juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo dames,
    @ planning, Zo wij hebben weer veel gedaan vandaag.
    Ik ga zo ook maar even op de bank liggen want ben doodop ahahha.

@eten, wij eten vanavnd bij vrienden dus is wel makkelijk, hoeven we ook niet voor eten te zorgen ahahah.

@ buik, Groeid bij jullie de buik ook ineens zo hard :$ Mijn buik lijkt kei groot terwijl hij al wel naar beneden zakt ahahha want onze kleine meid is al een beetje ingdaald.
    Echt balen, aan de striemen op mijn buik is het ook goed te zien:) die komen nu ook ineens heel veel aanzetten op mijn buik...

@ wipstoel, ik heb een kei mooie gekocht. Een knalroze ahahah.

Zo nu ga ik de bank even opzoeken ;)
    Kuss

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wipstoel: ik wil de Rainforest Swing van Fisher Price. Heel duur ding maar vind m zó leuk! heb 1 op mp zien staan maar twijfel nog. maybe vind de baby t wel helemaal niks en heb ik zo'n duur ding in huis :p

ik ga weer verder met het eten, krijg hongerrrr

3. helma85

helma85 Niet meer actief

Buik: is ook erg groot geworden de afgelopen weken! Prachtig!
    Is nu wel iets rustiger dan de afgelopen dagen.
    Straks buiten steengrillen! Jammie.

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Auw als ik loop voelt het alsof ik een struisvogelei moet uitpoepen :')
    Mn kont doet zeer, stuitje doet zeer doos doet zeer en bij mn liezen doet het zeer.
    Volgens mij word ik langzamerhand uit elkaar getrokken :(

Hier lekkere hapjes voor vanavond gehaald!!! :D paprika (in reepjes) komkommer (in plakjes) en flesje samba saus en pate royal saus en kroepoek en zoete chilli saus.
    Dat word lekker dippen :p

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier net alle kaartjes voor bij de bedanktjes gemaakt.
    Heb er maar een stuk of 50 gemaakt. Heb geen idee hoeveel kraamvisite ik kan verwachten..

Eten.
    Hier vanmiddag al warm gegeten. Dus als we zo honger hebben zal het brood worden. Maar ik betwijfel het, want kleintje zit me heerlijk in de weg vandaag, als ik zit of lig oid.. Dus last van maagzuur :p zal wel vla worden dus.

Wipstoeltje,
    hier een vervroegd kraamcadeautje gekregen van zwager en schoonzusje :) Rode van topmark

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hey dames! Hier heerlijke dag gehad. Vriendlief was na weken op zaterdag werken ivm drukte weer eens lekker thuis.
    Lekker klusjes rondom huis gedaan, kinderwagen lekker opgefrist, en envelopjes geschreven.
    Volgende week laatste dingen kopen, en dan zijn we helemaal klaar.

Hier staat mijn buik stil qua groei ff lijkt het, maar gaat wel veel lager hangen.
    Morgen alweer 37 weken. Mooie mijlpaal vind ik!

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Eten; preischotel! En toetje denk ik een ijsje met ons drietjes op de camping hier vlakbij.. ;)

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Jeetje... Daar kan ik me idd niets bij voorstellen?... Hier wordt het aardig krap voor kleintje merk ik. Voel ook heel duidelijk knietjes telkens aan de linkerzijde. Dus zal wel telkens met rug aan de rechterzijde liggen, net zoals elke controle..

Was jullie eerste een grote beeb dan? Of hoe kan er zoveel verschil inzitten per vrouw eigenlijk?

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nou, ik krijg ook eindelijk druppeltjes melk... hihihi
    Borsten voelden al zo warm en gespannen, dat was het dus.
    Hoeft voor mij niet zo, gaan het toch niet gebruiken, maar mooi dat het lijf dat zo uit zichzelf regelt vind ik.

Heb ook echt al gele druppels, hebben jullie dat ook, of alleen doorzichtig vloeistof? (had ik eerst)

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ melk, allebei, na het voeden 's avonds gewoon melk, tussendoor waterig.

@ ruimte in buik, die heb ik ook meer bij de tweede, en deze schopt dus ook veel harder en hoger. Maar verder dan overdwars liggen een halve dag is nog niet gebeurd, en ze ligt nu denk ik ingedaald met koppetje naar beneden.

@ eten :) Risotto wordt verplaatst, ben zo moe van de hele dag in de keuken staan (heb een heerlijke worteltjestaart geproduceerd :D) dat man vond dat hij moest koken, maar hij had geen zin in het gedoe met recepten. Wordt zelfgemaakt groentesoepje met ciabatta.

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Melk: variert van doorzichtig tot echt witte melk.. Ga zeker bv proberen, en als het om de een of andere reden niet wil lukken, wil ik gaan kolven (als het wel goed gaat, ga ik dat sowieso doen na een week of 6).
    @wipstoeltje: heb vorig jaar koninginnedag al een knalblauwe voor €5,- gekocht op de vrijmarkt.. Paar dagen erna kwamen we er achter dat het kindje al overleden was.. Maar hij staat er nog en is toevallig blauw :)

Hier: vol van de Subway :D Heb gewoon weer geen snars uitgevoerd vandaag, ben zo moe!
    Morgen naar het Kidzz Event in Rotterdam, ben erg benieuwd hoe mijn zusjes het vinden :)

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Melk. ja hier ook echt geel nu. Niks doorzichtigs aan meer.

Mijlpaal vd 37 weken gaat nu voor iedereen in zicht komen. Fijn!

Ik heb mezelf gependeld. 28/5 rond 7:00 uur wordt ze geboren (ik pendel nooit maar ben een beetje benieuwd of het klopt daarom maar even geschreven;))

13. Kylie1986

Ik zou mezelf ook wel eens willen pendelen..hoe werkt dat?

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Je pakt een ketting met hanger eraan. hou je tussen 2 vingers en dan is het als de ketting van voor naar achter op je buik beweegt ja en van links naar rechts nee. korte duidelijke en vooral 1 vraag stellen die met ja/nee beantwoord kan worden. Zo heb ik het ooit van iemand gehoord en ik vroeg bijvoorbeeld komt de kleine in juni? dat was nee. Nou dan ga je naar in mei? dat was ja en zo ging ik alle datums gewoon af... en toen de uren.
    Als de pendel (ketting) rondjes draait is het geen antwoord/mag je het niet weten.
    (beetje zweverig he! maar toch benieuwd of het klopt) dus vandaar mn berichtje

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    zo is het dus de simpele manier je kan ook op andere manieren pendelen maar dat moet je dan even googlen. ik ben gewoon benieuwd en aangezien niemand het hier nog doet, probeer ik t zelf maar... hahha zou wel een stunt zijn dan he!

16. Nou hier heeft ze echt nog alle ruimte, wordt soms gewoon misselijk van al dat gedraai. Ze kan zich ook nog wat strekken en zie dan echt haar hoofd aan de ene kant van mijn buik en de voeten aan de andere kant. Heb mijn man laten voelen en die vond het ook echt bizar. Ik heb aan de vorige zwangerschap een hele soepele baarmoeder overgehouden, dus rekt lekker mee.

Mijn zoontje was trouwens 4000 gram bij de geboorte. Een flinke jongen dus. Deze dame wordt geschat op 3700 gram bij 40wk.

17. Kylie1986

Ik heb mijn bevaldatum wel laten pendelen, maar wil het zelf ook nog eens proberen..

Zo eindelijk wat nuttigs gedaan, aangifte verstuurd.. krijgen een behoorlijke smak geld terug, heerlijk!!

Ga nu denk ik de 3 lades met oude papiertroep uitzoeken :)..

18. @melk, heb ik dit keer nog helemaal niet! Komst straks hopelijk wel goed op gang, want wil wel graag borstvoeding geven.

@pendelen, ook lang geleden wel eens geprobeerd. Ik draag zelf geen kettingen, maar deed het met mijn ring aan een haar uit m'n hoofd.

19. Oh bah Kylie, die rommellades heb ik ook genoeg! Wat een rotwerk om die uit te zoeken. Zou voor mij ook wel een goed klusje zijn. Moet ook nog een hoop administratie opbergen, bah!

En op de babykamer moet nog een stuk achter de verwarming behangen worden. Zie je niet echt, maar ik irriteer me eraan dus liever ff wat er tegenaan plakken.

Verder nog flink wat strijkwerk liggen. Dus waar zal ik beginnen, klinkt geen van allen echt aanlokkelijk.

20. Kylie1986

@la opruimen: heb er nu juist zin in :) heb de grootste la al gehad :)

Deel Deze Pagina