Herkenbaar hoor lin! Ik heb het hier echt warm! De hele dag door trouwens, moet echt even afkoelen af en toe (sta bijna dagelijks onder de douche, puur om af te koelen )
haha toch nog hoop! ja soms kunnen ze je zomaar verbazen he avondeten: hier Beef Shanghai (BAH!) dus gok dat ik vanavond de frituur aan gooi met snackies
Waarom koop je t dan? als het vies is? hihi @bijntje. ow ok. Ja echt mega vervelend. zat bij een vriendin vanmorgen nou ik droop weg terwijl t er echt niet warm was.
lin: vind dat ik af en toe ook dingen moet eten dat ik niet zo lekekr vind. D moet ook leren om te eten wat de pot schaft. hubby vind t namelijk heerlijk krijg net mailtje dat die vrouw voor t katje vanavond niet komt. ze komt morgen of overmorgen... nou ben benieuwd
Zweten check! Word er af en toe gek van, indd rode kop en klotsoksels rug pff Douche hier 2x per dag in de ochtend en avond.
Zo de lamp in de kinderkamer hangt!! SKOJIG Plafondlamp - IKEA deze lamp, alleen jammer dat hij er niet in blauw is maar als het licht aanstaat tekenen de wolkjes ook leuk af op de lamp zelf.
Ja! Die lamp is leuk (wij hebben hem ook) Weer terug uit Arnhem. Ben kapot, mijn rug is vooral moe en ik waggel als een eendje. Maar het was supergezellig en lekker gegeten. Ik dacht: nu kan het nog
Dippertje: kun je niet een week zo'n prik apparaatje gebruiken dan? Vriendin van mij moest eerst een week prikken na iedere maaltijd en aan de hand van die uitslagen kreeg ze een dieeet en insuline. Raar dat je nu opeens geen suiker meer hebt.... Vanmiddag lekker 2uur buiten geweest met M. zo af en toe eve nnaar binnen gegaan omdat ik het warm kreeg maar heerlijk genoten. Helaas een beetje teveel gegeten komt nu steeds boven.
Dippertje die lamp hebben wij ook! Alleen voor de kamer van zoonlief. Ik heb vandaag op de naaimachine een hoes voor de klamboe gemaakt, zodat hij ook bij de roze beddenset past. Paar uur mee bezig geweest pfff Wij hebben een broodje shoarma gegeten. Morgen bloemkoolschotel met gehakt van Maggi.
Grappig overal dezelfde lamp Nee dit was blijkbaar genoeg volgens de vk's en gyn's in t ziekenhuis :S Volgende keer als ik moet prikken ontbijt ik normaal (brood was op had nog net 1 sneetje ) normaal eet ik er 2 (naja met dat dieet) en dan vraga ik wel of er weer niet nuchter geprikt kan worden.
Ja Bloem, ik beval (hoop ik) thuis, net als bij m'n zoons. Kraamzorg zei ook dat t steeds minder vaak voorkomt. Ik vind t prettig thuis, niet te hoeven inpakken, reizen. M'n eigen douche na de bevalling en de kraamzorg die ondertussen m'n bed verschoont. Hoef ik na t douchen niet weer te reizen en stap weer in m'n eigen bedje Ik heb 2 goeie ervaringen thuis van m'n jongens en hoop t weer zo te doen
Ben het aan het overwegen. M. was er in 5 uur dus wie weet gaat het wel zo snel dat ik geen zin meer heb om na het zkhuis te gaan al is het maar 15min. Wil met 6cm ofzo niet meer in de auto. Laat mij dan maar lekker thuis
@roozjuh. ja dat is zo. Zou een reserve lijst maken mocht er koper afvallen.. Mooi lamp/ @Bloempje. Goed bezig geweest. ik ben niet zo handig hoor. Ik wil thuis bevallen en ga dat ook doen. Jij ook? @mirri ja zo denk ik er ook over mn bad en douche zijn bestwel associaal groot en mn bed is ook super bij ons alles op de begane grond (woonkamer boven) dus mocht het nodig zijn zit ik zo id auto. @hier.ben een beetje emo. Kaartje was uitgezocht en mn vriend zou nog even op nl en indeling checken vroeg ik al heel de week.. wil die ineens een andere kaart. mannen! was echt helemaal over mn toeren omdat ie overal zo laks en makkelijk over doet. Terwijl ik alles klaar en af wil hebben. Mega irri. Kaart hadden we weken terug samen uitgezocht nu vind ie m ineens tuttig en wil die iets met een stom beertje wat ik niet wil.. Ben echt helemaal boos nu. (nesteldrang, hormonen en irritaties)
Ah, dus toch meer meiden die lekker thuis blijven. Ja, ik hoop ook weer thuis te bevallen! Onze zoon is ook thuis ter wereld gekomen en vond het heerlijk om daarna meteen met z'n drieen in een schoon bed te liggen. Zal ff een foto maken van m'n hoes.
Dit is 'm geworden en meteen de commode erbij op de foto gezet. Er komt ook nog haar naam aan de muur. Lekker tuttig, maar daar hou ik van
Lief hoor, leuk dat je zelf maakt bloem Ik ga zaterdag beginnen, kruikenzak en nieuwe rand voor de wiegbekleding. Fijn dat er meer thuisbevallen. Irritant Lin van t kaartje, soms hebben ze t niet door hè die mannen. Ik moet ook nog aan t kaartje beginnen 0_o maak ze zelf, werk t beste onder druk, miss tijdens de voorweeen 