Juni 2012 mama's .::. deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Roozjuh, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zoon is er al helemaal aan gewent en vind het wel prima gelukkig!
    Ik draag de kleine in de draagdoek dus heb de hele dag ook de handen vrij om aandacht te geven aan zoontje wanneer gewenst.
    Dochter is alleen minder tevreden als de eerste 2 weken. Ze wil alleen aan de borst of in de draagdoek. Daar buiten huilt ze snel.
    Het lijkt dat ze verborgen reflux heeft en krijgt daar medicijnen voor. Heb alleen nog niet echt het idee dat het erg werkt...

Gelukkig weegt ze nog niet zoveel :p

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zie het al voor me, hele dag als een aapje bij mama hangen :D dat heb ik dus echt vertikt. mijn broer doet dat dus ook en dat is echt een mega huilbaby (wilt niet zeggen dat die van jullie dat ook is/word ;)) maar die kan geen sec alleen in de box oid. die moet altijd continu bij je zijn en als dat niet is dan zet ie t op een krijzen (lees: sirene!)

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    update lekkage:
    woonmakelaar van woningbouw is geweesten schrok van de schade. hij was boos dat mensen van woningbouw er zo laks mee zijn omgegaan. dit had allemaal voorkomen kunnen worden als ze me meteen serieus hadden genomen. Hij is bij mn buurman geweest maar die was niet thuis. dus brief achter gelaten. buurman heeft tot a.s maandag de tijd om wat te doen. en werkt hij niet mee dan gaat woningbouw hem een dwangbevel opleggen. moet nu dus afwachten wat de buurman gaat doen en daarna gaat woningbouw hier aan de slag (eerst moet lekkage gestopt zijn) dan gaan ze hier extra isoleren en alles schoonmaken. maar eerst moet het daarvoor droog zijn en dat kan nog wel even gaan duren. moest niet verwachten dat het binnen een maand weer mooi is

blij dat ze nu eindelijk wat gaan doen al kan het nog wel een tijdje duren. als die lekkage maar stopt, nieuw behang dat heeft geen haast.

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: zooooooo dan dat is niet normaal wat een lekkage.. gelukkig is de woonmakelaar geschrokken! nu hopen dat het snel opgelost word!!!

m-i-l: vervelend dat ze zich niet prettig voelt als ze niet bij jou is.. gelukkig kan je dragen, scheelt een hoop!

mamavanr: dat is schrikken zeg! hopen dat hij snel weer beter is!!

djayson heeft gisteren weer zijn hoofd gestoten grrr.. weer open en bloeden.. geelukkig niet heel erg, maar baalde wel..
    morgen gaat hij voor het eerst naar zwemles :D

Jaymee is lekker aan het boeven, klimmen, klauteren en gek doen.. en maar lachen als wij nee zeggen, de boef..

Even een vraagje: eten jullie kids ook zoveel? jaymee eet echt veel, soms denk ik ook echt waar laat je het??

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier geen grote eter. Alleen ovenschotels kan ze flink bunkeren. Lazagne of bloemkoolschotel. Stampot vind ze ook erg lekker. Maar kom niet aanzetten met aardappels-vlees-groente :p o en ze vind pittige dingen erg lekker. Gok dat het indo bij haar wat meer aanwezig is dan bij haar broer
    Ze drinkt hier overigens nog steeds melkfles bij het slapen gaan. Zonder een flinke fles van 270cc gaat ze echt niet slapen

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Grappig,Jaymee vind pittig ook lekker :D Lekker taco's met pittige saus hihi... Maar aardappels, groente en vlees vind hij ook lekker.. Eet echt een groot portie + toetje.. En dan over de dag 3-4 boterhammen, 2-3 stuks fruit, koekjes oid.. Laatste fles zijn we nu sinds 2 dagen me gestopt, kreeg het idee dat het teveel was voor hem en hij daardoor onrustiger sliep..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hoe is t hier dames? Valt beetje stil hier. Waar is iedereen?

Hier: 15.30u kwam D uit school(tussen de middag bij opa broodje gegeten). Hubby had dagje vrij dus hij haalde hem op. Juf kwam met D in haar armen naar buiten. Futloos en verdrietig. Meteen naar huisarts gereden en hij heeft weer oorontsteking, weer ab-kuurtje. Nu ook verwijsbrief gehad voor kno arts, misschien dat hij buisjes krijgt. Geen idee wat dat precies inhoud. Iemand ervaring?

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: hoe is het nu met D? arm schaap..

Hier alles zijn gangetje.. Jaymee is weer lekker verkouden en is wat benauwd, maar met de puffer gaat het prima :D

Wel hebben we er een huisdier bij :p Ik zag bij de fokker van onze hond dat onze hond haar broertje in het asiel zou zitten.. Fokker is erachteraan gegaan, en idd het was zo.. Zij heeft hem eruit gehaald en nu woont hij bij ons :D Hij is onwijs lief, het gaat prima met onze hond en de kids.. Het is zo een schatje..

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lief dat je het vraagt. gaat goed met hem. morgen naar kno-arts om te kijken of hij buisjes moet hebben. ben lichtelijk nerveus voor het gesprek. grote kans dat hij dus binnekort op de OK ligt. bah eng idee

wat leuk een nieuw gezinslid! :D leuk dat het broertjes zijn. ook toeval dat je die tegen kwam

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Wat ik heb gehoord valt het krijgen van buisjes mee! Oke narcose enzo is nooit leuk, maar de mensen die ik ken en hun kind het ook hebben gehad, vinden het meevallen.. Ze zijn snel weer op de been en hebben nagenoeg geen last..

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klinkt goed :) narcose zelf ben ik juist totaal niet nerveus over. meer het gaatje maken in zn oor en dat daar dan wat in komt te zitten, dat geeft me de rillingen. schijnt dat hij erna alleen nog met oordopjes kan zwemmen en hij gaat binnen paar maanden op zwemmen.... dus daar kijk ik heel erg tegenop

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Die dopjes heeft jaymee ook! Zijn zo gemaakt, stelt niks voor.. Ze doen het om en om, moet heel even blijven zitten en klaar

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    worden die oordopjes op maat gemaakt dan ofzo? of hoe werkt dat?

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja worden op maar gemaakt..
    Er gaat een soort klei via een "spuit" je oor in, doet geen pijn ofzo, en dat moet een minuutje of 2-3 blijven zitten en dan halen ze het eruit en dan werken ze de buitenkant af zeg maar

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ziet er vreemd uit :p krijg je dat standaard als ze buisjes krijgen of moet je dat zelf aanvragen? sry veel vragen haha maar dan weet ik beetje wat ik kan verwachten

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    moet jezelf aanvragen bij een hoor winkel :p
    hier kosten ze 30 euro

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ah ok, kan ik (na gesprek bij kno arts) alvast navragen hier wat het kost enzo. thx :D o kunnen ze dan nog wel goed horen bij zwemles enzo? D is al een kleine dromer, gok dat alles langshem heen gaat als hij die dingen in zn oren heeft

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    ze zeggen van wel, maar ik weet het, want jaymee heeft geen zwemles:p

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden, een weekje niets van mij laten horen, sorry. Was jullie niet vergeten hoor!
    Zat mezelf een beetje dwars en moe en ik had niet zo'n zin om dat hier te gaan vertellen :p

Roozjuh, wat vervelend dat D buisjes in zijn oren moet! Altijd spannend voor jezelf en de kleine knul om onder narcose te gaan en in het zh te moeten zijn. Zielig! Wat fijn dat je niet op ziet tegen de narcose. Dat was nou juist het gene waar ik niet blij van werd. Wat nanni zei klopt idd wel. Ze zijn snel weer op de been. Maar het moment dat ze onder narcose gaan en dat hij adem stuipen kreeg vond ik heel eng. Hoewel het er allemaal bij hoort. Kinderen kunnen gewoon vreemd gaan doen als ze onder narcose gaan. (armen zwaaien etc) Wanneer moet hij?

MamavanR, hoe gaat het nu met je vader? Schrikken zeg!

Nanni, hoe gaat het met jou? En de met de jongens? Heb je inmiddels al ei en mosterd laten testen? En is de kleine knul nog ziek geweest in de tussentijd of gaat het wat beter met zijn weerstand?

Lionne, hoe gaat het met jou? Inmiddels al iets opgeknapt?

Hier, niets bijzonders behalve dat ik mij rot ren. k ben vorige week geopereerd aan mijn spataderen van mijn been. Spannend en vervelend maar het is maar mooi gebeurd! Verder heeft E nog een flinke verkoudheid gehad met bijbehorende slechte buien en diarree en slechte nachten. B is echt heel vervelend en dwars momenteel. Misschien is hij gewoon toe aan school. Wie zal het zeggen. Hij luistert in ieder geval beroerd. De kat te hard knuffelen en als ik er wat van zeg dat nog even doen als ik niet kijk etc.
    Verder heeft de kat suikerziekte hoorden wij van de week. Ik dacht dat hij misschien een spuitje moest want hij was erg ziek maar nee hoor, gelukkig niet. Dus uiteindelijk was de eindstand dat niet de kat het doodsvonnis kreeg maar wel mijn sociaal leven en mijn bankrekening. Kosten tot nu toe (3 dagen verder) 280,-en dan moet ik van de week nog om de dag heen en de insuline en naalden moeten nog betaald. Twee keer per dag op vaste tijden spuiten dus nooit meer uitslapen, nooit meer bij iemand blijven eten, nooit meer een wknd onverwacht weg en vakanties worden bijna onmogelijk door gebrek aan oppas die 2x per dag wil prikken. Hoera,,Kat gered,, mijn sociaal leven dood.

Er was nog wel íets leuk. Ik heb een zakelijke FB pagina. Bedankt voor het liken roozjuh! Waardeer ik! Ik was toch een beetje bang dat ik 2 vrienden zou houden (mijn zus en ikzelf, hahahaha!)

Deel Deze Pagina