arme kind moest 7 buisjes bloed inleveren. Ze gaan kijken of zijn immuum veranderd is sinds de vorige keer bloedprikken. Zo ja dan heeft hij nu gewoon pech. Zo nee (of slechter) dan gaan ze verder onderzoeken waar het precies vandaan komt, omdat het dan waarschijnlijk wel iets aangeboren is. Uitslag krijgen we pas 17 april, komt omdat sommige dingen lang duren voordat er een uitslag is
Ja idd ze snappen álles. Zo leuk om te zien. C geeft ook antwoord met ja en nee als ze iets wel of niet wil. Ze heeft nu door dat ze deuren open kan doen en ook de koelkast. Ze kon t allemaal al maar wonder boven wonder deed ze er niks mee, tot gister... Nog niet opgeknapt hier. Ja C wel, maar D zit nog onder de waterpokken. Naar HA geweest, zijn paar ontstoken maar ze willen er niks voor geven.
Calendulan smeren wil nog wel eens helpen, tegen ontstoken poken, heb ik bij Jaymee ook gesmeerd.. (en de kidsclin)
het zijn nu korstjes, ziet er niet uit maar besmettingsgevaar is gelukkig nu over. nu wachten tot t bij C.harlie komt...