juni 2012 mama's !! deel 4 !!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihihi! Herkenbaar! Gisteren betrapte ik mijzelf op een gedachte..'Nee, ik ben nog niet aan de bevalling toe..' Alsof ik nog keuze heb!!! :D :D Hahaha!
    Het kwam er uit voort dat ik me zo beroerd voel en aan de bevalling dacht. Dat was een behoorlijk karwei, laten we het daar op houden! Ik hoop tegen die tijd wel iets fitter te zijn. Maar hier kwamen de kriebels dus ook!

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Zo even bijgelezen! 5 bladzijdes in nog geen 24 uur! Gezellig hoor, dat gemeut!! :)

@buik De groei lijkt juist stil te staan vreemd genoeg. Hij hangt 10cm lager en lijkt zelfs kleiner! Maar de striemen gaan lekker door :(

@wipstoel Ik heb een oerlelijke gekregen van mijn schoonmoeder vorige zwangerschap maar ik heb er een hoes om heen gemaakt dus niemand die wat ziet. Ik heb hem ook heel lang gebruikt. Vond het echt een super handig ding als ik bijvoorbeeld even ging douchen. Dan zat de kleine jongen in de badkamer in de wipstoel te spelen.

@dippertje Ik heb ook zo' n druk op de onderkant. Alsof er iets op staat te drukken wat zwaar is. Ook heb ik ineens een beetje een dikke onderkant, beetje uitpuilend (sorry voor details) en ineens weer last van mijn knip van 2,5 jaar terug. Heb ik in geen 2,3 jaar last van gehad!

@melkunie fabriek Gelukkig hier en daar een witte druppel maar daar blijft het bij! Vorige zwangerschap had ik steeds een nat bed! Eerst dacht ik dat ik heel laag aan het kwijlen was geweest. Totik ook steeds een nat shirt ontdekte!

@pendelen Je kan het beste idd iets zwaars aan een ketting hangen en daarna vragen wat ja is en wat nee. Want bij de een van rechts naar links nee is is voor de ander van voor naar achter (niet vaak trwns)
    En bloempje, een haar uit je hoofd :$ Au! Wel creatief! :)

@fietskar Kan je even in de gaten houden bij de hema Vaakin het voorjaar/zomer verkopen ze fietskarren voor een betaalbare prijs!

@verjaardag Ik ben de 28e mei jarig. Dan word ik 32 :$ (haha!) Ik twijfel of ik het vier. Eigenlijk niet zo'n zin om met hapjes rond te rennen..

@helma Spannend joh! Succes vandaag!

@kylie Wat leuk een fotoshoot op de valreep!

@joekie MIJN GOD Waar haal je de energie vandaag???? Keukenzaken en de ikea nog eens door waarna je op visite gaat. Pfff..word al moe alsik het lees!

Volgens mij ben ik weer bij. Ik hoor de kat achter mij in de keuken kotsen dus ik ga even op zoek. Bah bah :( :(

3. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    haha hier ook de zenuwen hoor, komt zo dichtbij, kan gewoon nu al!
    denk elke keer heb ik alles??? volgens mij ben ik iets heel belangrijks vergeten om te kopen ofzo!! vandaag rustig dagje, we hebben marathon hier in de stad en mn vriend gaat de 10 km lopen, pff waar ie zin in heeft! ga natuurlijk wel ff aanmoedigen;)

4. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @eef80, niet fijn voor jou maar ben blij dat het neit helemaal abnormaal is.
    Vanacht heeft het ook flink zeer gedaan dus en gisteraaf en vanmorgen even in een warm bad gelegen. Hoop niet dat dit zo blijft want vind het niet echt prettig :p

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Morgen dames!

Hier drukke planning vandaag!
    Vanmiddag een picknick voor mijn verjaardag alvast. Ben volgende week jarig, word ik alweer 23 :$:$ En vandaag vier ik dat met een stel meiden van een ander forum. Die willen me allemaal nog keertje zwanger zien, dus dat moet nu dan maar. Eentje is ook fotograaf en die zou een shoot doen, maar dat word nu dus een openlucht shoot. Ben benieuwd xD

Melk,
    Hier nog helemaal niks, nergens last van. Hoop wel dat het goed op gang komt straks, wil heel graag Borstvoeding geven. Maak me wel beetje zorgen..

Zenuwen,
    Best wel hier. Ik ben normaal wel control-freak dus hoop dat het allemaal beetje volgens plan loopt. Hoewel ik helemaal geen plan heb, en ook al zou ik die hebben, het toch allemaal anders loopt.
    Heb wel vertrouwen in Vriendlief, ook vanwege Samen Bevallen-cursus. Geeft toch een fijn gevoel dat hij me kan ondersteunen als ik het even niet meer weet.. En daar ben ik ook heel bang voor. Ook vanwege mijn ADD enzo.
    Maar tegelijkertijd heb ik er heel veel zin in :p Dus beetje dubbel

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen kletskousen! :)

7. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    ook hier een druk aan de onderkant en opgezet, vreselijk!! smeer er elke keer een zalfje op om te verzachten, voelt echt niet fijn, bleh!! zal wel door de doorbloeding ofzo komen, loop een beetje wijdbeens:$ haha

8. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    alvast gefeliciteerd ik ben 23 maar dan omgedraaid!:$!
    hier ook geen melk nog hoor, had ik bij mn zoontje ook niet en toen ie was geboren had ik meer dan genoeg! geen zorgen! ik ben er wel blij om dat ik geen lekkende boobs heb!

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik waggel ook :), bij mij doen vooral mijn liezen zeer als ik op sta en begin te lopen, zeg maar.

Wat zijn jullie plannen vandaag?
    Hier: niks doen, het is zondag en dus druk buiten, dus ik krijg mijn man met geen stok de deur uit. Hij ging het huis nog stofzuigen, zei hij gisteren.

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Dankje Girly :)
    Stelt me toch iets gerust.
    Ik ben de 25ste jarig. We hebben wel een hoop verjaardagen komende tijd volgens mij? Want CN is ook bijna jarig toch?

11. eef80

eef80 Niet meer actief

@picknick Ben bang dat jullie de bedzeiltjes uit het kraampakket mogen meenemen! Alles is zeiknat buiten! Maar hele fijne dag!

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik weiger wijdbeens te gaan lopen haha :p :p dan maar wat meer pijn :p
    Nog ff dan hebben we andere pijntjes :p van na de bevalling haha kunnen we daar over mekkeren en daarna word t pas leuk geloof ik :p

13. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Planning hier vandaag verjaarag vriendlief vieren die is woensdag jarig.
    Hij had een boormachine voor zijn verjaardag besteld maar dat ding is nog niet binnen.
    Nu hebben we dus niks gegeven. Beetje jammer. Hopen dat hij er woensdag is kunnen we hem dan nog geven.

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier werkt het weer momenteel nog mee.
    Dus ik hoop dat het zo blijft :p

Ik ga me maar eens klaar maken.
    Fijne dag verder meiden :)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kletskousen :p

Picknick: haha idd neem wat zeiltjes en een paraplu mee, tis geen fijn weer vandaag.

Lekken: o joh hier al maanden. Al 3 of 4 dozen koffiepads(zoogcompressen) er doorheen.

Planning: niks, nothing noppes. Man is op zondag niet in beweging te krijgen. Hij wilde gaan zwemmen maar ik krijg mega krampen dus ik sla dat over. maar D wil HEEL graag al weken maar papa is dan weer te lui om dan met alleen D te gaan, zucht. Nu dus niksen. Heb uitgeslapen tot 10.30 heerlijk! wentelteefjes maken zo JAMMY!!! Oe hubby zet Adele op beneden, heerlijk wakker worden zo :D

16. Ik ben woensdag jarig 29jr! Vier het alleen overdag voor directe familie. Gewoon koffie met gebak, niets bijzonders.

Nog 18 dagen tot de uitgerekende datum brrrrr

17. Ik had gisteren trouwens een beetje roze met afvegen, maar we hadden het wel gezellig gehad even daarvoor, dus kan daarvan komen.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    veel verjaardagen komende weken phoe.
    Als jullie je verjaardag op de kalender van Juli Site willen hebben, geef t mij dan ff door dan zet ik ze erop.

19. Ga nu ff stoofvlees opzetten, want vanmiddag gaan we naar een rommelmarkt en wil het vanavond wel klaar hebben.

En de wasmachine piept, dus er moet weer een was opgehangen worden. Tot later.

20. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh, hier nog bib ;)
    Zonnetje schijnt, ga ook n was ophangen.
    Verder weinig op de planning ;)
    Bloem, nog 18 dagen....O_O hier nog 8 o_O

Deel Deze Pagina