Juni 2012 mama's .::. deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Roozjuh, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, vergeet ik bijna te vragen;
    Hoe is het met je lekkage? En is er inmiddels al eens wat aan gedaan?

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik zal zo wat meer reageren, zit op foon nu. Lekkage is er nog steeds. Buurman zegt dat ie ermee bezig is dus we zullen t wel zien. Nog steeds afwachten dus. Leuke fb, je pandje ziet er goed uit! We zijn 16e weer bij je in de buurt als t goed is

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    O wil nog wel ff zeggen: balen van je kat!!! Duur grapje en je bent er veel mee bezig zo te horen. Wat een gedoe zeg jeetje. Kattenpension niet iets als je op vakantie gaat? Die weten ook hoe je moet prikken

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eef: wat balen van je kat! is hij al oud? en pittig hoor 2x per dag spuiten opvaste tijden!

Met Jaymee gaat het opzich goed.. We denken dat het de eiwitten zijn, want na een klein stukje ei te hebben gegeten was het s nachts drama.. smeren met iets waar mosterd in zat gaf geen reactie :D
    qua gezondheid gaat het redelijk, is onwijs verkouden, nare hoest en van de week echt moeten puffen.. gelukkig geen hoge koorts nog..
    Verder is het een dreumes met een sterke eigenwil hahaha

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Echt waar??? Nog steeds in de ellende dus :(
    Wat een zak is die buurman ook zeg.. Het lijkt mij dat je er even vaart achterr zet als de stralen langs je buren hun muur lopen.
    Leuk de 16e! Wat voor een dag is dat? Vrijdag? Dan ben ik altijd in mijn bedrijfspand dus misschien kunnen we elkaarontmoeten in de stad? :)

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Wel fijn dat hij niet ook op mosterd reageert! Gelukkig maar want dat is ook weer zoiets wat in vanalles zit. Wel fijn dat je er achter ben van die eiwitten want dat kan je weerstand ook heel erg beinvloeden (omdat je lichaam in de afweer zit tegen voedingsstoffen kan je lichaam te druk bezig zijn om de rest op peil te houden) Net een hele studie over gevolgd. In september volgend jaar ga ik de studie quantum touch en quantum touch allergie volgen. Ik snap dat het té lang wachten voor je is maar ik neem je tegen die graag als test studie ;) Dan wordt het namelijk doorgemeten door 8 deelnemers. Mocht je tegen die tijd willen laat ik het je weten!

En die kat,,ja,,pffff.... Vandaag de eerste dag prikken en ik was het nu al vergeten :) Hij heeft dus een uur te laat gekregen.. Wat een drama voor iemand die van oorsprong chaotisch is.
    De kat is overigens 13 en de dierenarts verzekerde mij dat hij met de spuitjes net zo oud kan worden als mijn andere kat (21) maar ofik dat nou zo'n geruststelling vond... :p (wat erg,,,hij is wel écht lief hoor maar zo'n gedoe en beperking die het met zich mee brengt)

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen

Roozjuh: wat een gedoe met die lekkage. Hoop dat je buurman snel iets gaat doen. Spannend de buisjes. Geen ervaring mee, sorry

Eef: fijn dat je eigen bedrijfje begint te lopen. Ben je al weer een beetje opgeknapt ?

Nanni: een dreumes met een sterke eigen wil, die hebben wij hier ook :(

Ego: F heeft buikgriep. Dus fijn bezig met opruimen, schoonhouden en wassen. Manlief begon gisterenavond ook al.
    Ik heb zelf nog nergens last van. Ben wel heel druk, maar voel me een stuk rustiger :)

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Lionne, wat fijn dat je je wat rustiger voelt. Niets zo ellendig als slecht in je vel zitten. Gaat het op je werk ook weer een beetje beter? En hebben ze een beetje begrip voor je? Beterschap voor F!

leonie, hoe is het met jou?

Hier vanmorgen vroeg opgestaan voor de kat en opgeruimd. Daarna werden de kinderen wakker en nu, een uur later, ishet alweer alsof er een bom is ontploft in de woonkamer. En ik word een beetje gek van E en B samen. Steeds met hetzelfde willen spelen, gillen, trekken, duwen en daarna het speeltje hebben en er niet mee spelen. En dan weer het volgende. ;)

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lionne: ow bah buikgriep! hoop dat het snel over is, want het is niet leuk :(

Eef: Ik zou heel graag mee willen werken! Nou ja Jaymee dan! En als je nog iemand zoekt, Djayson wil ook graag! Misschien komt er ook voor hem meer zekerheid qua allergie!
    Heb vandaag een helende tekening van Jaymee gekregen, zo appart..

Gaan jullie nog wat doen het weekend?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: 16e is volgende week zaterdag. dan vier mn schoonvader zn verjaardag.

lionne: bah ookal zieke bij jullie in huis. beterschap!

nanni: wat een gedoe ook met die eieren he. hier gelukkig nog geen allergie ontdekt

ben ik iemand vergeten? :p

hier: nou tis hier lichtelijk drama. financieel vooral. we waren langzaam onze schuld aant wegwerken van de verhuizing. hadden we rekening mee gehouden dus was prima te doen. maar toen kwamen opeens alle rekeningen tegelijk binnen. zorgverzekering, energiemaatschappij van t oude huis, belasting die met een definitieve berekening van 2012 aan komt zetten en ze erachter komen dat we teveel toeslag hebben gehad. hun eigen fout want ze bleven t hele jaar steeds onze gezamelijke inkomen verlagen in hun systeem en dus kregen we meer huurtoeslag. elke keer zelf het salaris hoger gezet maar ze bleven hem lager zetten. dus nu zitten we met een rot rekening. sint kadotjes had ik gelukkig al zo goed als allemaal gehaald. kerst slaan we over dit jaar. en nu op rijst en brood leven komende maanden :p

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; balen zeg van die rekeningen! Ik herken het wel, gaat het net beter komt er ineens weer wat..
    Gelukkig heb je al kadootjes in huis! Ik moet nog op pad

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje roozjuh wat balen... Kan je wat bij klussen door te knippen voor ets extra's? Geld gebrek is ellendig! De 16e is mijn an zijn wer wknd maar ik zal mijn best doen!

nanni, het duurt natuurlijk nog wel even maar ik neem je tegen die tijd graag als test case!

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Waar zijn jullie?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier :p zwaar oververmoeid. Zondag op maandag helemaal niet geslapen, nacht erna maar 2uurtjes en vannacht iets van 4uurtjes. D.amian was 1e nacht non-stop aant huilen. Wéér oorontsteking. 4e in 2maanden tijd. Straks opnieuw afspraak bij kno-arts om te kijken of hij zsm buisjes kan krijgen. Andere 2nachten was C.harlie aant spoken. Snotverkouden.

Weinig tijd en energie om hier te kletsen :p maar tis hier toch al uitgestorven laatste tijd...

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    update: 28nov krijgt meneertje buisjes. nu de huisarts er vaart achter heeft gezet kan het opeens wel sneller allemaal. hij kreeg net meteen een gehoortest(ipv eind januari) en hoort dus idd wat minder. 21ste hele reutemeteut in het zkh met afspraken, voor zn medicijnen(puffer), anesthesist en uitleg over de afdeling. gaat totaal bijna 3u in beslag nemen omdat de 3 afspraken flink uit elkaar liggen kwa tijd. zucht.. maargoed, het is eindelijk zover!

sry voor uber ego, maarja er word ook niet zoveel gekletst hier :p

hoe is t verder met iedereen??

16. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Roozjuh: wat "fijn" dat d nu snel geholpen word. Helpt de ab wel? Zit kylie op zp onder een andere naam? Zie af en toe in topics een naam voorbij komen. Al nieuws over de lekkage?

Lionne: hoe gaat t met jou?

Waar is annemama trouwens gebleven?

Hier gaat alles zijn gangetje. R is bijna klaar met logopedie, nog een paar keer. hij heeft tijdje terug zijn eerste speelafspraak gehad, wat vond hij het leuk zeg.
    Wanneer is bij jullie de intocht van sinterklaas? Hier volgende week r heeft het de hele dag over sinterklaas en wat die wil hebben.
    Fijne dag!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavR: Kylie is gestopt met zp dacht ik. Maar misschien stiekem onder andere naam verder maar geen idee. Ze is wel op de juni-fb te vinden regelmatig.

Wat fijn dat logopedie er bijna op zit. helpt t een beetje? hier stopt het per 1januari ook, maar dat is omdat ze het niet meer vergoeden en ik t zelf niet kan betalen. Intoch, ehhh dacht a.s zaterdag? geen flauw idee eindelijk. goed dat je het zegt, moet ik ff gaan uitzoeken. wij zijn zaterdag niet thuis, wie weet bij opa en oma om de hoek ook een intocht in dordrecht.

Eef is er bij jullie intocht zaterdag??

hier zitten de kids trouwens ook voor de tv geplakt als sint en pietjes op tv zijn. zo loopt C.harlie er bijna elke dag bij :p let niet op de bende, dat is onze 'lek-muur' ;) alles staat meter van de muur af. En samen kunnen ze ook heel lief Sinterklaas film kijken. Op de grote fatboy, beiden willen ze de pietenmuts op, wat lekkers erij, dekentje en kijken maar! :D

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    MamavanR: wat fijn dat de logopedie er bijna opzit! Hier is de intocht zaterdag. djayson heeft er al veel zin in! voor jaymee zoek ik nog een pietenpakje hihi

Roozjuh: leuke foto! en arme D weer oorontsteking :( gelukkig kan hij sneller geholpen worden!

Hier gaat het goed. Zijn met Jaymee begonnen met koemelk en kippeneiwit uit zijn eten te halen ;) van de week een mini stukje ei tegen zijn wang en knalrood... we proberen het nu 2-3 weken en dan kijken we even hoe het gaat..
    ook heeft hij een ontstoken teen :S hij heeft rot nagels en er is er eentje een klein stukje ingegroeid :( nu soda badjes hihi..

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Beterschap roozjuh met iedereen bij jou thuis! En wat fijn dat d al zo snel aan de beurt is. Spannend wel hè? En al nieuws over je lekkage inmiddels? hoe is het trwns met je vader na zijn ziek zijn? Helemaal opgeknapt?

nanni, hoe gaat het met zijn teen? Pijnlijk! Hier ook eigenwijze nagels bij B. Die groeien een beetje omhoog. Lastig te knippen in ieder geval.

mamavanr, ik wist niet dat R logopedie had (misschien vergeten sorry..) Gaat het nu beter? Fijn dat hij mag stoppen. Hoe gaat het inmiddels met je vader?

Hier leeft sinterklaas nog niet zo. Misschien na zaterdag want dan komt hij hier aan en daar gaan wij maar even kijken! Hoe vaak mogen jullie kids de schoen zetten? Ik dacht elke zaterdag en verder niet of is dat erg weinig?
    Verder heb ik lekker een weekje vrij. Wel een cursus volgende week van 3 dagen maar dat doe ik voor mijn eigen bedrijf. Heb ik echt zin in! Hoe meer ik leer hoe beter ;)
    Met de kat gaat het mwamwa.. Hij reageert niet op de insuline vreemd genoeg dus misschien moet hij naar mensen insuline ipv katten insuline.
    Verder gisteren naar de tandarts geweest en die begon wéér over mijn overbeet. Dat ik echt eens moest denken aan een operatie.. omg.. Ik wil even rust aan mijn adres dus nog even niet hoor! dat zou 2 jaar beugel betekenen, een operatie om verstandskiezen uit mijn kaakbot te halen (liggen heeeeel diep) en daarna operatie om kaakbot door te zagen en naar voren te zetten. 8 weken op elkaar genaaide kaken etc. Mijn zus heeft het borig jaar laten doen. brrrr.. Geen feestje.
    Beau had een gaatje in zijn kies en is gevuld. Is gekomen na 4 antibiotica kuren na elkaar dus wees gewaarschuwd! Ook na de nachtelijke AB tanden poetsen want ab kan snel gaten geven vertelde de tandarts.
    Verder niets bijzonders :)

Hoe is het verder bij jullie? Verheugen jullie je inmiddels weer op de feestdagen?

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lief dat je het vraagt eef! met mn vader gaat het volgens mij wel goed. hij is geen prater, een echte zaken man. die zijn prive dingen ook heel erg prive houd. wat rot dat B een gaatje had! hoop ik echt niet bij D te vinden. hij is pas 1x bij tandarts geweest. misschien eens tijd om er weer heen te gaan met hem. Balen van je kat, wanneer weet je of hij andere insuline krijgt? Ga je zaterdag naar de intocht? ik wil erheen maar twijfel waar. Of hier, en dat is eind van de middag pas wanneer we naar verjaardag zouden gaan. of in dordt maar dan moet ik wel heel vroeg die kant op wil ik beetje kunnen parkeren. en dan slaat C haar dutje over wat we niet willen.... dilemma :p

Kijken je kids geen Sinterklaas op tv? is nu elke dag het Sinterklaas journaal en Club van Sinterklaas. hier oorlog als ze het missen :p

Deel Deze Pagina